Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Čas Alfy Romeo Giulia z Ringu je „levá“, vůz se vážně o půlrok opozdí
24.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italové mají problém s podvozkem, který je tvrdý jako skála. Vůz se tak chová nervózně, na Severní smyčku tak musel vyrazit značně upravený.
Pro italskou automobilku nebyla poslední léta zrovna obdobím blahobytu. O to větší tlak byl kladen na bedra nové Alfy Giulia, která byla vyvinuta během rekordních třiceti měsíců. Jak se ovšem na počátku tohoto měsíce ukázalo, práce kvapná je skutečně málo platná. Plány značky se totiž začaly rozpadat, tedy alespoň na základě spekulací, jež zmiňovaly pozdní příchod sedanu, SUV i následujících šesti novinek. Že nejde jen o čiré fabulace, to nyní potvrdil další zdroj. Pokud jste tedy plánovali návštěvu showroomu italské značky, nechte si prozatím zajít chuť.
Podle nových informací by za veškerým zpožděním měly vězet problémy spojené s novou platformou Giorgio. Technici automobilky totiž ani pět měsíců po oficiálním odhalení nedosáhli optimální rovnováhy mezi kvalitou jízdy, jaká je očekávána ve většině zemí, a přilnavostí. „Podvozek je tvrdý jako skála a příliš nervózní. Zvláště chlapi ze Spojených států k nim (inženýrům) byli hodně kritičtí,“ řekl nejmenovaný zdroj z automobilky kolegům z australského Motoringu.
Tím ovšem trable spojené s italskými nadějemi nekončí, otazníky nyní visí nad rekordním časem dosaženým na Severní smyčce Nürburgringu. Až podezřele dobrý čas totiž nebyl dosažen zrovna se sériovým silničním autem. Jistě, žádná pravidla pro jeho tyto časy neexistují, pakliže si ale kupujete auto, které se chlubí nějakým výkonem, očekáváte, že jej dosáhlo právě ve vám prodávané podobě. A to se tady prý nestalo. „Dokonce i když dosáhli času na Ringu, byl vůz velmi nervózní, a to bylo na prořezávaných závodních slickách a navíc s vozem, který je o více než 100 kilogramů lehčí než produkční verze,“ dodává výše zmiňovaný technik Alfy.
Tahle tabulka Alfy je trochu virtuální realita
Dá se tedy předpokládat, že sériový model nakonec rychlejší než Němci nebude, tedy alespoň co se týče základního provedení Quadrifoglio Verde. Je ovšem možné, že Italové přijdou se zpětnou legalizací svého času v podobě speciální edice, která bude lehčí, výkonnější, dostane zvláštní pneumatiky a samozřejmě bude také dražší. Otázkou ale kde, kdy bychom tuto verzi měli čekat, neboť standardní Giulia QV nakonec má dorazit až v půlce příštího roku, nikoliv na konci tohoto.
Na základní provedení sedanu si budeme muset počkat přibližně rok, vůbec první SUV automobilky by se pak mělo objevit až někdy ve druhém čtvrtletí roku 2017. Tedy devět měsíců po původním termínu. Z toho důvodu asi nepřekvapí, že zpoždění bude mít dalších šest novinek, které měly být představeny během příštích tří let. Nově se ovšem počítá s obdobím od současnosti až do konce této dekády.
Pozměněné detailní plány by Alfa Romeo měl publikovat nejpozději do konce ledna 2016, podle šéfa koncernu FCA Sergia Marchionneho ale prozatím dochází jen ke změně termínů. Jinak ovšem vše zůstává v platnosti, potvrzena tedy byla jak celková investice do znovuzrození značky ve výši pěti miliard Eur (cca 135,15 mld. Kč), tak i cíl prodávat v roce 2018 čtyři sta tisíc exemplářů ročně. Jestli to tak dopadne, ukáže čas. A ten si můžete pro tuto chvíli krátit třeba hrátkami s oficiálními „konfigurátorem” nové Giulie.
Alfa Romeo Giulia QV nakonec dorazí až v půlce příštího roku
Zdroj: Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
před 5 hodinami - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejčtenější články
- Kolega spočítal, kolik stojí život s 10 let starým supersportem. Vysvětluje to, proč se prodává relativně levně
20.12.2024 - Íránci začali vyrábět své nové auto, první národní SUV. Nevypadá jako z muzea, v něčem nabízí víc než Škoda Kamiq
20.12.2024 - VW drtivě vyhrál v bitvě s odbory. Reálně zruší 35 tisíc pracovních míst, zbaví se 2 továren a 7 let nikomu nepřidá ani halíř
21.12.2024 - Tavaresův konec zachránil další auto s obřími motory. U ledu mělo být už v roce 2021, nakonec ho koupíte i v roce 2025
21.12.2024 - Nadějná čínská automobilka je na pokraji krachu. Pryč je 23 miliard, nezachrání ji zřejmě ani ochranná ruka majitele Volva
21.12.2024
Živá témata na fóru
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.17. 12:47 - Truck Daškam
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie
- BMW Divize 01.16. 13:41 - Vrooom
- Ojete sportaky - zajimave nabidky 01.15. 23:05 - abgx1