Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Chevy Corvette C7 od Geiger Cars: 590 koní a 320 km/h díky kompresoru
22.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Je-li pro vás standardní Corvette C7 příliš slabá a nechcete čekat na Z06, Geiger Cars nabízí částečné řešení. A výsledek ani nemusí být oděn do matného zlatého laku.
Německý tuner Geiger Cars je i u nás dostatečně známý, a to zejména úpravami amerických vozů. Není to tak dávno, co jsme tu měli Camaro Z/28 se slušnou porcí výkonu navíc, u kterého ale všechno ostatní zůstalo sériové. Rozumná volba, nutno dodat, protože na tom Chevy odvedl vynikající práci.
Novinka od Geigeru pochází ze stáje stejné automobilky, stojí ale o stupínek výš - je to Chevrolet Corvette Stingray, kterému po práci Němců pod kapotou pracuje slušné stádo koní navíc. 6,2litrový osmiválec LT1 dostal kompresor Eaton, který stojí za 130 koňmi a 127 Nm navíc. Na zadní kola tedy proudí 590 koní a 757 Nm, které tuto Corvette dostanou až k rychlosti 320 km/h. Tisková zpráva dokonce uvádí údaje o euronormované spotřebě - v kombinovaném režimu má motoru stačit 12 litrů paliva, což s lehkou nohou možná nebude tak daleko od pravdy.
Karoserie taky nebyla zanedbána, jak je ostatně vidno i z fotografií. Geiger vytvořil bodykit údajně zlepšující aerodynamické vlastnosti, pochopitelně z karbonu. Jeho součástí je přední lízátko pod upraveným nárazníkem, jiné prahy, malé deflektory u kol, upravený difuzor pod zadním nárazníkem a také nový, větší spoiler na víku zavazadelníku.
Po stránce podvozku počítejme s plně nastavitelným odpružením KW varianty 3, které vůz přiblíží asfaltu o 10 - 35 mm vpředu a 15 - 45 mm vzadu. Zda se nějak měnil i brzdový systém, nevíme, ale kola nová jsou; mají průměr devatenácti palců vpředu a dvaceti vzadu a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255/30 vpředu a 305/25 vzadu.
O úpravách uvnitř Corvette Geiger neřekl nic, podělil se s námi ale o ceník své novinky. Vůz, který vidíme na obrázcích, tedy včetně matného zlatého laku s černými částmi, přijde na 113 tisíc eur, tedy asi 3,05 milionu korun. Pokud byste se chtěli třeba vyhnout trochu nevkusnému laku, celý ceník vypadá takto: zvýšení výkonu stojí 15 500 eur (419 tisíc korun), kola jsou za 6 500 eur (175 tisíc korun), odpružení za 3 900 eur (105 tisíc korun), karbonový bodykit přijde na 6 652 eur (180 tisíc korun) a zlatý lak na rovných šest tisíc eur (162 tisíc korun). Všechny ceny kromě té u bodykitu obsahují i instalaci.
590 koní je již velmi slušné stádo a standardní 'Vette to trochu přiblíží ostré Z06. Karbonový bodykit podle Geigeru kromě zlepšení aerodynamiky údajně také o něco snížil hmotnost vozu, nevíme však, o kolik. Mohla by to být možnost, jak se výkonem přiblížit silnější verzi, pokud už třeba standardní C7 máte, ale jízdní vlastnosti jistě na úrovni Z06 nebudou.
Docela nápadný zlatý lak na Corvette C7 upravené německou firmou Geiger Cars nemusí být po chuti každému
Zdroj: Geiger Cars via WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejčtenější články
- Britové srovnali dvě vrcholná sportovní Audi sázející na úplně jiné koncepce. Vyhrál papírový outsider ze staré školy
24.10.2024 - Přímo Aston Martin prodává čtyři ze svých nejúžasnějších moderních aut, z jejich ceny se vám protočí panenky
24.10.2024 - Prodeje ojetých aut v Česku padly na desetiletá minima. Ceny klesají, diesely přes léta vybíjení posilují svou nadvládu
24.10.2024 - Poslední Schumacherovo Ferrari jde do aukce, prožil si s ním poslední záchvěv svých nejlepších chvil
24.10.2024 - Německý profesor strhal studii podporující návrat šrotovného. „Vědecký odpad,” říká, pro elektrická auta ohýbá, co se dá
25.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva