Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Ferrari 458 Italia Emozione od Evolution 2 Motorsport: modrá je dobrá?
11.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
U nás méně známá firma se pustila to přestavby Ferrari 458 metodami, které obvykle aplikuje na závodní auta. Jinak než tuningem to ale nazvat nejde.
V Británii registrovaná společnost Evolution 2 Motorsport staví závodní modely Ferrari Italia pro tamní šampionát 458 Challenge. Své zkušenosti nyní vložila do silničního modelu stejné značky, který dostal jméno Italia Emozione.
Je docela zvláštní a jistým způsobem možná i osvěžující vidět Ferrari v modré barvě, firma se ovšem rozhodla nalakovat některé dodatečně montované komponenty a střechu kontrastní stříbrnou. A to na oplátku moc elegantně zrovna nevypadá, i když přání zákazníka může zrovna tohle pochopitelně snadno změnit.
K vnější výbavě britské Italie patří různé spoilery, nástavce prahů nebo hlubší difuzor pod zadním nárazníkem. V balíčku úprav dostanete rovněž zakázková 21" litá kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport, stříbrným karbonem vykládaný motorový prostor a ze stejného materiálu je vyroben rovněž kryt agregátu.
Pohonná jednotka přesně jako u Novitecu dostala titanové výfukové potrubí, přeprogramovanou řídicí jednotku a navíc ještě karbonové nasávání. Výsledkem je prakticky stejných 610 koní. O brzdách se stránky Evolution 2 Motorsport nezmiňují, patrně je proto firma považuje za adekvátní již od výroby. Upraven byl ovšem podvozek, pochopitelně směrem k méně kompromisnímu nastavení, které se na papíře projevuje snížením světlé výšky o vcelku výrazných 25 mm.
Jak tento modrý ďábel jezdí z papírových specifikací nepoznáme, i když něco může naznačit zkrácení času akcelerace na stovku na 3,2 sekundy. Maximální rychlost přesně neuvádí ani Ferrari (přes 325 km/h) a tento údaj neupřesňuje ani Evolution 2 Motorsport.
Jestli je modrá dobrá i pro Ferrari, to posuďte sami, jeden klíčový údaj, cenu úpravy, vám ale do mozaiky informací pro podobné úvahy nepřidáme. Podle firmy ji získáte jen na vyžádání.
Výkon motoru byl zvýšen z 570 na 610 koní, akcelerace na 100 km/h se pak odehraje jen za 3,2 sekundy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 10 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 11 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva