Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson, Hammond a May zkouší oslovit mladé, May tomu obětoval i vlastní auto
14.3.2019 | Petr Prokopec
Hvězdné britské trio nemá o přízeň nouzi, vzhledem ke svému věku a délce svých kariér se ale největší fanoušci rekrutují ze starších lidí. A to by nebyli oni, aby s tím nezkusili něco provést.
Tento víkend nás čeká poněkud smutné loučení, vůbec naposledy se totiž jako moderátor Top Gearu představí Matt LeBlanc alias populární Joey z televizního seriálu Přátelé. Spolu s ním pak opustí hlavní show i Rory Reid, který již bude uvádět pouze doprovodný pořad Extra Gear. Z novodobého ansáblu tak zůstane pouze Chris Harris, kterého na jeho dalších cestách budou doprovázet Freddie Flintoff a Paddy McGuinness.
Připravovat na loučení se můžeme i v případě další motoristické show, a sice s The Grand Tour. Zítra bude totiž Amazonem spuštěna již desátá epizoda, v „šuplíku“ tak internetovému gigantu zůstanou už jen pouhé tři díly. Poté se ale uzavře jedna éra, jakkoliv Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May mají podepsanou novou dvouletou smlouvu. Během ní se ovšem zaměří na změnu formátu pořadu. Čekat tak již nemáme diskuze ve studiu, místo toho se veškerý děj přesune mimo něj.
Tuto změnu si v podstatě vyžádalo samotné obecenstvo, Amazon totiž dokáže velmi snadno monitorovat chování diváků. Ví tedy naprosto přesně, kdy dojde k pozastavení pořadu nebo na zrychlené přetáčení. Konverzační segmenty přitom byly spojené hlavně s druhou zmíněnou činností, na což se americká společnost snaží zareagovat. A nikoliv jen chystanou změnou pořadu, třeba úsek s celebritami byl jiný v první i druhé sérii, přičemž ve třetí rovnou došlo na jeho vypuštění, neboť příliš nezaujal.
Tomuto přístupu ve výsledku tleskáme, jakkoliv je tvrdý. Nicméně realitou je fakt, že Clarkson a spol. se již v posledních letech poněkud opakovali a změna formátu tak vlastně byla nutná. Jinak by show začala pozvolna přicházet o svou popularitu, což se takto nejspíše nestane, zvláště když chystané zhruba 90minutové speciály budou daleko vzácnějšími. Každoročně bychom se totiž měli dočkat jen nějakých čtyř či šesti, jakýkoliv návrat Jeremyho, Richarda či Jamese tak bude netrpělivě vyhlížen.
S nedočkavostí ovšem vyhlížíme i zítřejší epizodu, ve které se trojice bude snažit o oslovení mladšího publika. To dle statistik automobily i jejich řízení zajímá stále méně, tedy alespoň v souvislosti s reálným světem. Očekávat tedy můžeme řadu smajlíků, hashtagů i šíleností, s nimiž je omladina často spojována na internetu. Kromě toho budou Jeremy a spol. soutěžit také o „lajky“, přičemž tento souboj možná vyhraje James, jakkoliv jej řada lidí považuje za největší „konzervu“.
May ovšem nedávno prohlásil, že jízdu ve voze nepřipojeném k internetu si momentálně již nedokáže představit. Na samotnou epizodu nazvanou The Youth Vote se pak začal pečlivě připravovat již loni, kdy se na YouTube objevilo jeho video, při kterém vybaloval z krabice novou Toyotu Yaris GRMN. Auto tehdy prezentoval jako své, nedávno však řekl, že žádný z jeho vozů nemá motor vpředu, takže jej buď v mezičase prodal, pořídil jej své manželce nebo provedl jinou kulišárnu. Nakonec, kdo říká, že auto natáčení přežilo...
Samotné rozbalování vozu se na každý pád stalo součástí příprav nadcházející epizody, přičemž James se jeho pomocí snažil oslovit právě mladé. To se mu rozhodně povedlo, jen na jeho kanálu na YouTube má snímek již přes 600 tisíc zhlédnutí. A ještě úspěšnější je na kanálu Drive Tribe, kde bylo video přehráno takřka milionkrát. Když si přitom uvědomíme, že po celou dobu nejde o nic jiného než o vybalování auta z krabice, je skutečně nutné smeknout klobouk.
Jaké další eskapády nás čekají, zjistíme za pár hodin. Aktuálně tak jen dodáme, že zatímco May měl k dispozici Toyotu Yaris GRMN, Clarkson si zvolil Volkswagen Polo GTI a Hammond Ford Fiesta ST. Kromě toho Richard s Jamesem zamířili také na okruh Eboladrome, ovšem za doprovodu Lamborghini Countach a Ferrari Testarossa. Tyto ikonické stroje by vám přitom mohli být povědomé, oba totiž do pořadu zapůjčil Harry Metcalfe, někdejší vydavatel časopisu Evo.
V nové epizodě The Grand Tour zkusí Clarkson a spol. oslovit mladé, čekat tedy můžeme nemalé množství smajlíků či hashtagů
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
před 2 hodinami - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
před 3 hodinami - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před 5 hodinami - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 6 hodinami - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva