Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Reklama zobrazující ženské poprsí způsobila v Moskvě 517 nehod za den
16.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro mnoho motoristů jsou zjevně kypré ženské křivky lákavější než pozornost, jíž mají věnovat dopravní situaci. Následků se však bát nemusí.
Lákat v reklamách na zaoblené ženské křivky je jednou z nejúčinnějších strategií, jíž podléhá jak pánská, tak v mnoha případech také dámská část publika. Přesvědčit se o tom nyní mohla agentura Sarafan Advertising Agency, která do Moskvy vyslala třicet dodávek s reklamními poutači, na nichž je ženské poprsí. A to pěkně odhalené, jen uprostřed zacloněné reklamním páskem, který oznamuje to, co už všichni dávno víme - tedy že „bujné tvary lákají“.
A také přitahují pozornost všech od kolemjdoucích až po motoristy. Jejich pozornost totiž byla poprsím narušena natolik, že na vrub kampaně šlo během pouhých čtyřiadvaceti hodin 517 havárií. Ildar Jurijev, pětatřicetiletý řidič „postižený“ onou kampaní, přitom dodává, že pouze jel na obchodní schůzku, když uviděl obří fotku dámských prsou. V tu chvíli ovšem do jeho vozu narazila dodávka, jejíž šofér se plakátem nechal rozptýlit.
„Na schůzku jsem tak dorazil pozdě, přičemž moje auto jsem musel nechat v garáži. A přestože jsem pojištěný, stále budu muset něco zaplatit,“ osvětluje následky kampaně Jurijev. Těchto dopadů si je přitom vědoma i samotná agentura, která již prohlásila, že pokryje veškeré náklady, které budou postižení řidiči mít. S danou akcí ale zjevně skončit nehodlá.
„Chceme na trh uvést nový reklamní formát, který by přiměl společnosti, aby využívaly také boků nákladních vozů, neboť je to podle nás dobrá alternativa,“ dodává mluvčí agentury. Jeho slovům by přitom klienti mohli věřit, koneckonců oněch 517 bouraček mluví za vše. I když je zřejmé, jakým způsobem bude muset být další kampaň koncipována.
My jen můžeme dodat, že daná záležitost rozhodně není ojedinělá, podobných incidentů již bylo ve světě několik. A netýkaly se pouze obyčejných motoristů, problém s ženskými křivkami měl před pár lety i Sebastian Vettel. Ten totiž během Velké ceny Monaka žádal pořadatele, aby odstranili či zakryli reklamu, na níž bylo rovněž poprsí, i když skryté v krajkách. Dáma na obrázku jej prý rozptylovala...
Čemu byste věnovali větší pozornost vy, reklamě nebo silnici?
Zdroj: Metro
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
včera - Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
29.1.2025
Nejnovější články
- Legendární úpravce začal pro stará auta prodávat sady moderních LED světel. Zásadně mění jejich vizáž, o funkci nemluvě
včera - Dodnes úplně nová, zapomenutá Škoda Superb Combi 2015 se špičkovým motorem i výbavou je k mání za poloviční cenu
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera - Lada chystá hned dvě nová SUV a dokonce i jedno MPV, Putinovi už je ukázala
včera - Někdo nabídl dodnes novou, legendární Zmiji z roku 2002 na „americkém Bazoši”, prodala se hned
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.30. 23:32 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 01.30. 21:01 - M.Z.
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 01.28. 15:13 - pavproch