Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M4 od Alpha-N Performance: 520 koní a „arzenál karbonových doplňků“
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý úpravce chystá pro mnichovské kupé také sportovní podvozek, v rámci výkonu se ve fázi tři dost možná dočkáme i šesti stovek koní.
Ačkoliv nové BMW M4 Coupe je na trhu již nějaký ten pátek, tuningové firmy s jeho úpravami prozatím poněkud váhají. Dosud jsme totiž mohli informovat pouze o společnosti Manhart, která mnichovskému kupátku dodala upravený podvozek, brzdy a především 550 koní. Nakolik přitom tyto modifikace ovlivní jízdní dynamiku, to je otázkou. Stejně jako prozatím není jasné, s jakým časem potřebným k akceleraci na stovku přijde firma Alpha-N Performance.
Tento úpravce si vzal třílitrový šestiválec TwinPower Turbo na paškál hned ve třech krocích, přičemž ten první přináší 520 koní a 680 Nm točivého momentu. Oproti standardu se tak dočkáme extra 89 koní a 130 Nm, což dozajista stlačí sprint 0-100 km/h pod sériových 4,1 sekundy. Ještě působivější dynamiku ale máme počítat od fáze dvě a tři, která kromě upravené řídicí jednotky přinese třeba odlehčený zakázkový výfuk.
U těchto modifikací bohužel již neznáme ani konkrétní data o výkonu, zmiňovaný úpravce Manhart ale dozajista bude překonán. Aby přitom nezůstalo jen u modifikací pod kapotou, dorazí souběžně s vyšším výkonem také sportovní podvozek Öhlins a „celý arzenál karbonových doplňků“. Ani ten firma nespecifikuje, zcela jistě ale půjde o přední nárazník a zadní křídlo či difuzor.
Zda souběžně s těmito modifikacemi dojde také na úpravy interiéru, to je prozatím ve hvězdách. Stejně jako není známo ani datum příchodu poladěného kupé. Doufejme ovšem, že dlouho čekat nebudeme. Pokud by totiž fáze číslo tři dotlačila výkon na nějakých 600 koní, pak by mohlo jít o vskutku povedenou kreaci.
Německý úpravce Alpha-N Performance počítá u BMW M4 Coupé s vyšším výkonem, sportovním podvozkem i poladěným bodykitem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejčtenější články
- VW drtivě vyhrál v bitvě s odbory. Reálně zruší 35 tisíc pracovních míst, zbaví se 2 továren a 7 let nikomu nepřidá ani halíř
21.12.2024 - Tavaresův konec zachránil další auto s obřími motory. U ledu mělo být už v roce 2021, nakonec ho koupíte i v roce 2025
21.12.2024 - Nadějná čínská automobilka je na pokraji krachu. Pryč je 23 miliard, nezachrání ji zřejmě ani ochranná ruka majitele Volva
21.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024 - Hned u Česka je k mání supervzácný sen rychlých zahrádkářů, 33 let nepřekonané auto svého druhu. Už pro jeho kola byste vraždili
21.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva