Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt Porsche Cayman S: extrémní vzhled kupé doprovází jen sériový výkon
3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Známý úpravce nově přichází víceméně jen s mohutným zadním křídlem. Zbytek paketu známe od loňska, zcela nové ráfky Formula IV dorazí až později.
O německé tuningové firmě z Leonbergu již před pár dny byla řeč. V jejím centru stálo upravené Porsche Panamera Turbo, které bude debutovat na frankfurtském autosalonu. Jen jedním modelem na stánku ovšem TechArt nekončí. Proto do hesenské metropole přiveze ještě modifikovaný Cayman S. A aby toho nebylo málo, spatříme na tomtéž místě také nová litá kola Formula IV, která budou k mání ve dvaceti- až dvaadvacetipalcovém rozměru.
Po stránce barev je možné zvolit jakoukoliv kombinaci, přičemž omezovat se nemusíte ani konkrétním modelem ze Zuffenhausenu. Pětiparskové ráfky TechArt Formula IV totiž padnou na celé portfolio od Boxsteru přes Porsche 911 Carrera až po Cayenne nebo zcela nový Macan. Kromě toho jimi můžete osadit jak zmiňovanou Panameru, tak i představovaný Cayman.
Této možnosti ovšem bude možné využít až později, aktuálně má malé kupé 21palcová kola TechArt Formula III. Po stránce barevné se nemusíte omezovat ani v tomto případě, výstavní exemplář na fotografiích např. dostal černé středy a oranžové lemy ideálně kontrastující s bílou karoserií.
Bez úprav samozřejmě nezůstal ani zbytek exteriéru. Nejvýraznější změnou je mohutné zadní křídlo (nazvané TechArt Rear Spoiler II), které je možné nastavit ve dvou úhlech. Bohužel ne z kokpitu, musí se do ruky vzít patřičný kláč a manuálně přitáhnout šrouby. S křídlem je spojen spoiler číslo aerokitu I, z jarního představení pocházejí modifikované nárazníky, boční prahy a difuzor.
Pro interiér TechArt opět nabízí řadu doplňků, které lze dle libosti kombinovat. V nabídce jsou kůže, Alcantara či karbon, dekorativní švy a lakované panely různých barev. Tím ale v Leonbergu de facto končí, mechanické změny jsou totiž minimální. Kromě podvozku sníženého o 35 mm totiž můžete sáhnout jen po modifikovaném výfuku, jehož škrtící klapku je možné ovládat tlačítkem z kabiny.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.







Porsche Cayman S se proměnilo pouze vizuálně, výkon ale zůstává na standardních 325 koních
GrandGT neboli upravené Porsche Panamera Turbo se ukázalo na nových fotkách
Kromě upravených modelů přiveze TechArt do Frankfurtu také nová litá kola
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnesChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Někteří zákazníci elektromobily z hloubi duše nenávidí, říká šéf automobilky, co s tím jako máme dělat?
před 6 hodinamiPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 8 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 9 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 11 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnes
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 02.23. 17:12 - mlunovozík
- Onboard videa 02.23. 10:31 - brnenska.odchytova
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB