Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak

Šéf společnosti AMG v jednom ze svých posledních prohlášení zmínil, že válka o počet koní pod kapotou je u konce. Společnost Renntech má při svém 20. výročí pro AMG vzkaz: válka teprve začíná! A její konkurenti nemohou zůstat stranou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak

20.1.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek

Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Šéf společnosti AMG v jednom ze svých posledních prohlášení zmínil, že válka o počet koní pod kapotou je u konce. Společnost Renntech má při svém 20. výročí pro AMG vzkaz: válka teprve začíná! A její konkurenti nemohou zůstat stranou.

Domníváte se, že Mercedes-Benz SLR McLaren je tak extrémní auto, že na něm není co upravovat? Pak pro vás máme hned tři důkazy, že jste na omylu, i tento výjimečný vůz může být dále vylepšován k obrazu majitele a to vskutku všemožnými cestami.

Pojďme podívat na nový Renntech 777 a vedle něj i na dvě konkurenční dílka - ASMA Perfectus SLR a tovární edici SLR Stirling Moss.

Renntech 777

Společnost Renntech se úpravami vozů Mercedes-Benz zabývá od roku 1989. A při suverénním vystupování vedení společnosti není až takovým překvapením jubilejní úprava modelu SLR, pojmenovaná Renntech 777. Asi málo kdo by odhadoval že číslo 777 je hodnota pro počet koní. A přece jen... Motor V8 o objemu 5,5 l byl kompletně přepracován a doplněn o chladící systém, spojen byl s novou silnější převodovkou a podvozek má nové tlumiče a samosvorný diferenciál z produkce Renntech. Výsledkem je magická cifra 777 koní.

Dynamiku upraveného kousku úpravce bohužel nezveřejnil, spekuluje se pouze o maximální rychlosti okolo 340 km/h a to je podle nás velmi střízlivý odhad.

Ředitel společnosti slibuje v průběhu roku další zběsilé projekty podobného ražení. Stejně jako model 777 bude každý další projekt limitován dvacetikusovou sérií.


Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 1 - mercedes-mclaren-slr-based-renntech-777_1

ASMA Perfectus SLR

Německý úpravce nazvaná ASMA Design odhalil úpravu nazvanou Perfectus SLR. Extrémní zakázka s šíleným bodykitem pochází od královské rodiny z Abu Dhabi.

Motor byl vyladěn na výkon 700 koní a disponuje točivým momentem 855 N.m. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 3,5 s a nejvyšší rychlost činí 350 km/h. Cena odpovídá královské rodině, což znamená cenovku 1 000 000 euro.

Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 2 - asma_design_mercedes_mclaren_slr_002-0118-950x673Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 3 - asma_design_mercedes_mclaren_slr_001-0118-950x673Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 4 - asma_design_mercedes_mclaren_slr_006-0118-950x673Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 5 - asma_design_mercedes_mclaren_slr_008-0118-950x673Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 6 - asma_design_mercedes_mclaren_slr_009-0118-950x673

SLR Stirling Moss

Stirling Moss bude posledním dílem společné práce společností McLaren a Mercedes Benz. Tato pětasedmdesátikusová série je historickou poctou a mechanicky vychází z modelu 722. Nabízena bude zákazníkům vlastnicí alespoň jeden typ model SLR.

Výkon vozu bude činit 650 koní a možná zajímavější bude jeho cena - 750 000 Euro Na co vše se můžeme těšit naznačí přiložené video.

Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 7 - mercslrstirlingmoss_02Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 8 - mercslrstirlingmoss_01Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 9 - mercslrstirlingmoss_03Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 10 - mercslrstirlingmoss_04Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 11 - mercslrstirlingmoss_11Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 12 - mercslrstirlingmoss_12Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 13 - mercslrstirlingmoss_05Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 14 - mercslrstirlingmoss_07Mercedes-Benz SLR: úpravy klenotu třikrát jinak - 15 - mercslrstirlingmoss_08

David Siegl

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.