Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Hofele Royster GT500: Range Rover 2013 SDV8 zoranžověl a dostal 410 koní
7.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Druhý tuning pro britský off-road dopadl dobře. Drobné změny karoserie a kabiny totiž doplňují větší čachry v motorovém prostoru a na podvozku.
Čtvrtá generace Range Roveru na nás opravdu zapůsobila. První tuningová kreace, za níž je zodpovědná společnost Lumma Design, však zaujala o poznání méně, neboť její extrémní vzhled nutí spíše k otočení na podpatku než složení zálohy. Německá společnost Hofele Design na to jde o poznání lépe. Jízdní schopnosti totiž nezničila ani po instalaci elektronického modulu, který do rychlosti 80 km/h umožňuje snížení či opětovné zvýšení podvozku o 40 mm. Po překročení tohoto tempa se pak Range Rover vrací ke standardnímu nastavení.
S tovární nabídkou je společná také velikost litých kol. V případě kreace nazvané Royster GT 500 však firma Hofele Design sáhla k jisté asymetrii. Vpředu se tak otáčí dvacetipalcová a vzadu dokonce dvaadvacetipalcová kola Reverso II. Mimo to se zvenčí měnily drobnosti jako nový přední nárazník, načerno nalakována byla čelní maska a stejný odstín zdobí také zadní difuzor, kterému společnost dělá čtveřice koncovek výfuku.
Daleko větší zásahy tuningová firma provedla pod kapotou. Výkon turbodieselu SDV8 totiž navýšila ze standardních 339 koní na 410. Změnil se také točivý moment, a to z 600 na 720 Nm. Jízdní vlastnosti sice Hofele Design nezveřejnilo, stovka by však mohla být na tachometru již za 6,5 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost by klidně mohla končit hodnotou 250 km/h.
Interiér se pak oháknul do dvoubarevného koženého čalounění, konkrétní odstíny však firma zatím nezveřejnila. Stejně jako nemáme jistotu, zda ohlášených 3 900 Eur (97 500 Kč) stojí celý tuningový paket, nebo jen proměna kabiny. Při kompletním výčtu se ale dá předpokládat spíše to druhé. Jistotu budeme mít na jaře, kdy modifikovaný vůz půjde do prodeje.
Druhá tuningová kreace pro nový Range Rover již vypadá zdařileji, změny na exteriéru a v interiéru doplňuje také posílený turbodiesel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před hodinou - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 2 hodinami - Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 4 hodinami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera
Živá témata na fóru
- Toyota obecně 11.23. 09:05 - abgx1
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.23. 08:35 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis