Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Genesis odkládá svůj příchod do Evropy, prý nemá ty správné motory
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejci dle svého evropského šéfa nečekají pouze na diesel, ale také na plug-in hybridy a elektrické ústrojí. Rozrůst se musí i portfolio.
Minulý týden Hyundai představilo nové Genesis G80. To je prozatím osazeno pouze benzinovými motory, nicméně během prezentace byl přislíben také příchod dieselu. Počítat bychom s ním měli již od příštího roku, přičemž se dá předpokládat, že kromě zmiňovaného sedanu zamíří i pod kapotu dalších modelů nově založené prémiové značky korejské automobilky. Logicky jsme tak očekávali, že se dočkáme brzkého oznámení útoku na Starý kontinent.
K tomu ale zjevně hned tak nedojde. Evropský šéf Hyundai Thomas Schmid totiž uvedl, že „odstartovat s prémiovou značkou v Evropě je nemalou výzvou. A je to ještě větší výzvou, pokud nemáte produkty, které trh požaduje“. Z toho důvodu prý modely Genesis na Starém kontinentu „neuvidíme před rokem 2019“, neboť značka „potřebuje odlišné pohonné ústrojí“.
Tato slova jsou vskutku překvapivá, přičemž mohou naznačovat, že ohlášený diesel v příštím roce vůbec nemusí dorazit. Schmid ovšem dodává, že spíše než na „producenty sazí“ se čeká na plug-in hybridní a plně elektrické agregáty, jenž bude mít korejská automobilka k dispozici do roku 2020. V ten moment by navíc portfolio značky Genesis mělo narůst na šest modelů.
Až s touto květnatou nabídkou chce prémiová odnož Hyundai zdolat Starý kontinent, přičemž do té doby bude operovat na severoamerickém trhu, v Číně, na Středním Východě a samozřejmě také ve své domovině. Ta se pro luxusní automobilky stává stále větší prioritou, přičemž aktuálně prodejům vládnou evropské značky. To ale „hjondé“ zjevně nehodlá dopustit.
Zbývá jen dodat, že aktuálně velmi nejasný je další osud Hyundai Genesis. Tedy sedanu, z nějž se po faceliftu stal v úvodu zmiňovaný model G80. Tento sedan totiž aktuálně na českém trhu k dispozici je, přičemž ceny startují na 1 749 990 Kč. Dá se ale předpokládat, že ve světle nových výroků jej Korejci během příštích měsíců z trhu stáhnou a navrátí až za pár let.




































Vrcholného Genesis G90 se v Evropě hned tak nedočkáme, alespoň ne oficiální cestou
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mercedes dal potichu sbohem svému dosavadnímu ikonickému logu, změna je smutným symbolem lacinosti, která stíhá celý obor
před 2 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
včeraV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025
Nejnovější články
Stellantis náhle a bez vysvětlení zastavil výrobu svého nadějného levného auta v Polsku, bez náhrady
před hodinouMercedes dal potichu sbohem svému dosavadnímu ikonickému logu, změna je smutným symbolem lacinosti, která stíhá celý obor
před 2 hodinamiAmerické přístavy jsou přeplněné neprodanými novými vozy, s tisícovkami aut si nikdo neví rady
před 3 hodinamiPřehled nejžádanějších ojetin v Německu ukazuje, kterým autům bude nakonec lepší se vyhnout
včeraNevzhledné elektrické Audi A6 je propadák, hůř se prodává jen hrstka okrajových modelů. Přichází tak stotisícové slevy
včera
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.12. 06:22 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.12. 05:49 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.11. 21:38 - Truck Daškam
- whitelist & blacklist 04.11. 17:09 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon