Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak
23.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I grafici zjevně mají své dny. Autor přebalu Fast and Furious Ultimate Ride Collection ale chyboval prakticky ve všem, na co sáhl.
Osmý díl série Rychle a zběsile má na kontě již 1,214 miliardy dolarů (cca 28,63 mld. Kč). V žebříčku nejúspěšnějších filmů všech dob mu tak patří dvanáctá příčka, již po tomto víkendu ale můžeme očekávat posun o patro výše. Zde se nejspíše Vin Diesel a jeho parta zastaví, pročež k překonání sedmičky nedojde, s tím ale nikdo nepočítal. Naopak jsou všichni překvapeni tím, že ona jedna miliarda padla - a navíc ve velmi krátkém čase, premiéra se odehrála teprve 14. dubna.
V souvislosti s uvedením osmého filmu se majitelé autorských práv rozhodli „vytřískat” peníze i z předchozích dílů, a proto do prodeje zamířila nová kolekce nazvaná Ultimate Ride Collection. Její součástí je přitom nejen Rychle a zběsile 1-7, ale také DVD s bonusovými materiály, mezi něž patří vynechané scény, pokažené záběry, komentáře tvůrců či pohled do zákulisí. Tedy věci, které v podobných kolekcích bývají, nic přelomového.
Jednu pozoruhodnou novinku tu ovšem máme, a tou je přebal celého kompletu. Na něm se objevuje pohled na volant a přístrojový štít mající připomenout hlavní myšlenku celé série, rychlou a zběsilou jízdu. Už na první pohled je to ne úplně lákavá koláž, ten druhý ale objeví potíží mnohem víc.
Těžko pochopitelné, je, že si grafik ze všech aut světa vybral přístrojový štít vozu, který má ke zběsilé rychlosti hodně daleko. Navíc se v žádném díle - a to dokonce ani v tom osmém - neobjevil. Trojice tří budíků totiž patří Suzuki Grand Vitara, a to ani ne aktuálního provedení, ale předchozí generaci vyráběné do roku 2013.
To ovšem není jediná svéráznost přebalu, další můžeme zaznamenat při pohledu na levý a prostřední budík. Máme zde totiž naznačeno, že motor atakuje 6 000 otáček, což by mělo odpovídat rychlosti 180 km/h. Problémem ovšem je, že spodní digitální displej odhaluje zařazení automatické převodovky do polohy P - a zaparkovaný vůz asi stoosmdesátky dosáhne jen těžko.
Stále ale nejde o poslední chybu, ta další souvisí s onou nejvyšší rychlostí. S automatem byl u minulé generace Suzuki Grand Vitara spojen 2,4litrový benzinový motor o výkonu 169 koní. Japonské SUV s ním dosahovalo maximálky 170 km/h. Máme pokračovat? Není problém, stačí říct - či se podívat na volant, který Suzuki rozhodně nepatří. Místo toho do značné míry připomíná herní volant G25 od Logitechu s „přimalovaným” logem série.
Abychom tedy vše sesumírovali, můžeme říci, že u přebalu Ultimate Ride Collection se jeho autor dopustil... ultimativní porce chyb. Máme tu přístrojovku vozu, který se v Rychle a zběsile nikdy neobjevil, charakterem do ní nepatří, dle obrázku zvládá jet rychleji, než je jeho reálné maximum a to vše v parkovacím režimu. Trojice budíků je navíc doplněna zcela odlišným volantem, než jaký by jí příslušel. A to vše za 47 dolarů (1 110 Kč) v případě kolekce DVD.
Možná je to marketing. Ale možná prostě jen šlendrián - Rychle a zběsile 7 se filmem roku co do počtu chyb jistě nestalo náhodou...



Sedm dílů Rychle a zběsile se dočkalo nové kolekce, u jejího přebalu však grafik udělal kardinální množství chyb
Použit byl kupříkladu přístrojový štít Suzuki Grand Vitara, jenž se v žádném díle neobjevilo
Volant pak nepatří japonského SUV, ale spíše připomíná ten herní od Logitechu
Zdroj: Jalopnik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 4 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Putinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 50 minutamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 2 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 3 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 4 hodinamiNové spalovací Audi A6 předčasně odhalil únik. Pomník chaotičnosti jednání značky tradiční kupce nejspíš znovu zklame
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva