Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes ML 63 AMG Inferno od TopCar: upravené ML AMG je opravdové peklo
11.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ruská kreace nabídne výkon až 760 koní a extrémní karbonový bodykit. V obou případech vůz dostává svému názvu, jako lichotku to ale nemyslíme.
Vysvětlit ruskému národu, že „méně je někdy více“, je zhola nemožné. A pro místní tuningové firmy to platí dvojnásob. Prim v tomto ohledu hraje společnost TopCar, která si v minulosti brala na paškál především Porsche Cayenne. Nejnověji však svou pozornost obrátila k Mercedesu, přičemž po sportovních modelech typu SLK či SL ani nepošilhávala. Místo toho se opětovně vrhla do úpravy velkého SUV.
Projekt modifikovaného Mercedesu ML 63 AMG dostal název Inferno, což v překladu znamená peklo. A to doslova. Po stránce designové totiž vůz dostal co největší množství průduchů, diod a karbon-kevlarových doplňků, s jejichž černou barvou ostře kontrastuje modrý metalický lak. Výsledkem implementace nového předního a zadního nárazníku, kapoty motoru, střešních ližin, klik dveří, výrazných prahů a zadních spoilerů je tak mišmaš připomínající dort pejska a kočičky.
Snad ještě větší peklo je cena této přestavby. Za upravený bodykit totiž zaplatíte 27 070 Eur (cca 676 750 Kč). V ceně je samozřejmě lakování a instalace, přesto se nejedná o malou sumu. A to i při ceně 2,8 milionu korun, na kolik vás standardní ML 63 AMG vyjde u českého dealera. Další balík vás pak bude stát úprava motorového prostoru. Volit přitom můžete hned z několika fází.
První nárůst výkonu počítá se silou 640 koní a točivým momentem 980 Nm, které si můžete dopřát za 7 900 Eur (197 500 Kč). Za 690 koní a 1 100 Nm již platíte 11 900 Eur (297 500 Kč), vrcholná úprava v podobě 760 koní a 1 150 Nm pak vyjde na pekelných 21 900 Eur (547 500 Kč).
Tyto modifikace nespadají přímo do ranku firmy TopCar, spíše se jedná o distribuci úprav společnosti Evotech Motorsport. Interiér je však opět plně v rukou ruského úpravce. A dopřát si můžete cokoliv. Cena se přitom liší podle požadavků, znovu ale bude odpovídat názvu kreace.
Mercedes-Benz ML 63 AMG upravený ruskou firmou TopCar dostal název Inferno, což v překladu znamená peklo. Tomu odpovídá vzhled, výkony a především cena
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
Nejčtenější články
- Ostuda pro Evropu? Řadu místních hypersportů včetně nového vrcholného Ferrari překonává americký sporťák za pár milionů
22.10.2024 - Němci začali ve velkém tankovat syntetická paliva, i když jsou dražší. Snáz pak projdou STK
22.10.2024 - Audi dokázalo ze svého největšího moderního propadáku udělat 19 let po jeho zaříznutí ještě větší nesmysl
22.10.2024 - Nové Ferrari za 90 milionů předvedlo svůj zvuk. I nuda je silné slovo, není slyšet prakticky vůbec
22.10.2024 - Nová Škoda Fabia RS existuje, akorát si tak neříká. Má 190 koní, koupit si ji bude moci jen stovka lidí
22.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva