Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes A v úpravě Inden Design a Binz: čím víc firem, tím méně tuningu
11.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Spojením dvou úpravců třída A mnoho nového nezískala. Kromě továrního paketu AMG jsou to jen 19palcová kola a trocha karbonu.
Od svého představení v loňském roce se Mercedes-Benz třídy A dočkal již několika tuningových úprav. Za všechny můžeme zmínit třeba Brabus, se svou troškou individualizace však přišla i sama automobilka. Doposud se ovšem nestalo, aby na jednom modelu své ruce otiskly hned dvě firmy. Či vlastně tři, pokud budeme počítat také AMG, respektive čtyři, dáme-li do výčtu i třícípou hvězdu jako původce toho všeho.
Celá záležitost samozřejmě startuje v továrnách Mercedesu, kde je jakékoliv motorizaci třídy A přidělen i designový paket AMG. Ten následně firmy Inden Design a Binz dozdobí karbonem, který se objevuje v čelním nárazníku, na bocích a lemuje i zadní difuzor. Souběžně s tím pak vůz osadí ještě kvartetem koncovek výfuku, jež připomíná mnohem potentnější C 63 AMG Black Series.
Volit pak můžete sadu litých kol, kdy vůz červené barvy dostal matně černé devatenáctky Barracuda Shoxx s pneumatikami o rozměru 235/35 ve všech rozích. Pro Mercedes-Benz třídy A oháknutý do tmavě šedé metalízy jsou pak určena kola BBW CH-R o stejné velikosti, pneumatiky se však liší rozměrem 225/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu.
Mimo to nechybí ani snížení podvozku o 35 mm. S tím ovšem nemá pranic společného ani jeden z úpravců, neboť jde opět o program AMG. Obě firmy se tak na setkání příznivců značky v Hattingenu budou do značné míry pyšnit cizím peřím. Není proto divu, že obě již nadšeně souhlasily, že budou spolupracovat i nadále - tohle je snadná práce. Jak moc si za ní budou účtovat zatím nevíme.
I přes spojení dvou tuningových firem toho Mercedes-Benz třídy A s paketem AMG mnoho nového nenabízí. Jiná jsou jen litá kola, koncovky výfuku a trochu více karbonu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva