Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Snaha o show se BMW vymyká z rukou, nová 7 má dostat kožený potah motoru
31.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Silvestrovský žertík, říkáte si. S ohledem na současné mnichovské postupy se nezdá být kožený potah motoru nové sedmičky žádnou pohádkou.
Zaznívá to na našich stránkách dnes a denně. BMW v současnosti sice stále patří na nejvyšší pozice mezi prémiovými automobilkami a přestože z hlediska počtu prodejů by se dalo o té vší prémiovosti polemizovat, silnější historicky zřejmě nebylo. Že se dnes nabízí a také velmi dobře prodávají kombinace dříve nevídané, je jistě fajn pro nejširší klientelu, není to však zázračné pro jméno a image značky, která se do historie zapisovala docela jiným způsobem. Originalitou, technikou, jenž nenabízel každý, jiskrou, jaká byla jiným vozům cizí. Míra škodlivosti toho všeho je ale nakonec na posouzení každého jednotlivce.
Ne vše, co nám ale u modrobílé vrtule předvádějí, se dá přejít bez připomínky a občasného rýpnutí. Však jistě vzpomenete včerejší příspěvek na téma eMkových emblémů poslední generace M3. Nemáme ve zvyku posmívat se komukoli, jenomže u vozu, jenž stavěl na nenápadnosti, což je ta poslední vlastnost, kterou by bylo možné novince přisoudit, nám to přijde minimálně úsměvné. Kam se však nějaká loga na podvozku hrabou na to, co se chystá u budoucí generace řady 7.
Mít dnes něco extra znamená mít například vyšší výkon a nižší spotřebu než ostatní, nabízet ve srovnání s konkurenty větší či konstrukčně odlišné motory, mít celkově lehčí a obratnější auto, originál, jenž také honosně vypadá. To vše se od nové sedmičky čeká a lidé se toho také s největší pravděpodobností dočkají. Zdá se však, že po tom „všem extra“ půjde BMW doslova přes mrtvoly, protože kromě lehkých materiálů, nových technologií zvyšujících luxus na palubě (vše už bylo rozebráno dříve) má novinka nabízet podle zdrojů z Mnichova i volitelnou položku příplatkové výbavy skrytou pod kódem 3CM.
Není to díky bohu třícentimetrové plastové brnění ze skautovských výbav, nýbrž „kožený potah motoru“, který bude za příplatek z motorového prostoru koukat místo tradičního plastu. Ano, čtete správně. Nepoložíme ruku do ohně za to, že si z nás v Mnichově či jinde neudělali silvestrovskou srandu, na druhou stranu by to s ohledem na současné postupy značky nemusela být kachna. Třeba si to někteří lidé přejí, ve chvíli, kdy nám ale budou budoucí majitelé ukazovat kůží přikrytý čtyřválec na parkovišti, asi se neubráníme smíchu. Je to prostě zbytečnost a divadlo, nic víc.
Na autentičnosti této zprávy však přidává i podrobnější zkoumání futuristického hybridního modelu i8, které sice nemá kůži přímo na motoru - ten je „zadeklovaný“ pod kovovou plochou za sedadly - ale nabízí sadu Pure Impulse, jenž znamená kromě podstatně bohatší výbavy na rozdíl od verze standardní kožený potah této plochy. Pravdivosti ve finále nahrává také pohled pod kapotu starších generací, které nejen v závislosti na konkrétní motorizaci pravidelně měnily designy krytů svých agregátů. Tak proč by tedy nakonec ta nová nemohla mít kůži?
BMW 7 G11 se ukáže na podzim ve Frankfurtu, pokud ucítíte po rychlé jízdě připálenou kůži, pravděpodobně se bude jednat o tento diskutabilní příplatek
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
před 11 hodinami - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
včera - Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
29.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu včera 17:09
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? včera 10:00
- Předčasný konec testů v Portimau 29.1.2025
- Masarykův okruh v roce 2025 29.1.2025
- KTM 125 SMC R a 390 SMC R 2025: malé supermota 29.1.2025
Nejčtenější články
- Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025 - Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025 - VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva