Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Chevy Corvette C7 od Geiger Cars: 590 koní a 320 km/h díky kompresoru
22.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Je-li pro vás standardní Corvette C7 příliš slabá a nechcete čekat na Z06, Geiger Cars nabízí částečné řešení. A výsledek ani nemusí být oděn do matného zlatého laku.
Německý tuner Geiger Cars je i u nás dostatečně známý, a to zejména úpravami amerických vozů. Není to tak dávno, co jsme tu měli Camaro Z/28 se slušnou porcí výkonu navíc, u kterého ale všechno ostatní zůstalo sériové. Rozumná volba, nutno dodat, protože na tom Chevy odvedl vynikající práci.
Novinka od Geigeru pochází ze stáje stejné automobilky, stojí ale o stupínek výš - je to Chevrolet Corvette Stingray, kterému po práci Němců pod kapotou pracuje slušné stádo koní navíc. 6,2litrový osmiválec LT1 dostal kompresor Eaton, který stojí za 130 koňmi a 127 Nm navíc. Na zadní kola tedy proudí 590 koní a 757 Nm, které tuto Corvette dostanou až k rychlosti 320 km/h. Tisková zpráva dokonce uvádí údaje o euronormované spotřebě - v kombinovaném režimu má motoru stačit 12 litrů paliva, což s lehkou nohou možná nebude tak daleko od pravdy.
Karoserie taky nebyla zanedbána, jak je ostatně vidno i z fotografií. Geiger vytvořil bodykit údajně zlepšující aerodynamické vlastnosti, pochopitelně z karbonu. Jeho součástí je přední lízátko pod upraveným nárazníkem, jiné prahy, malé deflektory u kol, upravený difuzor pod zadním nárazníkem a také nový, větší spoiler na víku zavazadelníku.
Po stránce podvozku počítejme s plně nastavitelným odpružením KW varianty 3, které vůz přiblíží asfaltu o 10 - 35 mm vpředu a 15 - 45 mm vzadu. Zda se nějak měnil i brzdový systém, nevíme, ale kola nová jsou; mají průměr devatenácti palců vpředu a dvaceti vzadu a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/30 vpředu a 305/25 vzadu.
O úpravách uvnitř Corvette Geiger neřekl nic, podělil se s námi ale o ceník své novinky. Vůz, který vidíme na obrázcích, tedy včetně matného zlatého laku s černými částmi, přijde na 113 tisíc eur, tedy asi 3,05 milionu korun. Pokud byste se chtěli třeba vyhnout trochu nevkusnému laku, celý ceník vypadá takto: zvýšení výkonu stojí 15 500 eur (419 tisíc korun), kola jsou za 6 500 eur (175 tisíc korun), odpružení za 3 900 eur (105 tisíc korun), karbonový bodykit přijde na 6 652 eur (180 tisíc korun) a zlatý lak na rovných šest tisíc eur (162 tisíc korun). Všechny ceny kromě té u bodykitu obsahují i instalaci.
590 koní je již velmi slušné stádo a standardní 'Vette to trochu přiblíží ostré Z06. Karbonový bodykit podle Geigeru kromě zlepšení aerodynamiky údajně také o něco snížil hmotnost vozu, nevíme však, o kolik. Mohla by to být možnost, jak se výkonem přiblížit silnější verzi, pokud už třeba standardní C7 máte, ale jízdní vlastnosti jistě na úrovni Z06 nebudou.














Docela nápadný zlatý lak na Corvette C7 upravené německou firmou Geiger Cars nemusí být po chuti každému
Zdroj: Geiger Cars via WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 2 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint Race v Jerezu vyhrál Marc Marquez včera 15:23
- V Moto2 PP pro Gonzaleze, 10. Salač včera 14:28
- Pole Position získal v Moto3 v Jerezu Rueda včera 13:40
- Pole Position si v Jerezu vyjel překvapivě Fabio Quartararo včera 10:53
- WorldSBK Most 16.-18.5.2025: soutěžíme o 2 vstupenky 25.4.2025
Nejnovější články
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 2 hodinamiČíňané jdou úplně opačným směrem než Evropané, ukázali další novinku s unikátním osmiválcem vlastní výroby
před 3 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraVW možná pochopil, spalovací motory vrátí i v Evropě autům, která je už vůbec neměla dostat
včeraV další zemi EU můžete o dovolené jezdit na dálnici až 150 km/h, je to obrovský dějinný paradox
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch
- BMW Divize 04.25. 09:44 - pavproch
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB