Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Majitel vzal vzácné třetí vyrobené Bugatti Veyron a provedl mu toto. Teď ho prodává
28.7.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tohle Bugatti Veyron je opravdu třetí vyrobené v pořadí. Místo jeho hýčkání v sériovém stavu se ale majitel rozhodl svěřit jej tuningové firmě Mansory.
Od představení Bugatti Chiron na ženevském autosalonu uplynul již více než rok, přesto nový hypersport z Molsheimu nadále okupuje titulní stránky mnoha médií. Velmi pravděpodobně jde totiž o poslední vůz svého druhu, který ke svému pohonu nějakým způsobem neužívá elektřinu - to říká šéf značky, který i kvůli tomu zvažuje jeho koupi. Dá se ale namítnout, že větším klenotem je předchozí Veyron, u kterého vše poněkud bolestivě začalo.
Chiron aktuálně sice ještě není kompletně vyprodaný, na jeden ze zhruba 220 volných exemplářů ale bude třeba čekat celé roky, než automobilka vyrobí vozy dřívějším a nebo váženějším zájemcům. Veyron lze oproti tomu pořídit ihned, přičemž ceny startují na 950 000 EUR (cca 24,7 milionu korun). Za to je obvykle k dostání auto se standardní karoserií vyvedenou v barvách dle představ prvního majitele, který zároveň rozhodl také o specifikaci interiéru.
Pokud by ovšem někomu nestačilo sériové provedení, může z fleku sáhnout po jednom ze dvou vyrobených exemplářů Vivere, za nimiž stojí firma Mansory. Ta vozu dodala nové nárazníky, odlišné boční prahy, střešní sání, kryt motoru či odlišné zadní křídlo. Vše je z karbonu, což se ostatně týká i dveří, které tak vlastně prošly redukcí hmotnosti. Stejně jako zbytek vozu přitom nesou „pandí“ nátěr.
Změny se dotkly také interiéru, který byl kompletně přečalouněn. Ani zde nechybí karbonová vlákna, z nichž je středová konzole nebo dveřní panely. Dorazila i sada hliníkových pedálů, odlišný je rovněž displej. A zakázkový je i přístrojový štít. Netknutý tedy zůstal pouze podvozek a motorový prostor, kde i nadále svou práci odvádí osmilitrový, čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec s oněmi 1 001 koňmi.
Jeden takový už jsme viděli, teď je na prodej další. Cena uvedena není, nízká ale bezesporu nebude. Je však otázkou, zda by zrovna tento Veyron nebyl cennější ve zcela sériovém stavu. Jde totiž o třetí vyrobený exemplář v pořadí, přičemž po celou dobu má jediného majitele, což z vozu samo o sobě dělá pořádný kus historie. Majitel se ale po roce 2014 odhodlal k výše popsaným modifikacím, což nepovažujeme za úplně šťastný nápad. Ale třeba to uvidíte jinak, jakkoli už samotný prodej naznačuje, že ani majitel není se svým rozhodnutím dokonale spokojen...
Tohle není Kung-Fu Panda, ale Bugatti Veyron Vivere. Tedy speciální limitovaná edice, o jejíž úpravy se postarala tuningová firma Mansory
Zdroj: James Edition
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
včera - Ostrá verze nové levné Lady vypadá zevnitř jako Pagani pro chudé, bez maskování nafotili i odvozený kombík
29.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 11:20
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu včera 17:09
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? včera 10:00
- Předčasný konec testů v Portimau 29.1.2025
Nejčtenější články
- Budoucnost je... Budoucnost je vždy neznámá, možná už je načase přestat ji určovat od zeleného stolu
1.1.2025 - Číňané se vší vážností nabídnou v Evropě soupeře vrcholných BMW a Mercedesů, sebevědomí mají na rozdávání
1.1.2025 - Nejbláznivější moderní auto s manuálním řazením spojuje tento „fofrklacek” s motorem 8,0 V10 a ještě větším místem pro náklad
1.1.2025 - Žena ve svých 80 letech vrátila automobilce manuální sporťák, který po 25 letech vlastnictví musela přestat řídit
1.1.2025 - Sběratel po dvou letech vydělá na prodeji jednoho z pouhých deseti vzácných Bugatti až 176 milionů, tomu se říká dobrý kauf
1.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva