Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní
8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.
Kreace německé tuningové firmy G-Power se občas objeví i u nás, měli jsme tu například šílenou desetiválcovou M5 E60, nazvanou Hurricane RRS, která díky dvěma kompresorům nabídla 830 koní a maximálku až 370 km/h. Také osmiválcové modely M3 E92 a M6 Gran Coupé se u nás ukázaly, a to s 615 a 740 koni.
Dnes píšeme o úpravci nikoliv proto, že by do světa vypustil nové auto - i když dost možná na něčem pracuje. Ukázal ale téměř všechny své kreace pohromadě. Motorů je tady rovnou devět, třebaže je od sebe na fotografiích nemusí být úplně snadné rozeznat. Díváme se na:
- SK III Kompressorsystem, který z osmiválce v M3 E92 umí dostat 720 koní a 700 Nm,
- Bi-Tronik 5 V1, který z šestiválce nových M3 a M4 vydoluje 520 koní a 700 Nm,
- M54 SK Plus RS, který z šestiválce M54, pracujícího zejména v generacích E39 a E46, dostane 306 koní a 360 Nm,
- S54 SK I, který z výborného motoru S54 v M3 E46 vytáhne 450 koní a 460 Nm,
- SK III pro 4,8litrovou V8 v X5 E70, který z ní dostane 525 koní a 600 Nm,
- Bi-Kompressorsystem SK III RR pro desetiválec v modelu M5 E60, dolující 800 koní a 800 Nm,
- Mono-Kompressorsystem SK II pro stejný motor, který znamená 700 koní a 680 Nm,
- Bi-Tronik 5 V4 pro osmiválce nejnovějších generací M5 a M6 o 740 koních a 975 Nm,
- a Bi-Tronik 5 V1 pro motor v Mercedesu S 63 AMG, který nabídne 705 koní a 1000 Nm.
Všech devět motorů dává dohromady 5 466 koní a 6 275 newtonmetrů. A není tu třeba výše zmíněný motor v BMW M5 Hurricane RRS, třebaže tu vidíme dvě další varianty úprav tohoto desetiválce. A také si můžeme dobře prohlédnout obrovské řemenem poháněné kompresory a oranžové kryty sání, kterými jsou motory úpravce G-Power známé skoro tak dobře, jako pořádnými porcemi výkonu.
Zejména na motorech BMW pracuje tuner G-Power, posílil ale i V8 v Mercedesu S 63 AMG
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
před 3 hodinami - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
před 4 hodinami - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
před 6 hodinami - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
před 7 hodinami - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva