Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Znovuzrozený Top Gear se dál potácí v problémech, začne později a bude kratší
29.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová sezóna nakonec bude mít šest dílů místo osmi a první bude odvysílán až 22. května. Tedy za předpokladu, že nyní již vše půjde hladce.
Natáčení nové sezóny Top Gearu začíná připomínat jízdu na horské dráze. Nikoliv však tempem či zábavností, ale spíše střídáním vzestupů a pádů. Zpočátku roku jsme totiž mohli poinformovat, jak nový moderátor Chris Evans nestíhá. Vzápětí ovšem špionážní fotografové zachytili momenty, při kterých bylo evidentní, že také poněkud nezvládá jízdu na sedadle spolujezdce se Sabine Schmitz. Aby toho pak nebylo málo, dozvěděli jsme se, že kvůli omezování tvůrčí svobody Evans několikráte pohrozil odchodem.
K tak radikálnímu kroku nakonec nedošlo, místo toho BBC pustilo do světa informace o hvězdné sestavě znovuzrozené show. Do ní přitom nespadá jen výše zmiňovaná „Královna Ringu“, ale také zejména na internetu populární novinář Chris Harris nebo americký herec Matt LeBlanc. Jeho jméno sice vzbuzuje nemalé kontroverze, nicméně ve výsledku jde stále ještě o dobrou volbu. Jde totiž o zapáleného petrolheada či držitele nejrychlejšího kola mezi celebritami v předchozí iteraci pořadu.
LeBlanc byl přitom volbou výkonné producentky Lisy Clark, která s Evansem spolupracuje již od 90. let minulého století. Právě kvůli tomuto kroku ovšem nastaly v zákulisí nemalé rozepře. „Je to stará rašple, co s ním budeme dělat,“ reagoval prý svého času na angažmá svého osmačtyřicetiletého kolegy devětačtyřicetiletý Evans. Nakonec jej ale zjevně vzal na milost, neboť aktuálně prohlašuje, že „ví mnoho o autech, je skvělý řidič a světová hvězda, což je pro Top Gear důležité“.
Co je ještě zajímavější, Evans nyní prohlašuje, že LeBlanc byl jeho volbou. To si logicky již může dovolit, neboť Lisu Clark evidentně svým chováním z Top Gearu vyštval. Výkonná producentka totiž v prosinci loňského roku na svůj post rezignovala - údajně s tím, že Evans je „šílenec posedlý kontrolou, který si myslí, že může každého tyranizovat“. Všemu přitom předcházela hádka na jedné ze schůzek štábu, kde se nový moderátor příliš často neukazoval.
Tenkrát však dorazil s tím, že pyšně avizoval dokončení natáčení s Jensonem Buttonem. Lisa Clark ovšem jeho hřebínek poněkud srazila oznámením, že je to sice pěkné, ale že pro Top Gear je třeba udělat více. Následovalo zřejmě nevyhnutelné, pročež vedení BBC už jen formálně sdělilo, že „Lise děkuje za neuvěřitelnou práci v průběhu posledních pěti měsíců při přípravě nového Top Gearu a snahu o plánovaný návrat na obrazovky v květnu“.
Souběžně s tím televizní stanice oznámila, že současná sezóna nakonec neodstartuje osmého, ale až 22. května. Navíc byl zkrácen počet epizod z osmi na šest, neboť všechny musí být odvysílány ještě předtím, než televizní kanály ovládnou Olympijské hry v Rio de Janeiru a Euro 2016. Přesunutí pořadu na podzim se BBC pro změnu obává z toho důvodu, že by Top Gear přímo soutěžil s novou show Jeremy Clarksona na Amazon Prime TV.
Aktuálně tedy v úvodu zmiňovaná horská dráha míří opětovně k zemi, přičemž je otázkou, co ještě v příštích měsících můžeme očekávat za zvraty. Je samozřejmě možné, že vše je pouhé mlžení, které má k pořadu přitáhnout nemalou pozornost. Nicméně ta je s Top Gearem spojena již hezky dlouho a BBC by takové kroky neměla zapotřebí.
My pak jen dodáme, že v nové sezóně se podíváme do Norska, Kazachstánu, Skotska, Jižní Afriky, Maroka a Kuby. Chybět nebude ani souboj Velká Británie versus Spojené státy, jehož natáčení již mají Evans a LeBlanc za sebou a v jehož rámci se vydali z Londýna do Blackpoolu v tříkolkách Reliant Rialto. Ani v tomto případě ovšem nešlo vše podle plánu, neboť exemplář ověnčený americkou vlajkou stihla porucha...
Evans a LeBlanc měli prý zpočátku neshody, hlavně kvůli britskému moderátorovi. Jak se ovšem zdá, veškeré problémy nakonec hodili za hlavu
Je přitom otázkou, zda za najmutím LeBlanca stála Lisa Clark či Chris Evans
Zdroj: Daily Mail
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejčtenější články
- Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024 - Hned u Česka je k mání supervzácný sen rychlých zahrádkářů, 33 let nepřekonané auto svého druhu. Už pro jeho kola byste vraždili
21.12.2024 - Už i „električtí Hujeři” kapitulovali a uznávají: Ježdění elektrickým autem je podstatně dražší než s benzinovým
21.12.2024 - Nadšenci „na podpoře” milované Suzuki končí. Další takové auto nevzniklo a ani vyhlížet ho nemáme
21.12.2024 - Pokus o spojení Nissanu s Hondou je zoufalý krok dělaný v panice, říká bývalý šéf, nedává žádný smysl
22.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva