Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá

„Pokud dostanete tisíc lajků, tohle auto utopíme,” slíbil Mercedes-Benz Slovakia na Facebooku. Nyní pochopitelně couvá a nabízí půjčení auta na víkend.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá

28.7.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

„Pokud dostanete tisíc lajků, tohle auto utopíme,” slíbil Mercedes-Benz Slovakia na Facebooku. Nyní pochopitelně couvá a nabízí půjčení auta na víkend.

Když jste automobilový gigant a něco slíbíte na Facebooku, měli byste být připraveni to splnit. Jinak riskujete, že u fanoušků ztratíte tvář a jako zaměstnanec online marketingu budete mít problém. Zrovna v tomhle případě byste ho ale mohli mít, i pokud svůj slib splníte. Tím slibem totiž bylo utopení zbrusu nového Mercedesu CLA Shooting Brake v bazénu.

Na začátku byla fotka CLA 45 AMG Shooting Brake vedle bazénu. Zveřejnilo ji slovenské zastoupení Mercedesu na Facebooku s otázkou, kdo má lepší nápad „na zítra”, než plavat a jezdit splašeným Mercedesem. Jeden z fanoušků této facebookové stránky, Michal Jasik, dostal lepší nápad - „A co tak keby si tento medák zaplaval?” Mercedes reagoval, že pokud dostane tisíc „lajků”, bude si moci vybrat, jestli do bazénu nacouvá nebo to vezme driftem.

Co oddělení online marketingu určitě nečekalo, je, že komentář dostane přes dva a půl tisíce lajků. Podle slibu by měli auto se základní cenou cca 1,45 milionu korun u nás a 57 tisíc Eur na Slovensku utopit v bazénu a tedy o tohle auto přijít - a samozřejmě ho zaplatit. Do toho se jim pochopitelně nechce, takže se snaží ze slibu vykroutit.

Jednou z nabídek je CLA Shooting Brake na víkend s plnou nádrží pro Michala Jasika. V další, širší verzi je to, že na víkend dostane auto ještě někdo, kdo přijde s nejlepší ilustrací, jak CLA Shooting Brake padá do vody. Hezký nápad je například ten Erika Chmelického: CLA na kraji útesu, BMW X6 ho chce zachránit, ale CLA říká, že se radši utopí.

Stále nicméně existují lidé, kteří na FB požadují utopení onoho auta. Po pravdě, nemůžeme uvěřit, že by nějaký fanoušek automobilů skutečně chtěl utopit úplně nové auto jen proto, že takový nápad na Facebooku získal podporu dvou a půl tisíc lidí, jedné větší vesnice. I kdyby to byla Fabia, natož Mercedes. Nicméně, lidé jsou různí.

Že si CLA Shooting Brake „zaplavat” nepůjde, je téměř jisté. Mercedes se z toho nyní pochopitelně snaží vybruslit co nejlépe, tak, aby co nejmenší měrou ztratil tvář. Reklama to nicméně je také a dovedeme si představit, že počet fanoušků facebookové stránky Mercedes-Benz Slovakia vzrůstá. V každém případě odhadujeme, že v papírech, které bude řidič při výpůjčce podepisovat, bude formulka týkající se bazénů a vody obecně...

Má niekto lepší nápad na zajtra?

Posted by Mercedes-Benz Slovakia on Wednesday, 22 July 2015


Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá - 1 - mercedes utopi cla sb 01
Začalo to touhle fotkou a komentářem, „Co kdyby si tento Mercedes zaplaval”

Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá - 2 - mercedes utopi cla sb 03Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá - 3 - mercedes utopi cla sb 04Mercedes podcenil sílu Facebooku. Za „lajky” slíbil utopit CLA, teď couvá - 4 - mercedes utopi cla sb 05
Fanoušci znalí photoshopu pak měli posílat, jak by si utopení Mercedesu představovali, nejlepší získá auto na víkend

Zdroj: Objevit.cz, Mercedes-Benz Slovakia@Facebook

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.