Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
BBC před Clarksonem zamkla kancelář, aby si neodnesl ani malý suvenýr
20.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Z posledního Jezzova kola na okruhu Top Gearu by prý The Stig měl radost. Samotná televize však jeho návštěvu viděla jinak.
Události týkající se motoristického pořadu Top Gear mapujeme v posledních měsících více než dopodrobna. Není divu, přestože totiž mnozí kauzu „Steak-gate“ považují za malý a bezvýznamný krůček, zejména nadšení petrolheadi ji považují za skok srovnatelný s první přítomností člověka na Měsíci. Důvod je prostý, Top Gear zejména díky ostrému politicky nekorektnímu humoru Jeremy Clarksona často překračoval ryze automobilový rámec a pomáhal utvářet okolní dění. S tím ovšem v případě nového moderátora Chrise Evanse příliš nepočítáme.
Dá se předpokládat, že vedení BBC se bude držet více při zdi. Kromě toho tu máme nesrovnatelný charakter samotných moderátorů. Tím Evanse nechceme nikterak hanět, přeci jen posluchačů má v rámci rádia dostatek a navrch může přihodit nemalou sbírku exkluzivních aut. Nicméně Clarkson to není a navíc nemá po svém boku Richarda Hammonda a Jamese Maye.
Nové parťáky se přitom Evans snaží najít stejným způsobem, jakým byli objeveni „The Hamster“ a „Kapitán Šnek“. Tedy soutěží mezi lidem. Nicméně nesmíme zapomínat na fakt, že jiskření původní trojice nebylo okamžité, ale nějakou dobu krystalizovalo. Ostatně, stačí si pustit některou z prvních sezón Top Gearu z let 2002 - 2004 a uvidíte sami, že jejich vrchol to není.
Také Evansovi nejspíše bude nějakou chvíli trvat, než se s novým prostředím jaksepatří „pobratří“. Problémem ovšem je, že na Top Gear bude nyní kladen mnohem vyšší tlak než před třinácti lety. Pořad BBC sice může překvapit, spíše ale počítáme s tím, že nové epizody budou mít problém navázat na úspěch těch dosavadních.
Vše bude hodně záviset na doprovodné dvojici, která by dle nového videa měla poznat rozdíl mezi motory V12 a BlueHDi. Zájemci mají přitom natočit krátký spot, ve kterém nebudou žádné kaskadérské kousky či řízení. Místo toho má jít o ryzí výstup před kamerou, ze kterého bude jasně patrný ostrovtip a tedy šance sekundovat Evansovi před kamerou BBC.
Příspěvky můžete zasílat do dnešního dne, samotní kandidáti tedy nejspíše budou oznámeni záhy. Během několika málo týdnů bychom se navíc měli dozvědět i něco bližšího o budoucnosti Jeremy Clarksona. Tomu přitom podle posledních informací brání v podpisu s konkurenční stanicí doložka ve smlouvě, podle které prý má televizní svět aut zakázán až do roku 2017.
Jaká je skutečnost, to momentálně nevíme. Namísto spekulování o budoucnosti se tedy zadíváme do nedávné minulosti, jež souvisí s posledním kolem, které Clarkson na okruhu Top Gearu na aerodromu v Dunsfoldu absolvoval. Jak přitom nyní popsal, bylo to „dobré a čisté kolo. Takové, na které by The Stig byl pyšný“. Jen optimismem však Jezza nehýřil.
„Bylo mi poněkud úzko, když jsem zcela naposledy procházel branami. Mobilní kancelář Top Gearu přitom byla uzamčena, abych si odtud nemohl odnést ani malý suvenýr. Hangár pak byl zcela prázdný,“ uvedl Clarkson a jen tak potvrdil, že na obrazovky BBC se po obdobných klaccích házených pod nohy definitivně nevrátí.
I přes tuto událost ovšem Clarkson dodal, že na samotnou trať má plno vzpomínek. Třeba na chybějící lampu, která stála v místě, kde Černý Stig vylétl z trati s Astonem Martin Vanquish. Nebo na brázdy, které Jezza vyoral poté, co s BMW řady 1 skončil ve čtvrtmílových hodinách. To už je ale všechno jen historie...
Clarksonovo poslední kolo na okruhu Top Gearu sice bylo čisté, jednání televize BBC však již obdobně okomentovat nemůžeme
Zdroj: The Telegraph
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejčtenější články
- Kolega spočítal, kolik stojí život s 10 let starým supersportem. Vysvětluje to, proč se prodává relativně levně
20.12.2024 - Íránci začali vyrábět své nové auto, první národní SUV. Nevypadá jako z muzea, v něčem nabízí víc než Škoda Kamiq
20.12.2024 - VW drtivě vyhrál v bitvě s odbory. Reálně zruší 35 tisíc pracovních míst, zbaví se 2 továren a 7 let nikomu nepřidá ani halíř
21.12.2024 - Tavaresův konec zachránil další auto s obřími motory. U ledu mělo být už v roce 2021, nakonec ho koupíte i v roce 2025
21.12.2024 - Nadějná čínská automobilka je na pokraji krachu. Pryč je 23 miliard, nezachrání ji zřejmě ani ochranná ruka majitele Volva
21.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva