Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Chybí vám v nabídce Ferrari 599 GTO? Někdo pro vás „usušil” nové, ujelo 138 km
12.8.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nové Ferrari 599 GTO z továrny dávno není možné koupit. Tenhle kus je ale novému tak blízko, jak to jen jde, je dokonalý. Cena samozřejmě odpovídá.
Když si člověk koupí Ferrari, většinou s ním chce jezdit. I když si koupí kus z nějaké limitované série, nejspíš ho alespoň občas vytáhne na oblíbenou okresku či na okruh. Existují ale lidé, kteří si takové auto koupí a pak ho strčí do garáže, aby získávalo na hodnotě.
To je případ stroje, který tu máme dnes - Ferrari 599 GTO s nájezdem 138 km. Tomu odpovídá stav všeho, co můžeme vidět na fotografiích - je naprosto perfektní, bez známek používání. Pochopitelně, protože se nic taky nepoužívalo. K vozu je také sada zavazadel, ve kterých nejspíše nikdy nic nebylo uloženo.
Tohle auto bylo dost možná prvním majitelem pořízeno s vidinou zisku při pozdějším prodeji. Dalo se totiž čekat, že 599 GTO na ceně jen poroste - vzniklo v 599 kusech jako silniční verze extrémní 599XX a v roce 2010 bylo vůbec nejrychlejším strojem z Maranella, ve Fioranu překonalo i Enzo. Zisk z pozdějšího prodeje takového skvostu je pak jen maximalizován tím, že auto prakticky jezdí jen do servisu, a to nezřídka na přívěsu.
Je potřeba dodat, že nevíme jistě, jakou mělo tohle auto údržbu, dá se ale předpokládat, že byla přesně dle specifikací výrobce. Stroj jako tento si nekupují lidé, kteří na něj pak v garáži zapomenou. Nevíme ani o tom, že by vůz byl registrován, ale doufáme, že se s ním jeho první majitel aspoň jednou trochu projel - 138 km na tachometru přece jen není 0 pár jednotek, které auta obvykle mívají při dodání.
Původní cenu vozu neznáme, příplatky za výbavu u Ferrari ji můžou katapultovat do stratosféry a místo v seznamu zákazníků takhle limitovaného „špeku” ji různými cestami též požene vysoko. Nyní je vůz na prodej za 899 995 liber, tj. 28,3 milionu korun. Není to ani zdaleka málo, ale 599 GTO je jedno z nejschopnějších Ferrari pro silnici za poslední léta.
Připomeňme, že pod kapotou tohoto stroje je atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 5 999 ccm, který dává 670 koní v 8 250 otáčkách a 620 Nm v 6 500 ot./min. To má vozu stačit ke zrychlení na stovku pod 3,3 vteřiny a k maximálce 335 km/h. Manuální převodovku bohužel nečekejte, ovšem tu do Ferrari člověk nedostane už nějaký ten pátek, bohužel. Zrovna 599 GTB Fiorano ji mít mohlo, leč nikoliv v silnější, lehčí a vůbec lepší verzi GTO.




















Pokud vám před lety Ferrari nechtělo prodat 599 GTO, nyní si můžete koupit tohle. Je jako nové
Zdroj: Meridien
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 8 hodinamiBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Data servisů potvrzují, že elektromobily „žerou” pneumatiky víc než jakákoli jiná auta, „přeborníkem” je Tesla
30.3.2025Majitele luxusních elektrických aut drtí drastická ztráta hodnoty, na těchto přišli o miliony za pár let
30.3.2025Volvo s okamžitou platností vyhodilo svého zmateného šéfa, jeho náhrada je ale hodně špatný vtip
31.3.2025Číňané ukazují Evropě dlouhý nos i na poli spalovacích motorů, jejich poslední novinka dostala nově vyvinutý boxer
31.3.2025Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Živá témata na fóru
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha