G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní

G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní

8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.

Kreace německé tuningové firmy G-Power se občas objeví i u nás, měli jsme tu například šílenou desetiválcovou M5 E60, nazvanou Hurricane RRS, která díky dvěma kompresorům nabídla 830 koní a maximálku až 370 km/h. Také osmiválcové modely M3 E92 a M6 Gran Coupé se u nás ukázaly, a to s 615 a 740 koni.

Dnes píšeme o úpravci nikoliv proto, že by do světa vypustil nové auto - i když dost možná na něčem pracuje. Ukázal ale téměř všechny své kreace pohromadě. Motorů je tady rovnou devět, třebaže je od sebe na fotografiích nemusí být úplně snadné rozeznat. Díváme se na:

- SK III Kompressorsystem, který z osmiválce v M3 E92 umí dostat 720 koní a 700 Nm,
- Bi-Tronik 5 V1, který z šestiválce nových M3 a M4 vydoluje 520 koní a 700 Nm,
- M54 SK Plus RS, který z šestiválce M54, pracujícího zejména v generacích E39 a E46, dostane 306 koní a 360 Nm,
- S54 SK I, který z výborného motoru S54 v M3 E46 vytáhne 450 koní a 460 Nm,
- SK III pro 4,8litrovou V8 v X5 E70, který z ní dostane 525 koní a 600 Nm,
- Bi-Kompressorsystem SK III RR pro desetiválec v modelu M5 E60, dolující 800 koní a 800 Nm,
- Mono-Kompressorsystem SK II pro stejný motor, který znamená 700 koní a 680 Nm,
- Bi-Tronik 5 V4 pro osmiválce nejnovějších generací M5 a M6 o 740 koních a 975 Nm,
- a Bi-Tronik 5 V1 pro motor v Mercedesu S 63 AMG, který nabídne 705 koní a 1000 Nm.

Všech devět motorů dává dohromady 5 466 koní a 6 275 newtonmetrů. A není tu třeba výše zmíněný motor v BMW M5 Hurricane RRS, třebaže tu vidíme dvě další varianty úprav tohoto desetiválce. A také si můžeme dobře prohlédnout obrovské řemenem poháněné kompresory a oranžové kryty sání, kterými jsou motory úpravce G-Power známé skoro tak dobře, jako pořádnými porcemi výkonu.


G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 1 - g-power ukazuje motory 01G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 2 - g-power ukazuje motory 01aG-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 3 - g-power ukazuje motory 02G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 4 - g-power ukazuje motory 03G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 5 - g-power ukazuje motory 04G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 6 - g-power ukazuje motory 05G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 7 - g-power ukazuje motory 06G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 8 - g-power ukazuje motory 07G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní - 9 - g-power ukazuje motory 08
Zejména na motorech BMW pracuje tuner G-Power, posílil ale i V8 v Mercedesu S 63 AMG

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.