před 2 hodinami | Petr Miler
Říkáme roky, že neexistuje hloupějšího a nesmyslnějšího způsobu, jak pronásledovat podezřelé řidiče, než abyste je naháněli vysokými rychlostmi v běžn...
včera | Petr Prokopec
Podobná volba nebývá až tak těžká fakticky, mizerných aut se najde dost, ale hlavně diplomaticky. Pokud ovšem společnost, která vůz vyrábí, mimo jiné ...
včera | Petr Miler
Už udávaná teoretická hodnota je v praxi rozumně nedosažitelná, Němci přesto vůz vzali a ujeli s ním dokonce na jedno nabití ještě citelně víc. Ale ja...
15.1.2025 | Petr Miler
Jistě se najdou konkrétní elektrická auta, která jsou spolehlivější než konkrétní spalovací vozy. Ale tvrdit to takto paušálně? To nemá s realitou nic...
14.1.2025 | Petr Prokopec
Je to věc, o které se řidiči často přou, a oba tábory mají svůj díl pravdy - podle jedněch přichází s nižším tlakem vyšší styčná plocha, a tedy přilna...
12.1.2025 | Petr Prokopec
A pokud se něco soukromým kupcům přece jen prodává ve velkém, jsou to ty nejlevnější vozy na trhu, které chytají druhou mízu i po mnoha letech na trhu...
11.1.2025 | Petr Prokopec
Zima udeřila v plné síle a najít ráno auto obalené námrazou je dnes spíš norma než výjimka. Škrábat celý vůz dokola kolem není nic krásného, trik Kena...
10.1.2025 | Petr Prokopec
Měla to být revoluce, podle plánu ale automobilce zatím nevyšlo nic. Všechny dosavadní rozličné patálie nicméně nakonec přebíjí jedna - s autem jsou s...
9.1.2025 | Petr Prokopec
Ještě před pár lety automobilky nanejvýš mlhavě tušily, kdo si od nich nějaké auto reálně koupil, dnes se dovtípí nejen to, kdo jste a kde se pohybuje...
8.1.2025 | Petr Miler
Otevřenost se cení, o tom žádná. Ale jak moc je chytrá, když všem dává najevo vaše předchozí lži a přetvářky? Volkswagen vám takhle narovinu říká, že ...
7.1.2025 | Petr Miler
Asi nikdo soudný nemohl čekat, že tohle auto bude nějaké investiční terno, realita nákladů jeho vlastnictví ale přesto překvapí. Výhledově navíc nejde...
4.1.2025 | Petr Miler
Dnešní auta už vám nedávají „sežrat” to, co jste mohli mít a nemáte, jen tím, že to prostě nemáte. Kvůli šetření na všem vám to připomenou i prvky, kt...
1.1.2025 | Petr Prokopec
Je to dost moderní na to, aby mu už nic podstatného nechybělo, současně je ale dost starý na to, aby jej nestíhaly kvalitativní problémy spojené s řad...
1.1.2025 | Petr Miler
Na lidském životě je krásné i děsivé, že nikdy nevíte, co vám zítra přinese. Nechat se tím vláčet působí ošidně, pokoušet se to „násilně” změnit je al...
31.12.2024 | Petr Prokopec
Museli jste za jeho éry mít aspoň občas cestu do Rakouska či Německa, kde se prodávalo, abyste na něj ve větším počtu narazili v provozu, v Česku bylo...
30.12.2024 | Petr Prokopec
Není bez chyb, s ohledem na to, kam se v posledních letech posunuly jiné kompaktní modely koncernu Volkswagen, si ale dál drží velmi slušnou úroveň. Z...
29.12.2024 | Petr Prokopec
Jestli jste to zatím nezažili, jednoduše pouze jezdíte autem příliš krátce. Dříve nebo později bude každý řidič s poklesem teplot konfrontován s vrzaj...
29.12.2024 | Petr Miler
A to je prosím přehled aut s tím úplně nejvyšším dojezdem za podobných podmínek, kdy pouze ve dvou případech klesly teploty pod nulu. A počítá s využi...
28.12.2024 | Petr Miler
Nejlepší dary si člověk musí dát sám, říká jedno staré sarkastické úsloví. V případě aut to platí skoro dokonale a tady si někdo naděloval opravdu ště...
27.12.2024 | Petr Prokopec
Časy jeho největší slávy coby nového auta jsou dávno pryč, jako ojetina by si ale zasloužil o dost víc úcty. I když od konce jeho výroby uběhlo už 14 ...