Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Slavný moderátor si nechal upravit svou Teslu na drsný 1000koňový stroj, vypadá opravdu zajímavě
před 4 hodinami | Petr Prokopec
Ne snad, že by Tesla Model S nebyla v této verzi zajímavým autem už z výroby, na pohled je to ale v podstatě sleeper. V úpravě Unplugged Performance konečně vytrčila drápky, s modifikacemi pomohla i manželka původního designéra celého auta.
Moderátor Joe Rogan u nás bude známý hlavně fanouškům Tesly, a to kvůli svým řekněme nadstandardním vztahům s Elonem Muskem. S tím si v živém přenosu dal i jointa marihuany, na což Amerika nejspíš už zapomněla. Nyní je americký byznysmen jihoafrického původu na očích kvůli docela jiným svým aktivitám.
Muska ale nyní nechme stranou, soustředit se budeme na Rogana, který není jen příznivcem šéfa Tesly, ale i aut samotné značky. Proto si prakticky ihned po premiéře pořídil Model S ve vrcholné verzi Plaid. Její vzhled ho ale už nejspíš začal nudit, ostatně navzdory faceliftu tu stále máme tytéž tvary, které se poprvé ukázaly již v roce 2012. Proto Rogan oslovil tuningovou firmu Uplugged Performance, která se na jeho voze opravdu vyřádila. Rozhodně však ne tím stylem, jako když pejsek s kočičkou vařily dort.
Úpravce totiž v rámci exteriéru přišel s bodykitem, který kupříkladu zadní blatníky rozšiřuje o 80 milimetrů. Za těmi předními se pro změnu objevuje karbonová ploutev, z uhlíkových vláken jsou také výrazný zadní difuzor a spoiler na víku zavazadelníku. Byl to přitom sám Rogan, kdo rozhodl, že karbon bude opatřen pouze čirým lakem, načež daleko lépe kontrastuje s bílou perletí. Odstín Pearl White se navíc dočkal modré příměsi, mimo to pak karoserie byla potažena ochrannou fólií.
Další novinkou jsou kovaná 21palcová kola doplněná pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S. Za nimi pak prosvítají karbon-keramické brzdy, které lze více než uvítat - standardní kotouče a destičky totiž hlavně při ostřejší jízdě nestačí na 1 034 koní, které produkuje trojice elektromotorů a se kterými Model S Plaid zvládá zrychlení na stovku za 1,9 sekundy. Tuneři kromě toho napravili i některá konstrukční pochybení Tesly, a tak přišli s podvozkem s kovanými rameny zavěšení.
Novinky jsou ovšem spojené také s interiérem, kde Rogen a Unplugged Performance přistoupili ke spolupráci se společností von Holzhausen. Za tou stojí Viki von Holzhausen, manželka šéfdesignéra Tesly. Ta se rovněž vrhla na udržitelnost, jen v trochu jiném ohledu, jí založená firma totiž pracuje s veganskou kůží. Právě ta se nastěhovala do kabiny upraveného sedanu, a to v bílé barvě reflektující odstín karoserie. Modré detaily pak nechybí ani v tomto případě.
Na kolik Rogana jeho S-APEX, jak zní název tuningové kreace, přišel, nebylo oznámeno. Úpravce však uvedl, že moderátor si nepřál ani snížení podvozku, ani čelní splitter, který firma má k dispozici a který je běžně součástí 19dílného bodykitu. Důvodem jsou prý horší silnice v okolí Austinu, po kterých dnes Rogan běžně jezdí. Také on - stejně jak Musk - po dekádách života v Kalifornii přesídlil do Texasu.
Joe Rogan si převzal upravenou Teslu Model S Plaid, se kterou hodlá i nadále denně jezdit. Proto ostatně lpěl na praktičnosti a nenechal podvozek svěsit až těsně nad zem. Foto: Unplugged Performance, tiskové materiály
Zdroj: Unplugged Performance
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
dnes - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nejčtenější články
- Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025 - Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025 - VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.02. 18:12 - jerry
- OT - zavírám krám, uklízím 02.02. 16:09 - pavproch
- Onboard videa 02.02. 10:49 - brnenska.odchytova
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus