Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Přestup Ronalda do Juventusu štve zaměstnance Fiatu. Dráždí je i jeho dům
8.7.2018 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zatím to není oficiální, už v úterý ale má být ohlášen jeden z největších fotbalových transferů posledních let. A kupodivu hýbe i automobilovým průmyslem.
Fotbalové mistrovství světa je stále v plném proudu, tým Portugalska s obletovaným Cristianem Ronaldem v čele už ale z turnaje vypadl. I díky tomu se Ronaldo může soustředit na svou budoucnost, která už - alespoň podle jeho slov - rozhodně nebude spjata s Realem Madrid. Tým, který dovedl k řadě úspěchů na národní i mezinárodní úrovni, nereflektoval požadavky fotbalové superstar na zvýšení platu a „ne” asi není tím slovem, které by portugalský fotbalista slýchal rád.
Na spadnutí je tak přestup minimálně dekády, který může jinému fotbalovému klubu přihrát jednoho z nejlepších hráčů světa. Má se za hotovou věc, že se jím stane italský Juventus Turín, který po více jak 20 letech půstu touží po vítězství v Lize mistrů. A to se zejména v posledních letech zdá být bez Ronalda nedobytné.
Ptáte se, co to má společného s auty? Tedy krom toho, že Ronaldo je jejich nadšeným sběratelem a patří mezi několik málo lidí vlastnících třeba i obě moderní Bugatti? Je tu ještě jedno pojítko - turínský fotbalový klub je skoro ze dvou třetin vlastněn rodinou Agnelliů, která ovládá také automobilový koncern Fiat Chrysler. A ohromná suma, která má být zaplacena za přestup Ronalda, stejně jako jeho plat, štve odboráře firmy.
„Je to ostuda. Zaměstnanci Fiatu nedostali přidáno 10 let. Plat Cristiana by znamenal pro každého zaměstnance 200 euro měsíčně navíc. Přišli jsme díky inflaci o 10,7 % platu za poslední dekádu - něco, co nikdy nebylo napraveno. A FCA navíc platí 126 milionů euro za rok za sponzoring, z nichž 26,5 milionu jde do Juventusu,” čílí se Gerardo Giannone z továrny Fiatu Pomigliano D'Arco nedaleko Neapole.
Juventus by totiž za přestup měl zaplatit 100 milionů Eur a během čtyř let dát Ronaldovi na platu dalších 120 milionů. Pokud se vám po třech dnech volna nechce nic počítat, pro Ronalda to znamená plat 777 milionů Kč za rok, což Italy zjevně dráždí, když jim ti samí lidé, kteří ovládají Juventus, odmítají roky přidat byť jen pár tisícovek měsíčně.
Je ale třeba zůstat nad věcí. FCA není Juventus, jde o dvě úplně jiné firmy a stejně jako vedení FCA investuje do svých zaměstnanců s vidinou návratnosti, dělají totéž i šéfové turínského klubu. S ohledem na to, co Ronaldo umí a především jakou pozornost k sobě váže, se klubu nejspíše vyplatí jakákoli investice do něj. A Fiat Chrysler se jako samostatná entita bude muset více snažit, aby si též mohl dovolit investovat více do svých zaměstnanců - ať už Ronaldo v Itálii hrát bude nebo ne.
Pokud vás překvapuje, že zaměstnanci Fiatu berou přestup Ronalda jako hotovou věc, bude to tím, že nejspíše jde o hotovou věc. Přestup má být ohlášen v úterý a že se Portugalec do Itálie chystá, naznačuje i to, že si již v Turíně rezervoval nemovitost kterou můžete vidět na fotkách níže. Také ta Italy dráždí - obří dům s 1 000 m2 obytné plochy připomíná panské sídlo. Pochopitelně, nic, co by si Ronaldo se svými příjmy nemohl dovolit lusknutím prstu, pro ne zcela spokojené zaměstnance Fiatu je to ale další červený hadr...










Cristiano Ronaldo má na 99 % zamířeno do Turína, tento dům už tam má rezervovaný
Ronaldo je vášnivým sběratelem aut, mezi všemi září hlavně jeho Bugatti. Tušíme, že po přestupu do Turína bude ještě o trochu více hořet pro Ferrari, kterých má téť několik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejčtenější články
Pořádné spalovací motory, dokonce bez turba, tu budou i po roce 2035, už začal vývoj jejich nové generace
2.3.2025Jedinou dodnes krásnou a sotva jetou Škodu s motorem V6 TDI a manuálem nikdo nechce, majitel přesto nesleví ani halíř
2.3.2025Mercedes má novou univerzální omluvu pro své propadáky. Také otřesný design modelů EQ označuje za „velmi progresivní”
2.3.2025Elektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
3.3.2025Číňané už ovládají 76 procent trhu s auty, na která EU vsadila vše. Ale nepolevíme a dotáhneme to do konce!
3.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva