Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec

Jedna-čtyřka měla v nabídce skončit už loni, asi se ale prodává příliš pomalu. Tak je tu výprodej, díky němuž můžete ušetřit docela slušné peníze.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec

9.1.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jedna-čtyřka měla v nabídce skončit už loni, asi se ale prodává příliš pomalu. Tak je tu výprodej, díky němuž můžete ušetřit docela slušné peníze.

Koncern VW již nějakou tu chvíli naznačuje, že motor 1,4 TSI je víceméně minulostí. Stejně jako již dříve přeplňovaná jedna-dvojka totiž padne za oběť jisté redukci v nabídce a nahrazen bude novým 1,5litrovým čtyřválcem. Ten jsme si zatím mohli představit zejména pod kapotou faceliftovaného Volkswagenu Golf, kromě toho jím ovšem může být poháněno i Audi A3.

Je jen logické, že tuto dvojici koncernových modelů postavených na platformě MQB budou následovat i další kandidáti, tedy Seat Leon a Škoda Octavia. Kdy přesně se přitom pohonná jednotka 1,5 TSI Evo v jejich motorovém prostoru objeví, zatím není jisté, původně mělo jít o konec loňského roku. Však už v září se Octavia 1,5 TSI objevila v některých zemích v nabídce, reálně k mání ale stále není. To nejspíše znamená jediné - že se Škodě nedaří dostatečně rychle naplnit původně plánované výrobní kvóty a potřebuje vyprázdnit sklady s jedna-čtyřkou.

Aby automobilka poptávku podpořila, přichází nyní s nabídkou akční verze Octavie. Ta je obecně žádaná a dodací lhůty některých verzí jsou docela dlouhé, provedení 1,4 TSI mezi ně ale evidentně nepatří. Právě jen s tímto motorem je tedy nyní k mání provedení Trumf, které lze pořídit od 444 900 Kč. To na jednu stranu nezní zázračně, standardně je Octavia 1,4 TSI k mání od 454 900 Kč. Jenže to je jen jeden úhel pohledu - při zkoumání výbavy varianty Trumf je patrné, co všechno dostanete navíc.

Běžně základní výbava Active zahrnuje ocelové šestnáctky či audio systém se 4 reproduktory, to je z prvků hodných zmínky v podstatě všechno. Ve verzi Trumf ovšem můžete počítat se šestnáctkami litými, multimediální systém Swing pak doplňuje osm reproduktorů. Kromě toho nechybí malý kožený paket, tempomat, světelný a dešťový senzor, manuální klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu či zadní parkovací senzory. Nemluvě pak ještě o plejádě airbagů či elektronických asistenčních systémů, které má Octavia vždy.

Pokud se přitom podíváme do standardního ceníku, jsou tyto prvky běžně spojeny až s druhou úrovní výbavy Ambition. Ta dosud u motoru 1,4 TSI se 110 kW/150 koňmi startovala na sumě 510 900 Kč, při volbě „trumfového esa“ zde tak máme slevu nemalých 66 tisíc. A co je podstatnější, se srovnatelnou výbavou si teď silnější, kultivovanější a ne zase o tolik „užranější” jedna-čtyřku můžete pořídit levněji než tříválcovou Octavii 1,0 TSI. Ta zase takovou výhrou není - už dříve zkoušená verze 1,4 TSI nabízí podstatně zajímavější svezení.

Jakkoliv tedy vnímáme averzi některých vůči mladoboleslavské značce v diskuzích, toto je nabídka, která by mohla přesvědčit i ne až tak zapřísáhlé odpůrce Škody. Pokud si přitom potřebujete udělat opravdu podrobnou rešerši, rovnou vás odkážeme na oficiální ceníky. Stáhnout si můžete ten určený výbavě Trumf (PDF 1,2 MB), i standardní (PDF 1,3 MB) a sami si porovnat, co můžete dostat.


Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 1 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 01Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 2 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 02Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 3 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 03Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 4 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 04Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 5 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 05Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 6 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 06Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 7 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 07Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 8 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 08Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 9 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 09Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 10 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 10Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 11 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 11Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 12 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 12

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 13 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 13Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 14 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 14Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 15 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 15Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 16 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 16Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 17 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 17Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 18 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 18Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 19 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 19Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 20 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 20Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 21 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 21Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 22 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 22Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 23 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 23Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 24 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 24Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 25 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 25Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 26 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 26Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 27 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 27

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 28 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 28Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 29 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 29Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 30 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 30Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 31 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 31Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 32 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 32Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 33 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 33Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 34 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 34Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 35 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 35Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 36 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 36Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 37 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 37Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 38 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 38Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 39 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 39Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 40 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 40Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 41 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 41Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 42 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 42Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 43 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 43Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 44 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 44Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 45 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 45Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 46 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 46Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 47 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 47Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 48 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 48Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 49 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 49Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 50 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 50Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 51 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 51Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 52 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 52Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 53 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 53Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 54 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 54Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 55 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 55Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 56 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 56

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 57 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 57Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 58 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 58Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 59 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 59Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 60 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 60Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 61 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 61Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 62 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 62Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 63 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 63Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 64 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 64

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 65 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 65Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 66 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 66Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 67 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 67Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 68 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 68Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 69 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 69Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 70 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 70Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 71 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 71Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 72 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 72Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 73 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 73Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 74 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 74Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 75 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 75Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 76 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 76Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 77 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 77Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 78 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 78Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 79 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 79Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 80 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 80Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 81 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 81Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 82 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 82

Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 83 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 83Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 84 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 84Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 85 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 85Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 86 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 86Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 87 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 87Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 88 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 88Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 89 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 89Škoda vyprodává Octavie 1,4 TSI. Slušný motor teď dostanete levněji než tříválec - 90 - Test Skoda Octavia III Combi 2013 prvni 14 TSI 90
Škodu Octavia 1,4 TSI jsme kdysi mohli otestovat, i jako kombík přitom dynamicky zvládla zabodovat. V té době příď zdobila pouze dvojice světlometů, motor sám se ale nezměnil

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.