včera | Petr Miler
Dlouho jsme neslyšeli o Schumiho stavu nic konkrétního od nikoho, kdo by měl reálnou šanci s ním být v kontaktu a dalo se mu věřit cokoli, co říká. Fe...
včera | Petr Miler
Čtrnáct tisíc? Čtrnáct stovek? Ne, čtrnáct kusů. Přesně tolik exemplářů svého elektrického kompaktu navezl Peugeot loni v listopadu s velkou pompou do...
včera | Petr Miler
Třícípá hvězda dodnes těží z pověsti výrobce extrémně odolných aut, ale co z nich reálně zbylo? I modernější Mercedesy vydrží, ale tohle už ne a jejic...
včera | Petr Miler
Stále nevěříme, že se to stalo, navíc si můžeme jen hlavu ukroutit nad způsobem, jakým se to stalo. Je to věta vpašovaná odnikud do naprosto nesouvise...
26.3.2025 | Petr Prokopec
Šéf španělské automobilky nenechává na Bruselu nit suchou a připomíná, jaké dopady mají rádoby ochranářská opatření EU na starý kontinent. Loňské rozh...
26.3.2025 | Petr Miler
Výkonná auta jsou fajn, ale každodenní ježdění s nimi je obvykle buď otravné nebo s větší rodinou zcela nemožné. Tenhle stroj je jiná. A že při pohled...
25.3.2025 | Petr Prokopec
Jeho výjimečný cit pro věc nelze rozporovat, má na svědomí jednu z největších automobilových legend všech dob, která jako by nestárla. Nelíbí se mu mn...
24.3.2025 | Petr Miler
Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp? Tak nějak se tváří Clarkson poté, co Teslu 17 let po slavném soudním sporu mezi ní a Top Gearem dohnaly pr...
24.3.2025 | Petr Prokopec
Jako by nestačily všechny dosud známé potíže, existují i ty zatím neprobírané. Němce na jeden z nich upozorňuje skupina univerzitních profesorů, ale n...
24.3.2025 | Petr Miler
To tenkrát ještě rostly holkám vlasy a 16 ventilů v motoru znamenalo prodejní argument, který bylo dobré uvádět ve zlatém provedení na zádi auta. A vl...
23.3.2025 | Petr Miler
Po obrovském korejském průšvihu jsme si říkali, že Lamborghini nebude dál chtít být vnímáno jako někdo, kdo od Korejců cokoli odkoukává. A je to tak. ...
23.3.2025 | Petr Prokopec
Je to ta nejprůhlednější ze lží, které se pojí s tímto druhem aut, přesto jí tolik lidí dál považuje za fakt. Poté, co takové prezentování elektromobi...
23.3.2025 | Petr Miler
A nebavíme se o žádných vrcholných manažerech, ale o lidech v docela obyčejných pozicích - i nijak významný zaměstnanec v administrativě si může přijí...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Arogance, to je přístup, který zastává stále víc automobilek směrem ke svým zákazníkům. Nejenže jim drze nutí auta, která si lidé nevyžádali, a nenabí...
22.3.2025 | Petr Miler
Říká se, že je křehké, poruchové nebo drahé na opravy. Proto s ním měl jen málokdo najet větší kilometry a jako ojeté se navzdory své vzácnosti prodáv...
22.3.2025 | Petr Miler
Už samotný vandalismus říká hodně o zabedněnosti těch, kteří se jej dopouštějí, ještě víc o nich ale poví fakt, že nejsou schopni domyslet konečné dop...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Deset let nám tvrdili, že jde o lepší alternativu, která se rychle ujme vlády nad automobilovým světem. Nestalo se to a neděje se to, což nutí k uznán...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Dnes už čtyřnásobný mistr světa si nepotrpí na okázalých symbolech luxusu, „dobytčákem” ale po velkých cenách dávno létat nechtěl. Tento tryskáč si ko...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Jejich zastánci dlouho tvrdili, že jakmile elektrický pohon nebude dražší než ten benzinový či dieselový, prodeje půjdou prudce nahoru. Realitu můžeme...
20.3.2025 | Petr Prokopec
Vždy, když je nějaké auto spojováno s případy tzv. samovolné akcelerace, jsme velmi skeptičtí, obvykle si majitelé spletou pedály. Tady to tak ale nen...