Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Nový Top Gear to nevzdává, Evanse prý doplní Harris, Schmitz a Coulthard
24.12.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zatracovaný „Top Gear bez Clarksona” nedá kůži lacino, původnímu triu moderátorů se má po boku Chrise Evanse postavit trojice vskutku kvalifikovaných persón.
Tyto Vánoce sice ještě na obrazovkách BBC uvidíme „starý Top Gear” s Clarksonem, Hammondem a Mayem, bude to ale jen dozvuk slavné éry tohoto pořadu, která je spojena právě s trojicí zmíněných moderátorů. Už v květnu 2016 dorazí na scénu nová iterace pořadu, jejíž hlavní tváří se stane Chris Evans. Ještě nedávno se zdálo, že bude tváří nejen hlavní, ale také jedinou, nyní se ovšem věci jeví docela jinak.
Nejde zatím o oficiální informaci, a tak ji berte s nadhledem, podle zdrojů britského Telegraphu se ale hned v květnu objeví Evans na obrazovkách s trojicí velmi zajímavých kolegů. A jsou to vážně tři velká jména svého druhu. Jednak má jít o britského žurnalistu Chrise Harrise, který se v minulosti objevil leckde i lecjak, momentálně se však věnuje vlastnímu kanálu na Youtube. Druhou novou tváří má být Sabine Schmitz, německá závodnice proslulá jako „Královna Nürburgringu”, která se už párkrát v Top Gearu po boku Clarksona objevila. A poslední, nikoli však nejmenší osobností má být David Coulthard, slavný britský závodník známý hlavně díky svému působení ve Formuli 1.
Tato trojice se pak má postarat hlavně o lepší startovní pozici značně podceňovaného Evanse, který bude srovnáván nejen s tím, jaký Top Gear byl, ale také s novou show Clarksona a spol. na Amazonu. A má tu moc. Ačkoli zdroj Telegraphu u BBC tvrdí, že Harris a Schmitz budou zajímavé osoby i proto, že jsou širokému publiku prakticky neznámé, zajímavé jistě budou také tím, že automobilovým nadšencům jsou známé velmi dobře. Harris je nepochybně schopný novinář, Schmitz jednou z nejlepších řidiček vůbec a Coulthard je charismatický člověk, kterého naopak každý zná a pro jeho řidičské schopnosti jej kdokoli těžko může cokoli jiného než uznávat.
Jestli se tento scénář naplní, nedokážeme říci, ale pakliže ano, leckdo by jistě dal novému Top Gearu šanci spíše než kdyby se Evans - ve Velké Británii respektovaný moderátor, ale celosvětově donedávna prakticky neznámý člověk - o comeback pořadu pokoušel sám.
Snadné to ale nebude mít, i když zmíněné „klapne”. BBC se totiž, teď už v oficiální rovině, musí potýkat také s personálními ztrátami. Výkonná producentka nové série pořadu, Lisa Clark, opustila BBC po pěti měsících práce na něm s vysvětlením, že se bude věnovat práci na jiných projektech. Není to malá ztráta, britské mediální impérium dokonce vydalo k jejímu odchodu oficiální prohlášení děkující za její pětiměsíční práci a sama Clark popřála zbytku produkčního týmu mnoho zdaru. Další ztrátou bude Tom Ford, který se dosud podílel na tvorbě scénářů pořadu. Aktivně neodejde, tvorbu show ale opustí v momentě, kdy skončí jeho aktuální smlouva.
Za těchto okolností jsme zvědavi, zda se Evansovi a spol. podaří první novou sérii pořadu dokončit tak, aby mohla být opravdu vysílána od května 2016. A pokud ano, jak moc velkou diváckou přízeň si získá. Ačkoli se zejména mezi tvrdým jádrem příznivců Clarksonova Top Gearu Evansovi pranic nevěří, bylo by chybné jej podceňovat. Stojí za spoustou úspěšných pořadů a nikoli jen díky tomu, že „mele v rádiu pantem”, podobně jako Clarkson je často vytvářel od základu. A pakliže cítil, že důvěra v něj je omezená, udělá jistě všechno proto, aby návrat Top Gearu na obrazovky BBC neskončil fiaskem. S Harrisem, Schmitz a Coulthardem by takový závěr nastat nemusel. Tak či tak bude jistě ještě zajímavé tento příběh sledovat...

Tyto tři tváře mají podpořit Chrise Evanse ve snaze pokračovat v Top Gearu bez velké ztráty diváckého zájmu
Tvář i autopark Chrise Evanse už jsou nyní známé celému světu
Zdroj: The Telegraph
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před hodinouFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez včera 15:23
- V Moto2 PP pro Gonzaleze, 10. Salač včera 14:28
- Pole Position získal v Moto3 v Jerezu Rueda včera 13:40
- Pole Position si v Jerezu vyjel překvapivě Fabio Quartararo včera 10:53
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky 25.4.2025
Nejnovější články
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před hodinouČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 2 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
včeraV další zemi EU můžete o dovolené jezdit na dálnici až 150 km/h, je to obrovský dějinný paradox
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB