Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
ACS4 Sport: BMW M4 od AC Schnitzer dostalo 510 koní a karbonové doplňky
28.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý úpravce poladil motorový prostor i exteriér, chystá se ovšem také na zvučnější výfukové potrubí. Opomenut pak nebyl ani interiér.
Do zahájení tuningové show v Essenu zbývá už jen pár hodin, a tak je logické, že prim budou nyní na stránkách Autoforum.cz hrát upravené automobily. Jedním z nich je i kreace zvaná ACS4 Sport, kterou není nic jiného než BMW M4 Coupe modifikované společností AC Schnitzer. Ta se podívala prakticky na veškeré stránky mnichovského vozu, tisková zpráva však paradoxně příliš obsáhlá není.
Aktuálně víme pouze tolik, že laděním prošel i motorový prostor, který namísto 431 sériových koní nyní produkuje koní 510. K nárůstu zřejmě došlo přemapováním řídicí jednotky, detaily ovšem úpravce nezmiňuje. Jen dodává, že do budoucna lze očekávat ještě o trochu vyšší sílu, neboť ve vývoji je aktuálně sportovní výfukové potrubí.
Neznamená to ovšem, že by výfuk zůstal sériový, prozatím jej ovšem může zdobit pouze čtveřice karbonových koncovek. Ze stejného materiálu je pak i nástavec předního nárazníku, střešní spoiler navazující na sériovou (ovšem samozřejmě uhlíkovou) střechu, kryty zpětných zrcátek či difuzor v zadním nárazníku.
Úpravce pak vozu dodal i sadu sportovních pružin, se kterou vůz klesl k zemi o 30 milimetrů, závodní komponenty jej pak snižují o 35 mm. Vybírat můžete i mezi čtyřmi designy kol, jehož velikost počítá až s 21palcovým provedením. Vyobrazené varianty Type V a Type VIII jsou ráfky kované, v nabídce však nechybí i kola litá.
V rámci interiéru se pak již úpravce tolik nerozjel, k mání je totiž prozatím pouze ozdobné madlo ruční brzdy a sada hliníkových pedálů. Sáhnout pak můžete ještě po specifickém držáku klíčků či velurových koberečcích, tím ovšem prozatímní ladění končí. Ceny pak možná budou oznámeny přímo v Essenu.
BMW M4 Coupe se v dílnách AC Schnitzer dočkalo navýšení výkonu na 510 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Německý profesor strhal studii podporující návrat šrotovného. „Vědecký odpad,” říká, pro elektrická auta ohýbá, co se dá
25.10.2024 - Bentley po zrušení přechodu jen na elektromobily zkouší jinou cestu, i se spalovacími motory eliminuje 93 procent emisí
25.10.2024 - VW se překonal a vytáhl dvě stylové novinky znovuzrozené značky, jejich technika je ale pořád stejně marná
25.10.2024 - I v pekle občas sněží, Nizozemsko pod tlakem ruší denní povinná hlášení zaměstnanců o tom, čím jezdí do práce
25.10.2024 - Elon Musk odpískal plány na příchod levné Tesly, byla by podle něj „zbytečná a hloupá”
25.10.2024
Živá témata na fóru
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 23:30 - Truck Daškam
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis