Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Nový VW Passat 2,0 TDI biturbo může mít až 300 koní od B and B
23.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý úpravce se zaměřil hlavně na motorový prostor, který poladil ve dvou fázích. Kromě toho jsou k mání i lepší brzdy či sportovní podvozek.
Nová generace Volkswagenu Passat již debutovala před delší dobou, a tak je vcelku podivné, že o prvních úpravách můžeme informovat teprve nyní. Za ně je zodpovědná společnost B & B Automobiltechnik, která se německé novince podívala hlavně na mechanický zoubek. Ten vizuální zůstal prakticky opomenut, zmínit můžeme snad jen nová litá kola. Jejich instalaci si přitom vyžádaly mohutnější brzdy, bez nich by zřejmě úpravce sáhnul po sériových ráfcích.
Začněme ale pohledem do motorového prostoru, kde se tuneři zaměřili na dvoulitrový diesel biturbo. V první fázi dostal agregát novou mapu řídicí jednotky a tlak turbodmychadel zvýšený o 0,2 baru. Výkon tak vyskočil z 240 koní a 500 Nm na 275 koní a 570 Nm. Za to si přitom firma B & B Automobiltechnik účtuje 1 298 Eur (cca 35 700 Kč).
Ve druhé fázi již došlo také k optimalizaci sání, modifikaci vzduchových kanálů, přepracovanému chlazení a osazení nového výfukového systému. Pohonná jednotka tak produkuje 300 koní a 630 Nm točivého momentu, což vozu stačí ke zrychlení na stovku za 5,5 sekundy a nejvyšší rychlosti 250 km/h. Cena úpravy přitom činí 3 950 Eur (108 700 Kč).
Kromě toho můžete sáhnout také po dvou verzích sportovního podvozku. V prvním případě zaplatíte 298 Eur (8 200 Kč) za zkrácené pružiny, ve druhém pak 1 498 Eur (41 200 Kč) za stavitelné tlumiče. Pokud přitom zvolíte první fázi ladění motoru, můžete si dopřát i sportovní výfuk, který stojí 1 295 Eur (35 600 Kč) a přihazuje 5 až 8 koní na výkonu.
Finální modifikací jsou v úvodu zmiňované brzdy, které počítají se čtyř- nebo šestipístkovými třmeny. Jejich cena přitom startuje od 3 950 Eur (108 700 Kč). Za vyobrazená litá kola B10 pak dáte 3 198 Eur (88 000 Kč) v případě 19palcového provedení, zatímco dvacítky jsou k mání za 3 798 Eur (104 500 Kč). To je ale prozatím vše.






Společnost B & B Automobiltechnik se podívala hlavně na mechanický zoubek nového Volkswagenu Passat
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před hodinouNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejnovější články
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před hodinouLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 2 hodinamiNovou Alfu Romeo Stelvio předčasně odhalil únik patentových záběrů, působí všelijak
před 3 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody v práci pro Číňany nelení. Navrhl jim i vlastní Rolls-Royce, pro který nedávno pracoval, říká si Perla Číny
před 5 hodinamiKupte si skutečný Jaguar, dokud ještě můžete, i nejetý vrchol s víc jak 500 koňmi dnes pořídíte za pakatel
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 12:11 - Brus
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch