Přehled článků
37488 článků.
před hodinou | Petr Prokopec
Jako by nestačily všechny dosud známé potíže, existují i ty zatím neprobírané. Němce na jeden z nich upozorňuje skupina univerzitních profesorů, ale n...
před 3 hodinami | Petr Prokopec
Lidé slabší na matematiku mají tendenci říkat, že někdo udělal obrat o víc jak 180 stupňů, aby dali svým slovům důraz. A i když je to racionálně vzato...
před 4 hodinami | Petr Miler
To tenkrát ještě rostly holkám vlasy a 16 ventilů v motoru znamenalo prodejní argument, který bylo dobré uvádět ve zlatém provedení na zádi auta. A vl...
před 6 hodinami | Petr Miler
Z průběžných zpráv, slov z rádií, z novin i z televizí... Nejen Jiřími Macháčkovi se z toho všeho může zdát, že vládu nad automobilovou Evropou přebír...
včera | Petr Prokopec
To už snad ani není mrtvý kůň, to je tlející torzo, ze kterého se Němci z nějakého důvodu odmítají sesednout. Přitom jsou tak nekonkurenceschopní, že ...
včera | Petr Prokopec
Je to téma, které nutně povede k debatám, v nichž mnohdy nebudeme mít lepší argumenty než vlastní přesvědčení o správnosti toho či onoho dané životním...
včera | Petr Miler
Němci v rámci vývoje nových pohonů svých aut zapomněli nejen na zákazníka, ale i na jedno staré dobré heslo vývojářů: „Keep it simple.” Tedy na slova ...
včera | Petr Miler
Po obrovském korejském průšvihu jsme si říkali, že Lamborghini nebude dál chtít být vnímáno jako někdo, kdo od Korejců cokoli odkoukává. A je to tak. ...
včera | Petr Prokopec
Japonci na něm pracovali dvacet let a zdálo se být schůdnou cestou k podstatně vyšší efektivitě. Nakonec se ale zdá, že s ním automobilka zamířil spíš...
včera | Petr Prokopec
Je to ta nejprůhlednější ze lží, které se pojí s tímto druhem aut, přesto jí tolik lidí dál považuje za fakt. Poté, co takové prezentování elektromobi...
včera | Petr Miler
A nebavíme se o žádných vrcholných manažerech, ale o lidech v docela obyčejných pozicích - i nijak významný zaměstnanec v administrativě si může přijí...
22.3.2025 | Petr Miler
Finis coronat opus, chce se říci. Nic neukazuje nemohoucnost německé značky tak jasně. Už fakt, že si chce hledat cestu k zákazníkům tímto způsobem, j...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Arogance, to je přístup, který zastává stále víc automobilek směrem ke svým zákazníkům. Nejenže jim drze nutí auta, která si lidé nevyžádali, a nenabí...
22.3.2025 | Petr Prokopec
V Evropě postupem času začalo převládat vnímání, že nové auto pod nějakých 300 tisíc korun už může přežívat jen na vypůjčený čas. Tohle ale nestojí an...
22.3.2025 | Petr Miler
Říká se, že je křehké, poruchové nebo drahé na opravy. Proto s ním měl jen málokdo najet větší kilometry a jako ojeté se navzdory své vzácnosti prodáv...
22.3.2025 | Petr Miler
Už samotný vandalismus říká hodně o zabedněnosti těch, kteří se jej dopouštějí, ještě víc o nich ale poví fakt, že nejsou schopni domyslet konečné dop...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Audi se v posledních letech hodně změnilo a zažívá nebývalý odliv zákazníků. Těmi nejsou jen lidé či firmy používající jeho vozy, ale také automobilky...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Deset let nám tvrdili, že jde o lepší alternativu, která se rychle ujme vlády nad automobilovým světem. Nestalo se to a neděje se to, což nutí k uznán...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Dnes už čtyřnásobný mistr světa si nepotrpí na okázalých symbolech luxusu, „dobytčákem” ale po velkých cenách dávno létat nechtěl. Tento tryskáč si ko...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Zeď je zeď, ale nemusí tak vypadat. Co když na ni namalujete obraz vytvářející dojem, že jde o pokračující silnici? Systémy Tesly spoléhající na kamer...