První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně

Peugeoty opravdu neprosluly svou dlouhověkostí, a tak jsou hodně ojeté kusy v prodeji naprostou raritou, tím spíš pak, měly-li jediného majitele. Tohle je tedy extrémní výjimka, která nakonec ukazuje, že i francouzský vůz může vysokou kilometráž přežít vcelku se ctí.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně

před 3 hodinami | Petr Miler

První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně

/

Foto: DRS Automobile, publikováno se souhlasem

Peugeoty opravdu neprosluly svou dlouhověkostí, a tak jsou hodně ojeté kusy v prodeji naprostou raritou, tím spíš pak, měly-li jediného majitele. Tohle je tedy extrémní výjimka, která nakonec ukazuje, že i francouzský vůz může vysokou kilometráž přežít vcelku se ctí.

Čas od času píšeme o hodně ojetých autech na prodej. Ne snad, že bychom vám je ukazovali jako dobrou koupi, ačkoli i tak to někdy může ve skutečnosti být. Děláme to spíš abychom zlepšili povědomí o faktu, že 200 tisíc najetých kilometrů opravdu nemusí být zase tak moc. Tedy, pro některá auta.

Na trhu použitých vozů totiž příliš pestrou směsici extrémně ojetých aut nenajdete. Většinou jsou to vozy německého původu - vzpomeňme např. někdejší Mercedes třídy E s jedním milionem najetých km za pouhých 10 let. To byl naprostý extrém, vídáme ale také podobná Audi, BMW, Volva, Toyoty, ale dál? Prakticky nic.

Když zkusíte najít třeba hodně ojeté korejské auto, dopadne to svérázně. Podobně tomu bývá u italských aut a hodně ojetý „Francouz” je též skoro neexistující věc. Pokud pominete dodávky a vozy se špatně udaným stavem km, budete mít problém najít v prodeji v celé Evropě Peugeot, který by měl na tachometru byť jen 500 tisíc km, často se neprodává ani jeden. Dnes ale před sebou máme vůz, který skoro půl milionu km najel a nezdá se, že by s tím chtěl přestat. Navíc to zvládl v rukou jediného majitele, což je krajně neobvyklé. Však kdo si koupí nové auto, aby s ním pak jezdil tak dlouho?

Je to Peugeot 607 s naftovým motorem o objemu 2,2 litru, který se svého času dal koupit i v této třídě neobvyklou manuální převodovkou. Tenhle kousek ale má automat a svým stavem vlastně fascinuje. Není to žádný krasavec, na kaši je ale v podstatě jen místy zvenčí - přední světla nebo lak nevypadají miliónově. Až uvnitř až na vytahanou, ale pořád neprodřenou sedačku řidiče a místy neobvykle ohlazený volant nevypadá interiér vůbec špatně.

Ani po stránce výbavy tohle auto není nezajímavé. Klimatizace, elektrická okna, elektrická a vyhřívaná sedadla, světelné a parkovací senzory nebo navigace, to každá ojetina z roku 2001 zdaleka nemá. Vše je navíc prý funkční a vůz prý po celou dobu jezdil do autorizovaného servisu. Má pořád původní motor i převodovku, takže vydržel z továrny všechno popsané, „jak stojí a leží”.

Cena extrémnímu kilometrovému proběhu až tak neodpovídá, požadovaných 1 990 Eur alias 50 tisíc Kč není za tak jeté auto auto zase tak málo. Na druhou stranu, pokud hledáte velkého a pořád nedrahého dříče, který už prokázal, že něco vydrží, tohle by nemusel být špatný kandidát. A nebo se dá koupit jen tak, pro zajímavost - pojízdný, dobře vypadající Peugeot s půlmilionem km nemá jen tak někdo.


První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 1 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 01První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 2 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 02První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 3 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 03První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 4 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 04První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 5 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 05První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 6 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 06První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 7 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 07První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 8 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 08První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 9 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 09První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 10 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 10První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 11 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 11První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 12 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 12První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 13 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 12aPrvní majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 14 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 13První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 15 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 14První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 16 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 15První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně - 17 - Peugeot 607 HDi 2002 extra ojety 2025 prodej 16
Tenhle Peugeot toho má za sebou opravdu hodně, ale pořádně to na něm není až tak vidět. Majitel jej prodává za ne úplně málo, prý je ale pořád ve stále velmi dobrém technickém stavu. Foto: DRS Automobile, publikováno se souhlasem

Zdroj: DRS

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.