Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
VW Passat CC od MR Car Design nabízí poněkud nelidových 502 koní
27.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Čtyřdveřové kupé dostalo poladěný 3,6litrový motor, silnější brzdy, tužší podvozek a 18palcová litá kola OZ. Nyní tak může i do zatáček.
První provedení Volkswagenu Passat CC (a vlastně i to druhé, nazvané pouze CC) vždy upřednostňovalo spíše formu před funkcí. Díky tomu se vůz nikdy nestal prvotní volbou nadšených řidičů, ačkoliv automobilka by v případě modelu s motorem 3,6 V6 ráda mluvila jinak. Německá tuningová firma MR Car Design by ale tento předsudek (no, spíše fakt) ráda změnila.
Nový program pro Passat CC tak nezahrnuje jedinou úpravu vzhledu. Snad s výjimkou 18palcových kol OZ Ultraleggera (s pneumatikami o rozměru 235/40 R18), ty zde však slouží spíše jízdním zážitkům, než aby byly pouze pro okrasu. To samé lze říci o brzdách Stoptech ST-40 s průměrem kotoučů 355 mm, ačkoliv červeně lakované třmeny by mohly naznačovat opak.
Oba tyto prvky ovšem firma MR Car Design použila v důsledku navýšení výkonu 3,6litrového motoru na 502 koní a 700 Nm točivého momentu. Toho úpravce dosáhl zejména díky přeplňování motoru turbodmychadlem značky HGP, upraven pak byl i software řídicí jednotky. Jestli bylo změněno i něco jiného na „železe” motoru, aby byl schopen i s přeplňováním dlouhodobě fungovat, to MR nezmiňuje.
Mimo to Passat CC dostal ještě zakázkový výfukový systém, podvozek DDC od společnosti KW a stabilizátory H&R pro přední i zadní nápravu. Díky tomu by tak Volkswagen neměl jezdit rychle pouze po dálnicích, ale také po okreskách.
Ptáte se na cenu? Tu neznáme, nic pro širý „Volk” ale nečekejte, ten Volkswagen bude pořádně drahý.










Tahle by měl vypadat ten správný tuning. Namísto okrasných plastů totiž firma MR Car Design nadělila Volkswagenu Passat CC výkon 502 koní, silnější brzdy, tužší podvozek a lepší kola
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před hodinouNáhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
včeraNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva