Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
K mání je nová Lancia Delta HF Integrale Evo II, má ještě krycí fólie z továrny
20.10.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
O Integrale se jako o novém autě dávno mluvit nedá. Tenhle kus ale nový je, za 20 let ujel jen 10 km.
Lancia Delta HF Integrale je stroj, ze kterého se leckterému fanouškovi rallye zamotá hlava. Nic jiného než Delta totiž nevyhrálo světový šampionát v rallye šestkrát za sebou. Začalo to přitom Deltou S4 jako snaha o podporu upadajících prodejů obyčejného, třebaže cenou Auto roku oceněného rocinného hatchbacku Delta. Tomuhle stroji jsme zkraje roku věnovali vlastní článek.
Jen o pár dnů později se objevila zpráva, že bude na prodej Delta HF Integrale Evoluzione ze čtyřsetkusové edice Martini, která má najeto pouhých 50 kilometrů. Měla být k mání v aukci a vítězná nabídka měla být ve výši až 4 milionů korun. Vypadalo to, že žádná lepší Integrale na prodej se jen tak neobjeví.
Ovšem téměř nemožné se stalo skutkem a nyní je k mání další Delta HF Integrale. Tentokrát to je poslední verze Evoluzione II, která nikdy neměla závodit a která se vyráběla až do roku 1994. Tento konkrétní vůz byl prvně registrován v dubnu 1995, ovšem nejezdilo se s ním. Ne jako s tím britským výše, nejezdilo se s ním vůbec. Na tachometr nevidíme, ale podle inzerátu má najeto 10 kilometrů.
Odpovídá i stav auta, je netknuté takovým způsobem, že na výplních dveří ještě zůstávají ochranné fólie z fabriky. Igelity na volantu a sedačkách můžou být novější, ale s výplněmi dveří by se někdo jen stěží obtěžoval. Není to speciální edice a není to závodní auto, ale pro dokonalý stav je také odpovídající cena - 200 tisíc Eur, tedy asi 5,3 milionu korun.
Chcete-li investovat do auta, tahle ikona rallye se určitě dá doporučit. Jen s ní aspoň občas vyjeďte na silnice, byla by škoda takové auto uzavřít do igelitového pytle a jen se na něj dívat. I proto, že jízdně je na tom mnohem lépe než vzhledově...
Tahle Integrale zůstala po 20 let úplně nová
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.23. 11:02 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.23. 09:05 - abgx1
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis