Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes C 63 AMG od mcchip-dkr: 660 koní doprovází šílená vizáž
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Proti 660 koním nic nemáme, proti sníženému podvozku rovněž ne. Litá kola MB a fólie od CoverEFX vám ale možná zahýbou se žaludkem.
Německý tuner mcchip-dkr se nám naposledy připomněl přestavbou první generace Porsche 911 GT2. Na dané kreaci spočinulo nejedno nostalgické oko, přičemž výsledek disponující stádem 612 koní bychom stěží nazvali neuspokojivým. Podobně ale nemůžeme mluvit o nejnovějším dílku této tuningové firmy, která si namísto Porsche vzala na paškál sedan od Mercedesu. Model C63 AMG přitom disponuje ještě větší silou než 911 GT2, společnost mcchip-dkr jej však oděla do speciální fólie od CoverEFX, na kterou se se zalíbením budete dívat snad jen po použití většího než malého množství psychedelických drog. Naštěstí si ji dozajista koupit nemusíte.
Podobně lze hovořit o nepříliš atraktivně vyhlížejících dvacetipalcových kolech MB s pneumatikami Dunlop Sportmaxx. Chyba přitom není na straně výrobce litých kol, ale jde opět na vrub tunera. Pětipaprskový design by totiž třeba na modelech Audi nebo Volkswagenu sedl jako hrnec na plotnu. V případě Mercedesu třídy C ale působí zvláštně.
Veškeré další úpravy naštěstí ovšem můžeme jen chválit. Nejde přitom pouze o ono zvýšení výkonu ze standardních 487 koní na 660 k a 750 Nm, o které se postaral zejména kompresor a nového výfukové potrubí, ale také o osazení vozu sníženým a přitvrzeným podvozkem KW-Clubsport. Úprava motoru je navíc k mání samostatně za 25 999 Eur (cca 650 000 Kč), díky čemuž můžete na pouťový vzhled opravdu rychle zapomenout.
Pokud ovšem milujete sebetrýznění, můžete sáhnout po samotném show caru za 84 999 Eur (2 125 000 Kč). Oproti továrnímu Mercedesu C63 AMG tak dokonce i ušetříte, neboť v showroomu třícípé hvězdy byste za standard dali 1 851 300 Kč. Nejsme si ovšem jisti, zda na podobnou dohodu někdo přistoupí, i když odstranění fólie a výměna kol asi nebudou drahý špás...
Výkon Mercedesu C63 AMG navýšený na 660 koní kvitujeme. V případě vizáže si ovšem správností rozhodnutí firmy mcchip-dkr nejsme tak jisti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
před hodinou - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
před 3 hodinami - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před 4 hodinami - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 6 hodinami - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva