Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson Top Gearu nepřeje neúspěch, i teď dostává peníze za jeho vysílání
5.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jezza dle svých slov rozhodně nestojí za očerňováním Chrise Evanse, byl by jen proti sobě. Odchod z pořadu ale nakonec zpětně hodnotí pozitivně.
Slovo „servítky“ se ve slovníku Jeremy Clarksona rozhodně nevyskytuje. Tento přístup získal nejznámějšímu motoristickému novináři světa záplavu fanoušků, stejně tak ovšem stojí za zrodem početného tábora odpůrců. Dá se předpokládat, že jeho nové výroky zasáhnou obě strany s účinkem dělové koule. Jezza aktuálně promluvil o Top Gearu, své nové show i skandálu, jenž se týká někdejšího natáčení v Argentině. Ony servítky si přitom opravdu nebral.
V prvé řadě Clarkson popřel, že by měl cokoliv společného s nenávistnou kampaní, jež jeho bývalé „dítko“ obklopuje. Prý by tak jen ubližoval sám sobě. „Chris Evans aktuálně nezažívá snadné časy, když se snaží vzkřísit Top Gear, což je na jednu stranu až zábavné. Bylo naznačeno, že za tím stojím a snažím se ho poslat ke dnu. Nicméně nedávno jsem zjistil, že kdykoliv je pořad vysílán, já dostanu zaplaceno, což je na kontraktu s BBC vskutku kuriózní. A proto jim vlastně přeji, aby se jim vše podařilo co nejlépe.“
Mimo to Jezza dodal, že je vlastně jen rád, že jeho působení v Top Gearu skončilo. „Abych byl upřímný, myslím, že bychom nadále zůstali u BBC a poté by show začala být únavná a nudná. Nakonec bychom jí tak prostě museli navést do stráně jako letadlo a tím ji ukončit. V daný moment to byla tragédie, ale nyní jsme byli nuceni se znovu vzchopit, přejít na online platformu, kde můžeme cokoliv, třeba i o... (víte, jak) koně. A to nás všechny nutí, abychom se pořádně soustředili a začali pěkně odznovu.“
„Když se nyní za vším ohlédnu, pak vlastně náš konec v Top Gearu byl fantastickou věcí,“ uvedl dále Clarkson v Londýně, přičemž tím nemyslel pouze na více než 14milionový šek (cca 478,9 mil. Kč), který mu byl vyplacen. Ještě větší finance mu vynese angažmá v nové show, která však stále nemá název. „Máme přitom sedm dní na to, abychom s ním přišli - každý rok totiž děláme Vánoční speciál, a jeho natáčení brzdy začne. Do té doby musíme mít název, abychom jej zaregistrovali.“
Ohledně názvu ale Jezza nic nenaznačil. I když dle jeho slov to nejspíše skončí něčím jako Dingleberries (v překladu Blázni - pozn. red.). Kromě toho Clarkson nyní nepočítá s velkou sledovaností. Důvodem je ten fakt, že Amazon TV má ve Velké Británii, kde je trojice moderátorů populární především, jen velmi malou předplatitelskou základnu. První sezónou nové show by se ovšem mohly pootevřít dveře většímu množství lidí, kteří si službu zaplatí a Clarksona budou sledovat i nadále.
V neposlední řadě pak Jezza vzpomněl i na skandál, jenž se týká natáčení v Argentině, kde velké nesnáze způsobila registrační značka na jeho Porsche 928. Ta měla odkazovat na válku o Falklandy, kterou Británie nakonec vyhrála. „Vím, že teď to možná celé znovu po..., ale je to jen buřičská banda b...ů, kteří prohráli válku. Pokud bych se tam měl vrátit znovu, pak bych chtěl registrační značku W3 WON - my jsme vyhráli. Ale nemám na to čas.“
Je tedy evidentní, že Clarkson je opětovně v sedle a rozsévá okolo sebe kontroverzi, na níž jsme všichni zvyklí. To je patrné i ze slov na adresu bývalého šéfa BBC Dannyho Cohena, se kterým měl řadu rozepří. Ten dle jeho slov televizní stanici „opustil, protože měl řadu dalších nabídek, jimiž se musel zaobírat - inu, a po šesti měsících stále hledá práci.“ Samotné BBC ale zjevně Jezza má přirostlé k srdci, neboť dodává, že i přes úzkoprsost a politickou korektnost „čas od času udělají opravdu dobrý pořad“.
Clarkson opětovně prokázal, že pro ostré slovo nejde daleko. I jeho otevřenost ale nakonec dosvědčuje jeho férovost, o které nyní mluví
Zdroj: Mirror
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Britové srovnali dvě vrcholná sportovní Audi sázející na úplně jiné koncepce. Vyhrál papírový outsider ze staré školy
24.10.2024 - Přímo Aston Martin prodává čtyři ze svých nejúžasnějších moderních aut, z jejich ceny se vám protočí panenky
24.10.2024 - Prodeje ojetých aut v Česku padly na desetiletá minima. Ceny klesají, diesely přes léta vybíjení posilují svou nadvládu
24.10.2024 - Poslední Schumacherovo Ferrari jde do aukce, prožil si s ním poslední záchvěv svých nejlepších chvil
24.10.2024 - Německý profesor strhal studii podporující návrat šrotovného. „Vědecký odpad,” říká, pro elektrická auta ohýbá, co se dá
25.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva