Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
McChip Audi RS5: s kompresorem vyvine až 600 koní, zadarmo to nebude
16.10.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Úpravce McChip DKR nabízí kit MC5XX pro Audi RS5, se kterým nabídne 550, 580 nebo 600 koní, ale zákazníci si na něj musí připravit pořádný balík.
Méně známý německý úpravce McChip DKR má v hledáčku zejména výkon. Jeho poslední práce, úprava Audi RS5, se nese přesně v tomto duchu - vnější vzhled se nezměnil, zato pod kapotou se děly divy.
Atmosférický osmiválec v Audi RS5 o objemu 4,2 litru standardně dává 450 koní a 430 Nm. To se úpravci McChip zdálo málo, proto mu jednoduše pomohl balíčkem MC5XX a zákazníci si mohou vybrat ze třech jeho úrovní.
První úroveň balíčku sestává z kompresoru, mezichladiče a samozřejmě úpravy softwaru. Přidává motoru znatelných 100 koní a 120 Nm. Cena? 19 999 Eur, tedy asi půl milionu korun. Druhá úroveň k té první přidává ještě sportovní výfuk a trochu jinou úpravu softwaru. Přihodí dalších 30 koní a 15 Nm na výsledných 580, resp. 565, bratru za 23 999 Eur (asi 600 tisíc Kč).
Třetí a nejvyšší volba znamená zmíněných 600 koní a 590 Nm. Oproti prostřední možnosti mění nastavení kompresoru a přijde na nemalých 26 999 Eur, tedy zhruba 677 tisíc Kč.
Hodnoty zrychlení na stovku McChip neuvádí, ale odhadujeme, že budou citelně lepší, než sériových 4,6 vteřiny při akceleraci na stovku. Sedmistupňová převodovka S-Tronic zůstává a ať už si vyberete kteroukoliv úroveň, výsledná maximální rychlost je elektronicky omezena na 320 km/h. U všech musíte pochopitelně dodat vlastní Audi RS5.
Zvenku to nepoznáte, ale na semaforech nechá Audi RS5 s kompresorem od McChip DKR to sériové daleko za sebou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Pouť kdysi nadějné nové značky elektrických aut končí krachem, dluhy v řádu desítek miliard už není s to splácet
před 6 hodinami - Škoda už testuje svůj nový vrcholný model, má dostat další jméno bez nápadu, techniku bez invence
před 8 hodinami - Policii výslovně zakázali pouštět se do honiček s ujíždějícími řidiči, v New Yorku čtvrtina z nich končí nehodami a zraněními
před 9 hodinami - Požáry elektromobilů v parkovacích domech jsou „zásadní problém”. V Nizozemsku jich násobně přibývá, zákazů též
před 11 hodinami - K mání je dodnes skoro nová Škoda Octavia II s legendárním motorem 1,9 TDI, něco takového už se dávno nevidí
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva