Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson popsal, jak dramatická událost změnila natáčení nové série Grand Tour
6.8.2019 | Petr Prokopec
První „speciál“ ze čtvrté série pořadu je již natočený a Clarkson říkal, že s ostatními tvůrci měsíce složitě chystal jeho děj. Nakonec ale museli děj změnit kvůli nedaleké smrti čtyřech lidí.
Nejspíše již víte, že pořad The Grand Tour čeká vůbec největší změna v jeho krátké existenci. Amazon se po třech sériích rozhodl zásadně pozměnit formát a studiové záběry se živým publikem učinit minulostí. To Jeremy Clarkson v poslední prozatím odvysílané epizodě doslova obrečel, přičemž uvedl, že je „starým sucharem plným emocí“ a že „miluje studio plné publika“. Nicméně jeho chlebodárce na základě výzkumu rozhodl jinak, od čtvrté série se tak již dočkáme pouze někdejších speciálů, ze kterých ale již tentokráte budou regulérní díly.
Jezza nově uvedl, že natočen již byl první takový „speciál“ z další série pořadu. Neobešlo se to však bez komplikací a jeho děj musel být pozměněn. „V plánu bylo zakončení, které nás již stálo stovky tisíc liber a jehož přípravám jsme věnovali měsíce. To ale nakonec neuvidíte. Necelé dva kilometry od místa, kde jsme se nacházeli, totiž zemřeli čtyři lidé. A výsledkem toho všeho bylo, že jsme nemohli natočit takový závěr, jaký jsme původně chtěli.“ Jak ale Jeremy dále dodává, štáb měl nakonec štěstí v neštěstí.
Právě nové okolnosti měly dodat první natočené epizodě čtvrté série nebývalý emocionální náboj. „Bude to opravdu pekelné zakončení. A bude to opravdu strhující show,“ uzavřel vzpomínky na natáčení Clarkson. Jeho vyprávění tím ovšem ani nezačalo, ani neskončilo. Jeremy se totiž dále vyjádřil i ke svým kolegům Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Dle něj má trojice tak velký úspěch hlavně díky internímu propojení díky „alespoň třísetleté spolupráci“, které konkurenci schází.
Jezza i nadále považuje Lexus LFA za nejlepší auto, které kdy řídil, přestože japonské kupé má poměrně malou palivovou nádrž a inženýři v jeho případě zapomněli na držáky na nápoje či hloupě vyřešili úchyty bezpečnostních pásů. Nicméně zvuk atmosférického desetiválce je natolik podmaňující, že zastiňuje veškeré nedostatky. Rovnat se mu proto nemohou ani elektromobily, jež Jeremymu ostatně nejsou po chuti dlouhodobě. Rovnou se proto ptá, zda byste toužili raději po intimním kontaktu s Natalií Portman, jíž je míněn onen Lexus, nebo po se šicím strojem, kterým jistě míní elektrická auta.
Stranou pak nezůstávají ani moderní vozy, konkrétně Volkswagen Golf GTI TCR a Mercedes-AMG A35, které Clarkson nedávno otestoval. Tato dvojice jej nadmíru překvapila, a to tím, kterak si je podobná. Jezza tak stále nedokáže odpovědět na otázku, který z nich je lepší. Není ale jisté, zda tomu tak je ve skutečnosti, či zda dal na své pocity. Sám je totiž majitelem Golfu GTI, načež jednoduše „lidovému vozu“ poněkud nadržuje. Na druhou stranu, doménou AMG již dávno není jen jízda v přímém směru.
Můžeme něco dodat? Snad jen skrytou narážku na současný boj proti klimatickým změnám, který probíhá po celém světě. Clarkson uvádí, že dříve byl Londýn nepříjemným městem, jak jej vyobrazují hollywoodské filmy. Nicméně nyní se nemůže nabažit pohledu na blankytně modré nebe. Stejně tak se oproti 80. letům minulého století navýšila bezpečnost, když připomíná, že v daném místě (Notting Hill) bydlel a skoro každou noc mu vykradli auto. A když si pak koupil docela drahý alarm, ukradli mu i alarm. V tomto ohledu tedy Jezza nostalgický rozhodně není, stejně jako se od něj zjevně nedočkáme sdělení, že globální oteplování je špatné.
Jeremy Clarkson se rozpovídal nejen o natáčení nové série The Grand Tour
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Živá témata na fóru
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 23:30 - Truck Daškam
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis