Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8

(+video) Icon Jonatana Warda se zaměřuje na restaurování klasik, kterým při renovaci nadělí něco ze současnosti. Teď si vzal na mušku Defender.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8

14.4.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+video) Icon Jonatana Warda se zaměřuje na restaurování klasik, kterým při renovaci nadělí něco ze současnosti. Teď si vzal na mušku Defender.

Společnost Icon z Los Angeles není ani v nejmenším obyčejný tuner. Její zakladatel Jonathan Ward se dříve zaměřoval na restaurování, servis a další služby pro majitele Toyoty Land Cruiser a dotáhl to tak daleko, že si ho k sobě zavolal samotný pan Toyoda. Před několika lety ho požádal o spolupráci na speciálních projektech, které vústily až v novou Toyotu FJ Cruiser. Ovšem tím jeho přínos pro fandy světa čtyř kol ani zdaleka nekončí, jelikož neustále pracuje na dalších specialitkách. Například jste mohli vidět pick-up Chevy Thriftmaster, Ford Bronco nebo elektrické jízdní kolo.

Posledním počinem, který vyjel z jeho dílny, je parádně zrenovovaný a velmi důmyslně přepracovaný Land Rover Defender 90. Legendární off-road v podání Icon je postaveno pro toho nejnáročnějšího zákazníka. Jako základ pro přestavbu doslova od podlahy posloužil Defender z roku 1995, který na videu nevypadal zrovna ve formě. Pro začátek byl z jeho útrob vyhozen naftový motor, který nahradila americká firma 6,2litrovým osmiválcem LS3, tedy small-blockem od GM.

Icon mu však ještě přidal trochu energie hliníkovým blokem a písty, sáhl také na ojnice, přidal vlastní systém chlazení, sání i výfukové potrubí. To vše spojil s oběma poháněnými nápravami pomocí čtyřstupňové automatické převodovky a její počítačově navržené skříně.

Výkonnější agregát s výkonem přes 430 koní vložil do modifikovaného zesíleného rámu a začal s laděním detailů. Vyměnil například světla za full-LED osvětlení, vozu dal i krásná 17palcová kola, která obul do pneumatik BF Goodrich A/T 285/70/R17, a přidal také výkonnější brzdovou soustavu. Jen pro zajímavost, ta se skládá ze šestipístkových třmenů a 355milimetrových kotoučů vpředu a čtyřpístků vzadu. Uvnitř se vůz dočkal ručně modelované palubní desky, nového volantu i odjímatelných zátek na odpouštění vody po brodění. Vše je vypipláno do posledního detailu k naprosté dokonalosti.

Tato novinka má tolik změn, že by jsme mohli ještě sáhodlouze pokračovat, a tak vás raději odkážeme na přiložené fotografie a video. Tak, jako všechny vozy, na něž Icon sáhne, je i tato specialitka ručně vyráběna v Kalifornii a to ve velmi omezeném množství. Tomu všemu jistě bude také odpovídat cenovka, na kterou bychom se ovšem zeptali pouze ve chvíli, kdy by pro nás peníze nebyly žádné téma.

Kompletní fotogalerie


Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 1 - Icon Land Rover Defender 90 2014 01Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 2 - Icon Land Rover Defender 90 2014 02Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 3 - Icon Land Rover Defender 90 2014 03Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 4 - Icon Land Rover Defender 90 2014 04Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 5 - Icon Land Rover Defender 90 2014 05Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 6 - Icon Land Rover Defender 90 2014 06Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 7 - Icon Land Rover Defender 90 2014 07Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 8 - Icon Land Rover Defender 90 2014 08Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 9 - Icon Land Rover Defender 90 2014 09Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 10 - Icon Land Rover Defender 90 2014 10Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 11 - Icon Land Rover Defender 90 2014 11Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 12 - Icon Land Rover Defender 90 2014 12Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 13 - Icon Land Rover Defender 90 2014 13Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 14 - Icon Land Rover Defender 90 2014 14Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 15 - Icon Land Rover Defender 90 2014 15Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 16 - Icon Land Rover Defender 90 2014 16Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 17 - Icon Land Rover Defender 90 2014 17Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 18 - Icon Land Rover Defender 90 2014 18Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 19 - Icon Land Rover Defender 90 2014 19Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 20 - Icon Land Rover Defender 90 2014 20Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 21 - Icon Land Rover Defender 90 2014 21Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 22 - Icon Land Rover Defender 90 2014 22Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 23 - Icon Land Rover Defender 90 2014 23Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 24 - Icon Land Rover Defender 90 2014 24Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 25 - Icon Land Rover Defender 90 2014 25Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 26 - Icon Land Rover Defender 90 2014 26Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 27 - Icon Land Rover Defender 90 2014 27Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 28 - Icon Land Rover Defender 90 2014 28Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 29 - Icon Land Rover Defender 90 2014 29

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 30 - Icon Land Rover Defender 90 2014 30Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 31 - Icon Land Rover Defender 90 2014 31Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 32 - Icon Land Rover Defender 90 2014 32Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 33 - Icon Land Rover Defender 90 2014 33Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 34 - Icon Land Rover Defender 90 2014 34Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 35 - Icon Land Rover Defender 90 2014 35Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 36 - Icon Land Rover Defender 90 2014 36Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 37 - Icon Land Rover Defender 90 2014 37Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 38 - Icon Land Rover Defender 90 2014 38Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 39 - Icon Land Rover Defender 90 2014 39Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 40 - Icon Land Rover Defender 90 2014 40

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 41 - Icon Land Rover Defender 90 2014 41Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 42 - Icon Land Rover Defender 90 2014 42Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 43 - Icon Land Rover Defender 90 2014 43Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 44 - Icon Land Rover Defender 90 2014 44Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 45 - Icon Land Rover Defender 90 2014 45Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 46 - Icon Land Rover Defender 90 2014 46Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 47 - Icon Land Rover Defender 90 2014 47

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 48 - Icon Land Rover Defender 90 2014 48Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 49 - Icon Land Rover Defender 90 2014 49Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 50 - Icon Land Rover Defender 90 2014 50Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 51 - Icon Land Rover Defender 90 2014 51Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 52 - Icon Land Rover Defender 90 2014 52Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 53 - Icon Land Rover Defender 90 2014 53Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 54 - Icon Land Rover Defender 90 2014 54Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 55 - Icon Land Rover Defender 90 2014 55Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 56 - Icon Land Rover Defender 90 2014 56Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 57 - Icon Land Rover Defender 90 2014 57Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 58 - Icon Land Rover Defender 90 2014 58

Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 59 - Icon Land Rover Defender 90 2014 59Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 60 - Icon Land Rover Defender 90 2014 60Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 61 - Icon Land Rover Defender 90 2014 61Land Rover Defender 90 Icon: britský klasik dostal americký 6,2 V8 - 62 - Icon Land Rover Defender 90 2014 62
Icon Land Rover Defender 90 je ručně stavěná specialitka z Kalifornie. Oproti základu je off-road překopán od základu

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.