Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes C 63 AMG od mcchip-dkr: 660 koní doprovází šílená vizáž
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Proti 660 koním nic nemáme, proti sníženému podvozku rovněž ne. Litá kola MB a fólie od CoverEFX vám ale možná zahýbou se žaludkem.
Německý tuner mcchip-dkr se nám naposledy připomněl přestavbou první generace Porsche 911 GT2. Na dané kreaci spočinulo nejedno nostalgické oko, přičemž výsledek disponující stádem 612 koní bychom stěží nazvali neuspokojivým. Podobně ale nemůžeme mluvit o nejnovějším dílku této tuningové firmy, která si namísto Porsche vzala na paškál sedan od Mercedesu. Model C63 AMG přitom disponuje ještě větší silou než 911 GT2, společnost mcchip-dkr jej však oděla do speciální fólie od CoverEFX, na kterou se se zalíbením budete dívat snad jen po použití většího než malého množství psychedelických drog. Naštěstí si ji dozajista koupit nemusíte.
Podobně lze hovořit o nepříliš atraktivně vyhlížejících dvacetipalcových kolech MB s pneumatikami Dunlop Sportmaxx. Chyba přitom není na straně výrobce litých kol, ale jde opět na vrub tunera. Pětipaprskový design by totiž třeba na modelech Audi nebo Volkswagenu sedl jako hrnec na plotnu. V případě Mercedesu třídy C ale působí zvláštně.
Veškeré další úpravy naštěstí ovšem můžeme jen chválit. Nejde přitom pouze o ono zvýšení výkonu ze standardních 487 koní na 660 k a 750 Nm, o které se postaral zejména kompresor a nového výfukové potrubí, ale také o osazení vozu sníženým a přitvrzeným podvozkem KW-Clubsport. Úprava motoru je navíc k mání samostatně za 25 999 Eur (cca 650 000 Kč), díky čemuž můžete na pouťový vzhled opravdu rychle zapomenout.
Pokud ovšem milujete sebetrýznění, můžete sáhnout po samotném show caru za 84 999 Eur (2 125 000 Kč). Oproti továrnímu Mercedesu C63 AMG tak dokonce i ušetříte, neboť v showroomu třícípé hvězdy byste za standard dali 1 851 300 Kč. Nejsme si ovšem jisti, zda na podobnou dohodu někdo přistoupí, i když odstranění fólie a výměna kol asi nebudou drahý špás...








Výkon Mercedesu C63 AMG navýšený na 660 koní kvitujeme. V případě vizáže si ovšem správností rozhodnutí firmy mcchip-dkr nejsme tak jisti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025Bývalý technik NASA rozjel Autopilot Tesly a další systém proti zdi pomalované obrazem okolí, podívejte se na výsledek
21.3.2025Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva