Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M4 Hamann dostalo agresivní vzhled, techniku má ale standardní
16.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý úpravce dodal kupé mohutnější prahy, monstrózní zadní křídlo či 21palcová litá kola. Na motorový prostor se ale prý dostane až příště.
BMW M4 Coupe již není nejžhavější novinkou, pročež na světlo světa leze stále více tuningových kreací postavených právě na základech mnichovského vozu. Jen v posledních dnech jsme tak mohli referovat o verzích od Vorsteineru či Lightweightu. Dnes se pro změnu podíváme do dílen společnosti Hamann, která dosáhla - alespoň v českých luzích a hájích - mnohem většího věhlasu než předchozí dva úpravci dohromady. To ale neznamená, že bychom dostali násobné množství úprav.
Oproti výše zmíněným tunerům je verze Hamannu svým způsobem chudým příbuzným, ačkoliv minimálně zvenčí tak nevypadá. Máme tu totiž především křiklavě žlutou barvu Austin Yellow - i když ta spadá do programu samotné automobilky. Úpravce tak karoserii jen přidal lízátko čelního nárazníku, novou kapotu motoru, mohutnější boční prahy, zadní difuzor a monstrózní zadní křídlo.
Tím ale specifické úpravy určené pouze tomuto kousku končí, v případě litých kol již máte k dispozici stejnou selekci jako třeba majitelé trojkového sedanu. Na fotografiích jsou zachyceny 21palcové černé ráfky Anniversary Evo, sáhnout ovšem můžete i po jejich leštěné variantě. Či třeba pětipaprskovém designu HM Evo Forged nebo dvoudílném provedení Edition Race.
Ceny se samozřejmě budou odvíjet podle vaší volby, nic konkrétního však Hamann nesdělil ani v rámci ráfků, ani v případě karoserie. O mnoho chytřejší pak nejsme ani v interiéru, i když zde asi příliš financí neutratíte. Prozatím je totiž k dispozici pouze sada hliníkových pedálů a nové koberečky. Tím ale veškeré modifikace končí.
Do budoucna by německý úpravce měl přijít s úpravami motoru, kde počítat můžeme nejen s přemapováním řídicí jednotky, ale také s novým výfukovým systémem Akrapovič. Vsadit lze pak dozajista i na snížení a přitvrzení podvozku, prozatím se však musíte obejít pouze s kosmetickými změnami.









U tuningové společnosti Hamann pozměnili BMW M4 Coupé prozatím jen vizuálně, mechanické úpravy mají teprve dorazit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
před 7 hodinamiV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025
Nejnovější články
Drazí Němci v Číně padají ke dnu raketovým tempem. A snad už ani nečekají, že by to ještě mohli spravit
před 2 hodinamiŠéfka čínské značky založené Mercedesem říká, že její auta jsou 10krát lepší než samy Mercedesy, v Evropě už prodává superrychlý kombík
před 4 hodinamiK mání je krásná vrcholná Alfa Romeo ze zlatých časů značky v dokonalé verzi i s milionem servisních záznamů. Možná je čas se rozloučit
před 5 hodinamiDlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
před 7 hodinamiS Alfou Romeo a Maserati je to nahnuté, Stellantis už si najal agenturu, která má určit jejich osud
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva