Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotosrovnání BMW 3 F30 před a po faceliftu: jak poznat jedno od druhého?
25.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Máme pro vás podrobný vizuální návod, jakým způsobem rozpoznáte modernizované BMW 3 od verze před faceliftem. O nic než detaily nejde.
Již při úniku prvních fotek faceliftovaného BMW řady 3 jsme zmínili, že budete potřebovat mikroskop, abyste vylepšený vůz od toho postaršího poznali. To se jen potvrdilo s příchodem oficiálních snímků a tiskové zprávy, neboť zásadní část modernizace odvedla mnichovská automobilka pod povrchem. Při retuších exteriéru se ale zjevně nechala inspirovat designéry Porsche, kteří mají letité zkušenosti nejen s neviditelnými facelifty, ale rovněž s neviditelnými novými generacemi.
Abychom ovšem automobilku s bílou vrtulí na modrém pozadí jen nehanili, musíme přiznat, že pár rozdílů se skutečně najde. K jejich odhalení však budete potřebovat návod, a ten je tady. V prvé řadě se přitom podíváme na čelní partie, které nyní působí širším dojmem. Hlavní podíl na tom přitom nese přeprofilovaný nárazník s výraznějšími vstupy vzduchu, díky čemuž světlomety působí dojmem užším.
Kromě toho došlo ke změně v oblasti samotných světel, neboť „andělské oči“ byly posunuty více do stran. Tím ale máme čelní partie probrané, snad krom faktu, že světlomety lze nyní za příplatek osadit plnohodnotnými LE-diodami. Zamířit tedy můžeme k bokům, kde de facto můžeme zmínit jen odlišnou stylizaci litých kol. Tím ale práce designérů evidentně skončila, alespoň v tomto ohledu.
Pár odlišností ovšem nabízí ještě záď, kde se modifikace soustředí na spodní část nárazníku, hlavně na odlišně stylizovaný difuzor. Mimo to se proměnila také grafika světel, což je dáno standardními LEDkami. Automobilka přitom couvací světlomety přesunula z horní části do spodní, což je podivný nápad. Přeci jen jejich původní usazení mnohem lépe reflektovalo tvar písmene „L“.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde lze zmínit snad jen změny kosmetického rázu, mezi něž patří odlišné materiály. Razantně odlišná je snad jen schránka na nápoje s posuvným krytem, jinak ovšem veškerá architektura zůstala zachována. Tím ale naši toulku můžeme ukončit, změnám pod kapotou jsme se přeci jen podrobně věnovali již během samotného představení.


BMW zjevně miluje hru „najdi pět rozdílů“. Facelift řady 3, který je na snímcích vpravo, tak poznáte snad jen díky mikroskopu a podrobné tiskové zprávě
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 5 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Bugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
před hodinouJedno z aut snů obyčejných Čechů z 90. let jde pořád koupit zánovní po 1. majiteli, v podstatě za babku
před 3 hodinamiDalší velká evropská automobilová fabrika náhle končí, po 80 letech. Podle firmy je „nekonkurenceschopná”, nejmíň 500 lidí dostane padáka
před 4 hodinamiMini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 5 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB