Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Sleeper na přání: tohle je Mercedes E 55 AMG převlečený za 220 CDI
31.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Mít Mercedes E 55 AMG je fajn, ale není to dvakrát nenápadné auto. S trochou snahy může i AMG vypadat jako slabý diesel E 220 CDI.
Nenápadná, přitom rychlá auta jsou jistě zajímavá věc, jenže dostat se k něčemu schopnému nemusí být úplně snadné. Můžete si nějaký sleeper vyrobit, ovšem to zahrnuje tuning a ne každému se do něčeho takového chce; přeci jen, když citelně zvýšíte výkon motoru, velmi pravděpodobně klesne jeho životnost, ať to je velký atmosférický šestiválec nebo malé turbo.
Také existují stroje, které si lze rovnou koupit z dealerství a které na sobě nedávají moc znát, že mají pod kapotou pořádný výkon. Jenže na většině z nich to je aspoň trochu vidět a trochu zkušené oko je odhalí. S čím by nicméně mohlo mít problém, je tenhle Mercedes E 55 AMG. Přetvařuje se totiž téměř dokonale.
Není to jen nápisy E 220 CDI na zádi, nalepit znáček umí každý, ale BMW M3 označenou jako 316i poznáte, nevyhraje-li si majitel i s dalšími díly karoserie. A právě to je příběh tohoto Mercedesu. Začal svůj život v Affalterbachu jako plnokrevné E 55 AMG. Také k tomu měl odpovídající bodykit a loga, zkrátka, člověk poznal, že to není základní diesel.
Jeho současný majitel nicméně nechtěl světu dávat tak moc na odiv, že si koupil to nejsilnější, co třída E nabídne. Nechal tedy agresivní nárazníky vyměnit za obyčejné a také nechal odstranit loga AMG z vnějšku vozu, i na předních blatnících a dalších místech. Ta byla nahrazena již zmíněnými E 220 CDI, což by ukazovalo na 2,1litrový čtyřválec o 170 koních a 400 Nm. Není tu ani čtveřice koncovek výfuku vzadu. Jistě, člověk si všimne velkých kol a nižšího podvozku, ale velká kola si na auto umí namontovat kde kdo, podobně jako upravený podvozek.
V útrobách však při změně zůstalo vše při starém, takže pod kapotou je 5,4litrový kompresorový osmiválec M113. Ten na zadní kola pošle 476 koní a 699 Nm, což stačí ke zrychlení na stovku za 4,7 sekundy, zatímco skutečná verze E 220 CDI potřebuje 7,9 vteřiny. Kdejaký potuněný Golf TDI s řidičem, který tomuhle Mercedesu skočí na špek, tedy ze závodu na semaforech odjede s prázdnou.
Jak takové auto jede, se ostatně můžete podívat na videu níže, nebo si pustit videa přímo s tímto vozem zde a zde
Tohle je Mercedes E 220 CDI jen na první pohled
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
včera - Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
29.1.2025
Nejnovější články
- Čeští policisté při nehodě na křižovatce možná překonali rekord z Guinessovy knihy stanovený samotným Jamesem Bondem
před 2 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 4 hodinami - Legendární úpravce začal pro stará auta prodávat sady moderních LED světel. Zásadně mění jejich vizáž, o funkci nemluvě
včera - Dodnes úplně nová, zapomenutá Škoda Superb Combi 2015 se špičkovým motorem i výbavou je k mání za poloviční cenu
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva