Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotbalisté Barcelony si mohli vybrat Audi dle chuti. A většinou překvapili
28.10.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Barcelona je jeden z nejprestižnějších, nejbohatších a také nejlepší hráče zaměstnávajících fotbalových klubů. Po jakých Audi sáhli Messi či Neymar?
Uprostřed léta jsme vám mohli přiblížit, která Audi si vybrali hráči Bayernu Mnichov. Ingolstadtská automobilka je totiž jedním z hlavních sponzorů tohoto fotbalového klubu a v rámci spolupráce s ním umožňuje pravidelně hráčům vybrat si jakýkoli vůz z její nabídky. Seznam to byl pozoruhodný a komentovali jsme jej jen pár slovy: skromní hráči vážně nebyli.
Našlo se pár výjimek, většina hvězd slavného klubu ale sáhla po modelech s písmeny RS ve jméně, zejména pak RS6 Avant a RS7 Sportback. Dá se to pochopit - tito lidé berou nezřídka takové peníze, že si mohou jako auto pro každý den koupit Bugatti Veyron a nepoznají to ani z hlediska prvotní investice, ani z hlediska provozních nákladů. Tak proč se obtěžovat ježděním v A4 2,0 TDI, když RS6 Avant bude kralovat Autobahnůn jak máloco jiného?
Do obdobné situace se nyní dostali hráči klubu ještě slavnějšího - FC Barcelona. Tento stroj na tituly všeho druhu má na své soupisce hráče jako Messi, Neymar nebo Suárez, kteří se nezřídka objevují v desítce nejbohatších fotbalistů světa. Například Messiho roční příjem se pohybuje v řádu stovek milionů Kč a jeho majetek je odhadován na více jak 5 miliard korun. Takový člověk může mít z aut cokoli a dalo by se očekávat, že on i jeho kolegové naloží s výzvou Audi podobně jako mnichovští kolegové. Jenže nenaložili, tedy až na výjimky.
Níže najdete znovu kompletní přehled aut, která hráči zvolili, RS se to tady ale nehemží, a to ani zdaleka. Jasně nejpopulárnější volbou bylo „obyčejné” Audi Q7 s motorem 3,0 TDI - ani SQ7 - a po čemkoli od RS sáhli pouze čtyři hráči. Proč to tak je, nevíme - nejpravděpodobnější je, že s 15 sporťáky v garáži využili tuto možnost k volbě něčeho obyčejnějšího. A nebo nechtějí být tolik vidět, dráždit chudší Španěly nebo se jim při pohledu na svá konta zastesklo Audi, kolik by ho jakákoli rozmařilost zbytečně stála...
Důvody už zvažte sami, Q7 ale zvolil Messi, oba Suárezové, Piqué, Iniesta... Ze opravdu slavných hráčů pak dali RS přednost jen Luis Enrique a Neymar Jr., který zároveň sáhl po nejsilnějším stroji. Jejich přehled a vybrané fotografie z předávání přikládáme...
Seznam vozů Audi předaných hráčům FC Barcelona
Lionel Messi - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Denis Suárez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Aleix Vidal - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Suarez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Gerard Pique - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Ivan Rakitic - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, žlutá
Javier Mascherano - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jérémy Mathieu - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jordi Alba - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, modrá
Jordi Masip - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Enrique - Audi RS Q3 performance, 367 koní, bílá
Jasper Cillessen - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Paco Alcacer - Audi RS Q3 performance, 367 koní, šedá
Samuel Umtiti - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Neymar Jr, - Audi RS7 Sportback performance, 4,0 TFSI, 605 koní, modrá
Rafinha - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Sergi Roberto - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Sergio Busquets - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Marc-André ter Stegen - Audi A7 Sportback , 3,0 TDI, 272 koní, černá
André Gomes - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Lucas Digne - Audi RS Q3 performance, 2,5 TFSI, 367 koní, modrá
Arda Turan - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Andres Iniesta - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Zdroje: Audi, FC Barcelona
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Pouť kdysi nadějné nové značky elektrických aut končí krachem, dluhy v řádu desítek miliard už není s to splácet
před 3 hodinami - Škoda už testuje svůj nový vrcholný model, má dostat další jméno bez nápadu, techniku bez invence
před 4 hodinami - Policie dostala výslovný zákaz pouštět se do honiček s ujíždějícími řidiči, v New Yorku čtvrtina z nich končí nehodami a zraněními
před 6 hodinami - Požáry elektromobilů v parkovacích domech jsou „zásadní problém”. V Nizozemsku jich násobně přibývá, zákazů též
před 7 hodinami - K mání je dodnes skoro nová Škoda Octavia II s legendárním motorem 1,9 TDI, něco takového už se dávno nevidí
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva