Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Touareg 2015: facelift přinesl novou příď a 13 koní navíc pro V6 TDI
17.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé SUV se po lehké modernizaci pyšní i vyšším výkonem, spotřeba však poklesla. Kromě toho dostanete více chromu uvnitř i zvenčí.
Pro německý koncern Volkswagen Group je čínský trh očividně o poznání důležitější než ten americký. Patrné je to nakonec i na skladbě stánků značky na autosalonech v New Yorku a Peking - zatímco v prvním případě jsme svědky debutu faceliftovaného sedanu Jetta, ve druhém nás automobilka hodlá ohromit konceptem Golf R 400 a další studií, o které vás zpravíme za chvíli. Oběma konceptům pak bude záda krýt VW omlazené SUV Touareg, které byste již od léta měli najít v showroomech značky.
Prozatím přitom bude řeč pouze o standardním provedení, krátce po zmiňovaném zahájení prodeje ovšem Volkswagen představí také výbavu R-Line. Ta opětovně přinese sportovní nárazníky, s nimiž můžete spřáhnout litá kola o až 21palcovém rozměru. Kabinu pak bude zdobit čalounění kombinující Alcantaru a kůži Nappa. To jsme ale trochu předběhli, vrátit bychom se tedy měli zpátky ke standardní verzi.
Ta se nově pyšní kompletně novou přídí, která přinesla obměněná světla, nárazník i čelní masku. Nový je pak i zadní nárazník, zatímco v paletě 12 barev najdeme pět nových odstínů. Mimo to do portfolia přibyla 18palcová desetipaprsková litá kola či pětipaprskové dvacítky a sáhnout můžete i po paketu Chrome & Style, který přidává na bocích a zádi na chromování.
Stejně tak se většího množství chromu nově dočkáme v kabině, kde se zároveň objevuje nový otočný ovladač a nové barvy čalounění. Stránku bezpečnostní pak plní devět standardně dodávaných airbagů či celá řada elektronických berliček v podobě adaptivního tempomatu, přednárazových či ponárazových systémů, monitoringu jízdy ve správném pruhu a vozů ve slepém úhlu.
Po stránce mechanické ale již prakticky není o čem mluvit, neboť standardem je opět pohon všech kol 4Motion a osmistupňová automatická převodovka. Kromě toho pak v nabídce nadále figurují tři dieselové a jedna hybridní verze, která přichází s nezměněným výkonem 380 koní, průměrnou spotřebou 8,2 l/100 km a 50kilometrovým dojezdem na elektřinu.
Po stránce naftožroutů se pak změn nedočkáme u vrcholného osmiválce TDI, který opětovně produkuje 340 koní. Spotřeba základní pohonné jednotky V6 TDI BlueMotion o výkonu 204 koní však klesla na 6,6 l/100 km, stejně jako lze počítat s menší žíznivostí (6,8 l/100 km) u potentnějšího šestiválce. Jeho výkon přitom narostl o 13 koní na 258 k.
Mimo tyto pohonné jednotky budou k mání také ryze benzinové šestiválce či osmiválce, ty však mají příchod do Evropy zapovězený. Pokud tedy máte raději vonnější výpary pohonných hmot, budete muset sáhnout po šedém dovozu z Číny nebo Ruska. Na ceny je ovšem třeba vyčkat blíže ke zmiňovanému letnímu zahájení prodeje.
Volkswagen Touareg dostal kompletně přepracovanou příď, pod kterou se nacházejí úspornější dieselové motory
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před hodinou - Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před 2 hodinami - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 4 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva