Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes C 63 AMG od mcchip-dkr: 660 koní doprovází šílená vizáž
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Proti 660 koním nic nemáme, proti sníženému podvozku rovněž ne. Litá kola MB a fólie od CoverEFX vám ale možná zahýbou se žaludkem.
Německý tuner mcchip-dkr se nám naposledy připomněl přestavbou první generace Porsche 911 GT2. Na dané kreaci spočinulo nejedno nostalgické oko, přičemž výsledek disponující stádem 612 koní bychom stěží nazvali neuspokojivým. Podobně ale nemůžeme mluvit o nejnovějším dílku této tuningové firmy, která si namísto Porsche vzala na paškál sedan od Mercedesu. Model C63 AMG přitom disponuje ještě větší silou než 911 GT2, společnost mcchip-dkr jej však oděla do speciální fólie od CoverEFX, na kterou se se zalíbením budete dívat snad jen po použití většího než malého množství psychedelických drog. Naštěstí si ji dozajista koupit nemusíte.
Podobně lze hovořit o nepříliš atraktivně vyhlížejících dvacetipalcových kolech MB s pneumatikami Dunlop Sportmaxx. Chyba přitom není na straně výrobce litých kol, ale jde opět na vrub tunera. Pětipaprskový design by totiž třeba na modelech Audi nebo Volkswagenu sedl jako hrnec na plotnu. V případě Mercedesu třídy C ale působí zvláštně.
Veškeré další úpravy naštěstí ovšem můžeme jen chválit. Nejde přitom pouze o ono zvýšení výkonu ze standardních 487 koní na 660 k a 750 Nm, o které se postaral zejména kompresor a nového výfukové potrubí, ale také o osazení vozu sníženým a přitvrzeným podvozkem KW-Clubsport. Úprava motoru je navíc k mání samostatně za 25 999 Eur (cca 650 000 Kč), díky čemuž můžete na pouťový vzhled opravdu rychle zapomenout.
Pokud ovšem milujete sebetrýznění, můžete sáhnout po samotném show caru za 84 999 Eur (2 125 000 Kč). Oproti továrnímu Mercedesu C63 AMG tak dokonce i ušetříte, neboť v showroomu třícípé hvězdy byste za standard dali 1 851 300 Kč. Nejsme si ovšem jisti, zda na podobnou dohodu někdo přistoupí, i když odstranění fólie a výměna kol asi nebudou drahý špás...








Výkon Mercedesu C63 AMG navýšený na 660 koní kvitujeme. V případě vizáže si ovšem správností rozhodnutí firmy mcchip-dkr nejsme tak jisti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
včeraChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Pokud už nějaké elektrické auto opravdu chcete, vyhněte se novým, rok stará se prodávají i za míň než polovinu původní ceny
26.1.2025Už zapomínaná francouzská silniční raketa je k mání dodnes nejetá. Je tak vzácná, že ji bez uzardění prodává dealer Ferrari
26.1.2025Mercedes nepochopil nic. Trápící se třídu S chce spasit interiérem z ještě většího propadáku, nedává to smysl
26.1.2025Ani Brity už nebaví lži o efektivitě hybridů. „Jsou k ničemu a je čas, abychom to akceptovali,” říkají bez okolků
26.1.2025Zákazník BMW si převzal limuzínu řady 7 v této odvážné specifikaci, jasně ukazuje největší vadu posledních novinek značky
26.1.2025
Živá témata na fóru
- Porsche - vse o sportovnich modelech 02.23. 21:21 - Snowman000
- Fiat a vše kolem nich 02.23. 19:54 - PepaSFI
- Onboard videa 02.23. 10:31 - brnenska.odchytova
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch