Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M4 G-Power: s 520 koňmi udělá 200 km/h za 11,8 s, jede 325 km/h
17.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kupé zvládá sprint na stovku za 3,9 sekundy. Kromě vyššího výkonu můžete nově sáhnout také po 20palcových kovaných kolech.
BMW M4 Coupé již rozhodně není žhavou novinkou, pročež bychom se neměli divit množství tuningových firem, jež na modelu zanechaly svůj otisk. Dosud jsme tu měli kreace od Lightweightu, Vorsteineru, Hamannu či AC Schnitzer, nově se ovšem do party přidává také společnost G-Power. Ta nechala vzhled prakticky bez povšimnutí, o to více však řádila v motorovém prostoru.
Třílitrový šestiválec se tak dočkal řídicí jednotky Bi-Tronik 5 V1, pročež výkon narostl o 89 koní na celkových 520. Pochopitelně narostl také točivý moment, který aktuálně činí 700 Nm namísto sériových 550 Nm. Zrychlení z klidu na stovku tak kupé zvládne již za 3,9 sekundy, o dvě desetiny rychleji než standard. Dvoustovka je pak na tachometru za 11,8 s, přičemž nejvíce se vůz rozjede na 325 km/h.
Tím se M4 dostává do segmentu supersportů, daný krok ovšem rozhodně nevyjde levně. Za zvýšení výkonu si totiž firma G-Power účtuje 3 358 Eur (cca 92 350 Kč), přesunutí omezovače daleko za magickou třístovku (pravděpodobně „do nikam”, 325 km/h vypadá jako přirozená maximální rychlost) pak stojí 3 451 Eur (94 900 Kč). Mimo to ovšem můžete sáhnout také po nových kovaných kolech Hurricane RR, která jsou aktuálně k mání v 20palcovém až 23palcovém provedení.
Firma G-Power přitom doporučuje základní dvacítky, se kterými se pojí pneumatiky Michelin o rozměru 245/30 vpředu a 285/25 vzadu. Za celou sadu přitom dáte 7 998 EUR (220 tisíc korun), dalších 2 427,50 Eur (66 800 Kč) pak může padnout na oltář tužšího podvozku GM4-RS. Tím ovšem prozatím úpravce s mnichovským kupé končí.









Tuningová firma G-Power dodala BMW M4 Coupé 520 koní, jež směřují na nová kovaná kola Hurricane RR
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před hodinouPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 4 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 5 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 7 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 02.23. 13:32 - pavproch
- Onboard videa 02.23. 10:31 - brnenska.odchytova
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB