Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Audi RS6 Clubsport od MTM je odlehčený kombík s výkonem 760 koní
27.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kombi dostalo do vínku rovněž poladěný exteriér a interiér. Pokud navíc nemáte hluboko do kapsy, můžete si dopřát až 802 koní.
Tuningová společnost MTM rozhodně nebude mít na ženevském autosalonu malý stánek. Dnes jsme již mohli informovat o speciálu Talladega S, za kterým se skrývá notně upravené Audi S8 s 802 koňmi. Této limuzíně pak bude krýt záda kombi RS6 Avant, které se rovněž podrobilo modifikacím. Kromě vyššího výkonu úpravce rovněž přistoupil k redukci hmotnosti, načež přídomek Clubsport spojovaný především s vozy Porsche zdaleka nepůsobí nepatřičně.
Zatímco čtyřdveřový model jsme vám mohli představit pomalu do posledního šroubku, v případě ingolstadtského kombíku jsou dostupné informace nepříliš zevrubné. Nejvíce se ví o motorovém prostoru, kde se objevila nová turbodmychadla MTM, jež doplňuje přemapovaná řídicí jednotka a také kompletní výfukové potrubí. Výkon čtyřlitrového osmiválce TFSI tak poskočil na 760 koní a točivý moment dokonce na 945 Nm.
Kromě toho došlo k oné proklamované redukci hmotnosti o 80 kilogramů, díky čemuž se výrazným způsobem pozměnila jízdní dynamika. Stovku tak tuningová kreace zdolá již za 3,1 sekundy, tedy o podstatných osm desetin rychleji než sériový model. Pokud vás ovšem zajímá, jakým způsobem k odlehčování došlo, můžeme vás pouze odkázat na ženevský stánek úpravce.
My se pro změnu přesuneme ke vzhledu, který těží zejména z oranžovo-černo-šedých válečných barev. Přibylo také pár karbonových dekorací, mnohem více se však s uhlíkovými vlákny pracovalo uvnitř. Zde jim přitom společnost dělá černá a oranžová kůže se specifickým prošíváním. Kromě toho pak dorazila i odlehčená sportovní sedadla, na něž byl rovněž použit karbon.
Mimo to můžeme zmínit ještě nová kola BiMoto, případně pak i finesu spojenou s dveřními prahy, do nichž byly zakomponovány LEDky promítající logo úpravce na asfalt. Dále je však již známa pouze cena, kdy mechanické úpravy vychází na 38 290 Eur (cca 1 051 000 Kč). Pokud k tomu přihodíte dalších 7 000 Eur (192 000 Kč), dostáváte 802 koní jako u S8. A za 22 441 Eur (616 000 Kč) jsou vaše i designové úpravy.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.







Firma MTM upravila Audi RS6 Avant po vizuální i mechanické stránce. Nově tak kombi váží o 80 kg méně, produkovat však může 760 či dokonce až 802 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před hodinouPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 4 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 6 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 7 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva