Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak
23.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I grafici zjevně mají své dny. Autor přebalu Fast and Furious Ultimate Ride Collection ale chyboval prakticky ve všem, na co sáhl.
Osmý díl série Rychle a zběsile má na kontě již 1,214 miliardy dolarů (cca 28,63 mld. Kč). V žebříčku nejúspěšnějších filmů všech dob mu tak patří dvanáctá příčka, již po tomto víkendu ale můžeme očekávat posun o patro výše. Zde se nejspíše Vin Diesel a jeho parta zastaví, pročež k překonání sedmičky nedojde, s tím ale nikdo nepočítal. Naopak jsou všichni překvapeni tím, že ona jedna miliarda padla - a navíc ve velmi krátkém čase, premiéra se odehrála teprve 14. dubna.
V souvislosti s uvedením osmého filmu se majitelé autorských práv rozhodli „vytřískat” peníze i z předchozích dílů, a proto do prodeje zamířila nová kolekce nazvaná Ultimate Ride Collection. Její součástí je přitom nejen Rychle a zběsile 1-7, ale také DVD s bonusovými materiály, mezi něž patří vynechané scény, pokažené záběry, komentáře tvůrců či pohled do zákulisí. Tedy věci, které v podobných kolekcích bývají, nic přelomového.
Jednu pozoruhodnou novinku tu ovšem máme, a tou je přebal celého kompletu. Na něm se objevuje pohled na volant a přístrojový štít mající připomenout hlavní myšlenku celé série, rychlou a zběsilou jízdu. Už na první pohled je to ne úplně lákavá koláž, ten druhý ale objeví potíží mnohem víc.
Těžko pochopitelné, je, že si grafik ze všech aut světa vybral přístrojový štít vozu, který má ke zběsilé rychlosti hodně daleko. Navíc se v žádném díle - a to dokonce ani v tom osmém - neobjevil. Trojice tří budíků totiž patří Suzuki Grand Vitara, a to ani ne aktuálního provedení, ale předchozí generaci vyráběné do roku 2013.
To ovšem není jediná svéráznost přebalu, další můžeme zaznamenat při pohledu na levý a prostřední budík. Máme zde totiž naznačeno, že motor atakuje 6 000 otáček, což by mělo odpovídat rychlosti 180 km/h. Problémem ovšem je, že spodní digitální displej odhaluje zařazení automatické převodovky do polohy P - a zaparkovaný vůz asi stoosmdesátky dosáhne jen těžko.
Stále ale nejde o poslední chybu, ta další souvisí s onou nejvyšší rychlostí. S automatem byl u minulé generace Suzuki Grand Vitara spojen 2,4litrový benzinový motor o výkonu 169 koní. Japonské SUV s ním dosahovalo maximálky 170 km/h. Máme pokračovat? Není problém, stačí říct - či se podívat na volant, který Suzuki rozhodně nepatří. Místo toho do značné míry připomíná herní volant G25 od Logitechu s „přimalovaným” logem série.
Abychom tedy vše sesumírovali, můžeme říci, že u přebalu Ultimate Ride Collection se jeho autor dopustil... ultimativní porce chyb. Máme tu přístrojovku vozu, který se v Rychle a zběsile nikdy neobjevil, charakterem do ní nepatří, dle obrázku zvládá jet rychleji, než je jeho reálné maximum a to vše v parkovacím režimu. Trojice budíků je navíc doplněna zcela odlišným volantem, než jaký by jí příslušel. A to vše za 47 dolarů (1 110 Kč) v případě kolekce DVD.
Možná je to marketing. Ale možná prostě jen šlendrián - Rychle a zběsile 7 se filmem roku co do počtu chyb jistě nestalo náhodou...



Sedm dílů Rychle a zběsile se dočkalo nové kolekce, u jejího přebalu však grafik udělal kardinální množství chyb
Použit byl kupříkladu přístrojový štít Suzuki Grand Vitara, jenž se v žádném díle neobjevilo
Volant pak nepatří japonského SUV, ale spíše připomíná ten herní od Logitechu
Zdroj: Jalopnik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 5 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejnovější články
I ojetý Renault může být něco jako výhra v loterii, musí ale mít pod kapotou ten správný motor
před hodinouTento moderní Mercedes třídy S najel neuvěřitelné kilometry. A stejně neuvěřitelně vypadá, i když stojí jako kdysi jeho pár příplatkových prvků
před 2 hodinamiČíňané „vyžerou” Evropanům vše, v čem dnes excelují. Mají už i vlastního soupeře Porsche 911, přímo ho srovnávají s originálem
před 4 hodinamiBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 5 hodinamiLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- VZKAZY 04.28. 12:11 - Brus
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch