včera | Petr Miler
„Vyzkoušejte si je a nebudete chtít zpátky,” říkají příznivci elektromobilů. Vyzkoušejte si je a už nebudete chtít znovu, říkáme my. Obě skupiny lidí ...
včera | Petr Prokopec
Tahle auta bývala pravověrnými bavoráky v malém a relativně levném balení. Co z nich zbylo? Po nadmíru kritizované nové řadě 1, k níž řekl své i Niels...
16.10.2024 | Petr Prokopec
Razantní poklesy hodnoty kdysi drahých luxusních někdy mívají své nepříjemné specifické důvody, v případě ojeté X5 F15 ale nelze hovořit o vyloženě ch...
15.10.2024 | Petr Miler
Tomu se říká politika pro lidi, že? Ale co si Francouzi zvolili, to mají. Argumentace vedení města kvalitou vzduchu je pomýlená - moderní diesely jsou...
15.10.2024 | Petr Miler
Ale vždyť všichni říkají, že každému hloupému požáru elektrického auta se dostává světové mediální pozornosti a ve skutečnosti je to ta nejbezpečnější...
13.10.2024 | Petr Miler
Máte pocit, že diesely jsou pro „sociály”, kteří si nemohou dovolit živit „pořádné” benzinové auto? Pak pozor na to, hra se otáčí. Stačí udělat normu ...
12.10.2024 | Petr Prokopec
Každá mince má dvě strany, a tak je fakt vítaný stávajícími majiteli poněkud nemilým překvapením pro zájemce o ojetiny. Kia hraje „dlouhou hru” a na v...
10.10.2024 | Petr Prokopec
Původně vzniklo pro brazilský trh, nakonec ale dorazilo i do Evropy. Začíná jen o 5 tisíc korun výš než nejlevnější T-Cross, přesto ve srovnání se Ško...
10.10.2024 | Petr Miler
Tušíme, že za hodinu prolijete víc espressa přes váš levný domácí kávovar, než kolik znamená tohle „rychlé” doplňování energie optikou doplňování pali...
9.10.2024 | Petr Miler
Jestli někdo chtěl do beztak maličké rakve popularity těchto aut zatlouct i poslední hřebík, pak si počíná velmi důkladně. Po problémech s bateriemi a...
8.10.2024 | Petr Prokopec
Je to něco, na co se dokola zapomíná, neboť to Brusel po léta umně skrývá před zraky široké veřejnosti. Faktem ale je, že mohutné finanční machinace v...
7.10.2024 | Petr Prokopec
Znáte ty situace, kdy se někdo úporně snaží, aby dokázal pravdivost svého pohledu na věc, o kterém všichni soudní lidé ví, že je mylný? Tohle je přesn...
3.10.2024 | Petr Prokopec
Pokud máte pocit, že auta jsou o hodně dražší, než byla, není to mýlka. A neplatí to jen u nás, kde došlo k razantnímu zvýšení životní úrovně. Ve stab...
2.10.2024 | Petr Prokopec
Trhákem v Evropě se tento Renault nestal, a tak tu předčasně skončil. V bazarech si ale můžete vybírat z tisíců dostupných exemplářů, které můžete i ...
2.10.2024 | Petr Prokopec
Mateřský Stellantis se zamotal do spirály problémů a zjevně neví, jak by se z ní vymotal ven. Zvlášť poškození image aut, ve kterých spatřuje svou bud...
30.9.2024 | Petr Prokopec
Německý autoklub se u každoročního testu nezaměřil jen na ovladatelnost či brzdnou dráhu, ale také na hmotnost. Rozdíly mezi vítězi a poraženými jsou ...
30.9.2024 | Petr Prokopec
Že se auta pořád kradou ve velkém, nepřekvapí asi nikoho, je to velká kořist, kterou lze získat relativně snadno a s relativně malým rizikem. Jakým vo...
30.9.2024 | Petr Miler
My zůstáváme racionální a bereme elektrický pohon auta jen jako jedno z relevantních technických řešení. Jsou to jejich zastánci, kteří se o toto vním...
29.9.2024 | Petr Prokopec
Bavíme se pořád o tom samém ojetém autě té samé generace se srovnatelnými specifikacemi, stářími i nájezdy. Přesto ceny letí vzhůru. Jistě to reflektu...
26.9.2024 | Petr Prokopec
Čtvrtá generace má své mouchy, které Němci nepřehlížejí, přesto říkají jasně, že takový nájezd s autem neudělal skoro nic. Při troše snahy si s ní kou...