Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Genesis odkládá svůj příchod do Evropy, prý nemá ty správné motory
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejci dle svého evropského šéfa nečekají pouze na diesel, ale také na plug-in hybridy a elektrické ústrojí. Rozrůst se musí i portfolio.
Minulý týden Hyundai představilo nové Genesis G80. To je prozatím osazeno pouze benzinovými motory, nicméně během prezentace byl přislíben také příchod dieselu. Počítat bychom s ním měli již od příštího roku, přičemž se dá předpokládat, že kromě zmiňovaného sedanu zamíří i pod kapotu dalších modelů nově založené prémiové značky korejské automobilky. Logicky jsme tak očekávali, že se dočkáme brzkého oznámení útoku na Starý kontinent.
K tomu ale zjevně hned tak nedojde. Evropský šéf Hyundai Thomas Schmid totiž uvedl, že „odstartovat s prémiovou značkou v Evropě je nemalou výzvou. A je to ještě větší výzvou, pokud nemáte produkty, které trh požaduje“. Z toho důvodu prý modely Genesis na Starém kontinentu „neuvidíme před rokem 2019“, neboť značka „potřebuje odlišné pohonné ústrojí“.
Tato slova jsou vskutku překvapivá, přičemž mohou naznačovat, že ohlášený diesel v příštím roce vůbec nemusí dorazit. Schmid ovšem dodává, že spíše než na „producenty sazí“ se čeká na plug-in hybridní a plně elektrické agregáty, jenž bude mít korejská automobilka k dispozici do roku 2020. V ten moment by navíc portfolio značky Genesis mělo narůst na šest modelů.
Až s touto květnatou nabídkou chce prémiová odnož Hyundai zdolat Starý kontinent, přičemž do té doby bude operovat na severoamerickém trhu, v Číně, na Středním Východě a samozřejmě také ve své domovině. Ta se pro luxusní automobilky stává stále větší prioritou, přičemž aktuálně prodejům vládnou evropské značky. To ale „hjondé“ zjevně nehodlá dopustit.
Zbývá jen dodat, že aktuálně velmi nejasný je další osud Hyundai Genesis. Tedy sedanu, z nějž se po faceliftu stal v úvodu zmiňovaný model G80. Tento sedan totiž aktuálně na českém trhu k dispozici je, přičemž ceny startují na 1 749 990 Kč. Dá se ale předpokládat, že ve světle nových výroků jej Korejci během příštích měsíců z trhu stáhnou a navrátí až za pár let.
Vrcholného Genesis G90 se v Evropě hned tak nedočkáme, alespoň ne oficiální cestou
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před hodinou - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 2 hodinami - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 4 hodinami - Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 5 hodinami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva