Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Kupec dvou Tesel se značkou definitivně končí, že do obou zatékalo, byl ten menší problém
13.8.2021 | Petr Prokopec
Příběh tohoto muže připomíná největší hrozby Tesly pro její rozšíření mezi širší skupiny zákazníků. Koupil si hned dva Modely X, v obou případech ale šlo o šmejdy. Tím horším ale byly neustálé reakce fanoušků na jakoukoli oprávněnou kritiku.
Američan Sergio Rodriguez sám sebe popisuje jako běžného člověka, kterého zaujala elektromobilita. Není tak překvapivé, že byl po dlouhá léta fanouškem Tesly. A nezůstal jen u obdivu, v roce 2019 si pořídil Model X, a to rovnou v jedné z vrcholných verzí 100D. Jakkoliv ale za něj zaplatil nemalé peníze, oslňující kvality se zrovna nedočkal. V tomto ohledu naopak jeho vůz zaujal i ve světě svou nekvalitou, neboť mezi čelním oknem a čelním sloupkem protékala voda natolik, že A-sloupek připomínal spíše integrovaný vodotrysk.
Daný zádrhel Tesla nedokázala opravit, a jelikož šlo o problém na její straně, musela vůz odkoupit zpět v rámci zákona o ochraně zákazníků před podobnými šmejdy. Rodriguez přitom dal kalifornské automobilce druhou šanci a pořídil si další Model X, a to opět ve vrcholné verzi - tentokrát již pojmenované Performance. Nyní jej ale zhrzeně posílá pryč a dodává, že s Teslou již nechce mít nic společného. Za tím už nestojí jen tragická kvalita, s níž byl spojen i další exemplář elektrického SUV, ale rovněž chování fanoušků značky.
„Zkoušel jsem být trpělivý. Vůz jsem koupil 21. března 2020, a od té doby muselo být ovládání okna na straně řidiče vyměněno třikrát. Takže jen kvůli oknům jsem musel servisní centrum Tesly navštívit třikrát,“ začíná s výtkami Rodriguez, do jehož auta podle všeho opět zatékalo, což způsobilo řadu potíží s elektronikou. Jen u tohoto problému ovšem nezůstalo, dále zmiňuje také poloosy přední nápravy, jež musely být vyměněny osmkrát. A náhrady se dočkalo rovněž kontrolní rameno na straně řidiče.
„Loni selhala také regulace teploty klimatizace, stejně jako motor zadního víka, který musel být nahrazen. Mimo to došlo na trojí náhradu zadních světel, řadu problémů s bezpečnostním pásem zadního pasažéra, problémy s parkovacím asistentem a během jízdy se i vypínala obrazovka palubního systému.“ O voze tedy rozhodně nelze mluvit jako o kvalitním ču spolehlivém, spíše než jeho majitel si jej užívali technici servisních center Tesly.
Co ovšem Rodriguez rozhodně nečekal, to byla reakce fanoušků značky. Ti totiž jakékoliv jiné reakce než velebení Tesly a Elona Muska nesnesou, a proto se na nešťastníka vrhli jako vosy na med. Jejich tlak navíc ještě narostl poté, co se Rodriguez rozhodl, že Teslu nahradí Fordem Mustang Mach-E. V té chvíli měl zcela jasno, že s kalifornskou automobilkou končí a problematického Modelu X se definitivně zbavil.
Aktuálně se přitom ukázalo, že Rodriguezovo první elektrické SUV je na cestě na Ukrajinu. Dle všeho ovšem nemělo dojít na jeho opravu, s případným bazénem uvnitř tak musí počítat i nový majitel. Potenciální zájemci by proto měli bývalému vlastníkovi napsat o VIN, aby se problematického kousku vyvarovali. Což vlastně platí i o Tesle Model X Performance.
O špatné kvalitě Tesly byly napsány již stohy článků. Nejnověji veškeré zmínky dokládá Sergio Rodriguez, který si koupil hned dva Modely X. Oba však byly spojené s neřešitelnými problémy. Foto: Tesla
And just like that….. I’ve turned in my second Tesla Model X. First was a 2019 Model X 100D, this one is a 2020 Model X Performance. Part of my decision to ditch this car was the Tesla Fanboys. Unless you praise Tesla 24/7, they will attack. I don’t want to be associated.pic.twitter.com/lDWHaUetH0
— Sergio Rodriguez (@LyftGyft) August 11, 2021
Zdroj: Sergio Rodriguez@Twitter
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále ještě 3 volná místa včera 20:00
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 11 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
včera - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.25. 23:45 - abgx1
- Detektory policejních radarů 11.25. 22:33 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.25. 21:44 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 13:55 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 11.25. 11:40 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.25. 11:30 - audis
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus