Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více
26.2.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
České zastoupení Volkswagenu navýšilo ceny všech motorizací i výbav sedmé generace Golfu a několik specifických modelů zcela vypustilo z ceníku.
V případě snížení cen nových automobilů, či už z důvodu příznivějšího směnného kurzu vůči české koruně anebo třeba „odhalením vnitřních rezerv“ přímo u výrobce či dovozce, nám automobilky skoro nikdy nezapomenou připomenout možnost výhodnějšího nákupu. V opačném gardu, tedy při navýšení cenovek, se tak děje jen málokdy.
Rozhodnutí vedoucí ke zvýšení cen tímto samozřejmě neodsuzujeme, někdy firmám čísla prostě nevychází a není zkrátka zbytí, ve ztrátě se podnikat dlouho nedá. A když už jsme u toho, tak cenu si může konec konců každý nasadit takovou, jakou uzná za vhodné. Přesto ale máme za to, že motoristé by měli být informováni nejen o zářných zítřcích.
V podstatě náhodou jsme si nedávno (při představení při představení nové výbavy Fresh) všimli, že původní loňská „cena Škody Rapid od 289 900 Kč“ byla později potichu navýšena na 292 900 Kč. Dnes vypadá opět jinak, a i proto je zřejmé, že dívat se z času na čas do ceníků může být užitečné. Po příklad nemusíme daleko, stačí se přesunout v rámci koncernu od prodejců Škody k dealerům Volkswagenu.
Ještě minulý týden jste si mohli pořídit nejlevnější Golf sedmé generace s motorem 1,2 TSI (86 koní) Trendline za 339 900 Kč, dnes už stojí o 10 tisíc více. Vzájemným srovnáním obou ceníků zjistíte, že tato částka by použita k navýšení všech motorizací Trendline a středního stupně výbavy Comfortline, přičemž z nabídky vypadla verze 1,4 TSI Trendline s výkonem 140 koní a k mání je pouze v nejvyšším provedení Highline.
Stejně tak byste marně hledali 1,4 TSI (122 k) a 1,6 TDI (105 k) 4Motion ve výbavách Highline, které nyní můžete mít jen jako Comfortline. Jinak Volkswageny Golf v nejvyšší výbavě zdražovaly také, navýšení cen je ale poněkud mírnější, pouze o čtyři tisíce a vůbec nejdražší typ 2,0 TDI 4Motion spíše jen o symbolické dva tisíce korun. Důvody změn v ceníku zatím neznáme, dost možná ale jsou dány jen poněkud silnějším eurem než na konci loňského roku.









Navýšení cen nového Golfu nebylo nijak závratné, v ostré cenové válce však ani 10 tisíc není zanedbatelných
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Nové spalovací Audi A6 předčasně odhalil únik. Pomník chaotičnosti jednání značky tradiční kupce nejspíš znovu zklame
před 52 minutamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
včeraAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včeraBMW detailně ukázalo techniku svých příštích aut. Slibuje, že ho dostane na výsluní a vrátí zpátky ke kořenům
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva