Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Tipnete si, kolik má najeto tato Škoda Octavia III Combi? Je stará dva roky
19.3.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tato Octavia Combi vypadá na první pohled jako jeden z mnoha ojetých vozů v nabídce. Na ten druhý ale ukazuje něco mnohem zajímavějšího.
Třetí generace Škody Octavia je pořád relativně mladé auto. Jako liftback je na trhu od začátku roku 2013, tedy nějaké tři roky, a jako kombík dorazilo ještě později. Na prodej přesto už chvíli vídáme i dost ojetých vozů, protože to je Octavia. Pochopitelně, někteří s dnes nabízenými auty jezdili více, jiní méně, řada lidí má ale stále tendenci vnímat tento vůz automaticky jako nový, zánovní a tomu přizpůsobovat měřítka při zkoumání jeho stavu.
Že při koupi ojetého auta není radno věřit vlastním předpokladům, jsme upozorňovali docela nedávno a nyní jsme narazili na vůz, který nám dává další příležitost to připomenout. Jde právě o Škodu Octavia III a zdánlivě na ní není nic výjimečného, prostě další černá Octavia s dvoulitrovým TDI a karoserií kombi.
Podívejte se na ni pozorně. Nejde o zázračně zachovalý kus, ale neuvidíte na něm nic vysloveně problematického. Nikde není nic potrhaného, volant ani řadicí páka nejsou ošoupané, lak je prostý „parkovištních šrámů”. Na voze je samozřejmě znát používání, není to nové auto, ani lak není stoprocentní, na některých místech vidíme stopy po automatických mycích linkách. Také knoflík ovládání zrcátek a sedák řidiče vypadají, že je někdo používal, ale to u ojetiny těžko někoho překvapí.
Auto to ani není nikterak staré, ani tak moc, jak Octavie III být mohou. Po silnicích Evropy jezdí téměř přesně dva roky, první registrace proběhla v březnu 2014. Je ve výbavě Ambiente, tedy ne úplném základu, ale když se podíváte na rádio a gumový, nikoliv kůží potažený volant či halogenová světla, do základu opravdu nemá daleko. Servisní historie je příkladná, majitel chce za auto zhruba 300 tisíc korun.
Mrkněte se na fotky a tipněte si, jaký je skutečný kilometrový proběh tohoto auta. Prozradíme vám jej za chvíli, jen si prostě tipněte a podělte se pak v komentářích.
Abychom vás dále nenapínali, nájezd povíme - toto auto ma najeto 333 tisíc kilometrů. To jest 166 500 km každý rok. 456 km denně včetně nedělí a svátků. Tohle auto si opravdu odpočalo možná tak v noci a možná ani během každé noci. A na to, jak moc jezdilo, vypadá vážně slušně. Nedivili bychom se někomu, kdo by ho stočil o 200 tisíc kilometrů a ještě by možná i číslo 133 000 musel vysvětlovat, protože to je na dva roky také docela dost.
Uvážíme-li, jak často jsou u Octavií stáčeny tachometry, protože po jetých Octaviích s nízkým nájezdem je poptávka a nabídka se jí snaží pochopitelně vyhovět, nedivili bychom se, kdyby to někdo udělal. Dnes jsou faktury o údržbě u této černé Octavie na snímcích na jedničku, jednou by být nemusely. Tak si na to dávejte pozor - nejde tu jen o vůz z toho inzerátu (mirror), ale o jakékoli vozy s nedokonale zdokumentovanou historií obecně. „Ta zánovní Octavia”, co jste si vyhlédli, mohla už klidně osmkrát objet Zemi...
Už na fakturách z loňského roku můžeme vidět stavy km atakující 300 tisíc km. Nájezd tohoto vozu je na hranici pochopitelnosti, ukazuje však, jak ojeté dnes Octavie III už mohou být
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva