Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson přiznal, že konec v Top Gearu byla jeho vlastní hloupá chyba
25.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britský moderátor zpytoval svědomí během radiové show. A dodal, že by se na obrazovky BBC rád vrátil.
Jeremy Clarkson, hlavní aktér kauzy Steak-gate, se konečně naplno vyjádřil k celému incidentu. Zároveň zmínil i svou budoucnost, která ve výsledku není až tak jasná, jak se mnozí domnívali. Britský moderátor totiž v rádiové ranní show Chrise Evanse, jenž byl shodou okolností zvažován za jeho možného nástupce, uvedl, že doposud neměl v tomto ohledu jedinou schůzku, prozatím „pouze poslouchal“. Tím přitom míní telefonáty či videokonference. Následně pak dodává, že nemá ani páru o tom, co bude.
„Opuštění Top Gearu bylo velmi náhlé. Jen blázen by nyní okamžitě skočil po něčem novém. Nejprve se prostě musíte rozhlédnout okolo sebe a zjistit, co by mohlo být nejlepší. Pro BBC jsem pracoval 27 let. Najednou se rozhlížím a zjišťuji, že svět se změnil. Napřed tedy musím vypátrat, jak vše funguje, což vlastně momentálně dělám,“ uvedl Clarkson v pořadu. Tím tedy zcela popřel předchozí zvěsti, podle kterých již má krátce před podpisem smlouvy s americkým internetovým fenoménem Netflix.
Zároveň dodal, že celá záležitost byla „jeho vlastní hloupou chybou“, kvůli čemuž si nemůže na nic stěžovat. To ovšem neznamená, že by odchodu nelitoval. Uvedl totiž, že „Top Gear byl moje dítě, naprosto jsem ho zbožňoval, dřel jsem dnem i nocí a věnoval pozornost každé maličkosti. Najednou vám ale někdo řekne, že to již nemůžete dělat. Najednou cítíte obrovskou díru, kterou je třeba něčím zaplnit.“ Je však skutečně sporné, co tím „něčím“ bude.
Jak jsme naznačili výše, nová show je v nedohlednu a samotná stanice BBC již pro příští sezónu má novou trojici moderátorů vyhlédnutou. To ale ve výsledku neznamená, že by se Clarkson nemohl do pořadu vrátit. Jak totiž dodává, on, Richard Hammond a James May „nemají dveře zabouchnuté. Nezapomínejte totiž, že nejsem zcela zatracen.“ Na mysli přitom má ten fakt, že de facto nebyl vyhozen, ale pouze mu nebyla prodloužena smlouva.
Po návratu ale evidentně touží, neboť v Evansově pořadu taktéž uvedl, že „mám rád BBC. Dělá tam sice pár příšerných lidí, ale zároveň i řada talentovaných a brilantních. Je to skvělá společnost, na kterou si nikdy nebudu stěžovat. Naopak všem děkuji, že to se mnou tak dlouho vydrželi.“ Je tedy zjevné, že spíše než někde jinde by se Clarkson raději věnoval automobilům tam, kde si na něj již zvykl celý svět.
Je ale samozřejmě sporné, zda se tak stane. Jak jsme uvedli výše, nová trojice moderátorů se již rýsuje, i když smlouvy nejspíše ještě podepsané nemá. BBC by tak jen mohla mlžit, šponovat očekávání a nakonec využít i Clarksonovy nostalgie a předložit mu nový kontrakt. Takovému kroku bychom se vůbec nedivili, přeci jen 350 milionů diváků po celém světě není k zahození.
To je ale pouhá spekulace či spíše zbožné přání, proto rychle zpátky do reality. Ta je spojená s odvysíláním posledních tří částí letošní 22. sezóny, přičemž podle zpytujícího se moderátora „nejde o nejsilnější epizody, to ale neznamená, že jsou špatné. V jedné budeme kupovat velmi levné vozy 4x4, ve druhé půjde tradiční víkend nadšenců strávený ve společnosti klasických aut. Pro ty, kdo Top Gear milovali, to bude takové poslední hurá.“
Zatímco tyto díly poběží na obrazovkách BBC, Clarkson vyrazí společně s Hammondem a Mayem na „nejhůře organizované turné. Během tří týdnů totiž zamíříme do Sheffieldu, poté do Johannesburgu, pak zpátky do Anglie, pak do Sydney, znovu do Jižní Afriky, do Austrálie, do Londýna… evidentně tu někdo potřebuje Atlas,“ dodává moderátor k šestiměsíční šňůře živých představení, které ale již s logem Top Gearu spojované nebudou.
Tím ale můžeme „výcuc“ z ranní show ukončit, v případě vašeho zájmu si jej můžete poslechnout celé na níže uvedeném odkazu. Na závěr tak jen dodáme jedno velké překvapení, které se týká nejlepšího vozu, jaký kdy Clarkson během natáčení Top Gearu řídil. A tím se stává... Lexus LFA. Nyní ještě lépe chápeme, proč mu Toyota děkovala.
Clarkson pracoval pro BBC dlouhých 27 let. Není tedy divu, že své chyby lituje a rád by se do britské televize vrátil
Zdroj: BBC
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 10 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva