Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní
1.8.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro vrcholné Turbo S má německý úpravce zatím jen sadu spoilerů a litých kol. Pro „podřízené“ Turbo ale již připravil kit zvyšující výkon na 660 koní.
Název Magnum nedefinuje pouze nanuk, hudební kapelu nebo zbraň, ale rovněž extrémně rozšířený bodykit určený pro Porsche Cayenne. Společnost TechArt těchto vizuálních paketů prodala od roku 2007 již více než tisícovku, rozhodně tak nejde o zanedbatelnou tuningovou kreaci. Neměli bychom se proto divit existenci nové verze, která je určena pro Cayenne Turbo S.
Její součástí jsou opět agresivnější nárazníky, mohutnější boční prahy, kapota motoru ozdobená výdechy, jinak stylizovaná zpětná zrcátka, zadní difuzor a střešní křídlo. Za materiál byl pak znovu zvolen karbon, který nově kryje matně šedý lak. V rámci kol lze vybírat mezi „obyčejnějšími“ ráfky typu Formula, Formula II nebo Formula III, vrchol pak představují extrémně odlehčené provedení Formula II GTR.
Interiér je pak přehlídkou rudé kůže, která se objevuje na dveřních panelech, spodní části palubní desky, středovém tunelu a na sedadlech. Karbonové dekory jsou vyvedeny ve stejném odstínu, strop ovšem již krášlí Alcantara. Mimo to úpravce dodal ještě sadu hliníkových pedálů a svými logy nahradil ta tovární, zbytek doplňků včetně audio systému Burmester ale již pochází ze skladů Porsche.
Po stránce mechanické zůstalo Turbo S nedotčeno, dva typy úprav motorového prostoru ale TechArt nabízí pro slabší Cayenne Turbo. S prvním kitem nazvaným TA 058/T1 se výkon zvýší z 500 koní a 700 Nm na 560 koní a 780 Nm, ve druhém případě (TA 058/T2) pak vylétne až na 660 koní a 880 Nm. To je přitom vyšší výkon, než jaké má Turbo S v základu (550 koní). Pro Turbo S si 660 koní můžete u TechArtu objednat též, pokud ale budete mít chvíli strpení, mělo by eSko časem dostat ještě pár koníků navíc...










Porsche Cayenne Turbo S se nově může pochlubit rozšířeným bodykitem nazvaným Magnum. Ve výhledu je i navýšení výkonu na 660 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejčtenější články
Tohle je nejkrásnější pohled na 800koňový kombík BMW M3, jinde je to jako když přijela pouť
29.3.2025BMW se zoufale snaží rozprodat nechtěné XM. Prodeje padly až k nule, dává na něj slevy už 520 tisíc Kč
30.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025Reakce Ferrari na Trumpova cla jasně potvrzuje, že má problémy s prodejem některých modelů
30.3.2025Chevrolet zkouší zabránit kupčení s jeho nejlepšími sporťáky, zvolil velmi kontroverzní metodu
30.3.2025
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 10:09 - M.Z.
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch